Power avaa nelinkertaiseksi kasvatetun Itiksen myymälän 9.8. – Suomen ensimmäinen POWER+ -myymälä tuo elämykset ja käytetyn elektroniikan saman katon alle
Kodinelektroniikkaketju Power avaa Suomen ensimmäisen POWER+ -myymälän Itikseen. Uuden konseptin myymälä yhdistää elämyksellisyyden, tapahtumat, kokemukset ja kiertotalouden. Avajaisissa tarjoukset kohtaavat vaikuttajien kanssa yhteistyössä luodun elämyksellisen ohjelman.

Uuden konseptin POWER+ -myymälät ovat perusmyymälöitä kooltaan suurempia ja mahdollistavat elämykselliset asiakaskohtaamiset. Tuotteita saadaan entistä enemmän esille ja asiakkaiden testattavaksi. Suomen suurimmaksi Power-myymäläksi kasvaneet tilat mahdollistavat tapahtumien ja tuotelanseerausten järjestämisen. 3800 neliön lattiapinta-alan ansiosta Itiksen uudessa myymälässä on entistä enemmän erityisosastoja, esimerkiksi omat osastonsa pelaamiselle ja keittiöille sekä elektroniikkabrändien shop-in-shopeja.
Samalla käytetty elektroniikka eli RePOWER-tuotteet tulevat entistä näkyvämmin osaksi osastojen valikoimaa. Käytetyt tuotteet ovat esillä samalla osastolla kuin upouudet tuotteet; eivät omana nurkkauksenaan myymälässä. Näin normalisoidaan käytetyn ostamista ja kuluttaja voi löytää käytetyn tuotteen samalta osastolta, josta hän etsisi uutta tuotetta.
”Kun käytetyt tuotteet ovat osana normaalivalikoimaa, asiakas voi yllättyä käytetyn tuotteen hinta–laatusuhteesta. Käytettyjen tuotteiden markkinoilla kuluttajat haluavat myös mieluusti nähdä itse, missä kunnossa käytetty puhelin, kannettava tai tabletti on. Suuressa myymälässä kattavan käytettyjen tuotteiden valikoiman esilläpito on mahdollista”, Power Finland Oy:n toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoo.
Uusi myymälä työllistää uusia myyjiä ja viitoittaa Powerin kasvuhakuista asemaa Suomessa.
”Vaikka markkinatilanne on haastava, kasvutavoitteemme eivät ole kyykänneet. Haluamme tuoda hinnoittelun ylivoimaa laajalle Suomeen ja tarjota elämyksellisen ostokokemuksen, jonka ansiosta asiakas löytää tarpeisiinsa parhaiten sopivat ratkaisut”, Saviluoto kertoo.
Power Itiksen avajaisia vietetään 9.8.2023 klo 8.00 alkaen. Ainutkertaisten tarjousten lisäksi avajaistapahtumassa on tarjolla elämyksiä vaikuttajayhteistyön ja yhteistyöohjelman saattelemana. Huumorikaksikko Blokessin kokoamalta SuperPOWER-nimeä kantavalta vaikuttajatiimiltä on luvassa erikoistaitojen esittelyjä, pelikonsolimittelöitä, yllätyksiä ja tunnelman nostatusta. Avajaisissa mukana ovat Windows95Man, Tinke, Eki ja Khaled.
Lisää tietoa avajaisista: https://www.power.fi/itis/
Uuden myymälän osoite:
Power Itis
Itäkatu 1-5, 00930 Helsinki
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Juha-Mikko SaviluotoToimitusjohtajaPower Finland Oy
Puh:+358400473378juha-mikko.saviluoto@power.fiKuvat
Power Finland Oy
Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on lähes 1,5 miljardia euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä aina sama hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on yli 40 Power-myymälää.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Power Finland Oy
Tutkimus paljastaa joululahjojen palautusrumban todelliset syyt19.12.2025 08:00:00 EET | Tiedote
Powerin tuoreen joulututkimuksen mukaan valtaosa lahjapalautuksista johtuu väärästä mallista, tuplalahjasta tai siitä, ettei lahja vastannut saajan tarpeita. Laatuongelmat ovat palautusten syynä vain harvoin. Tutkimukseen vastasi 300 suomalaista kuluttajaa marraskuussa 2025.
Suomalaisten jouluostoskäyttäytyminen on muuttunut: tutkimus paljastaa 4 muutosta ja yllättävän trendin15.12.2025 08:00:00 EET | Tiedote
Powerin tuore joulututkimus paljastaa, että suomalaisten lahjaostaminen on muuttunut monikanavaiseksi ja joustavaksi. Käytettyjen ja uusien lahjojen yhdistäminen on noussut selväksi trendiksi, ostokset painottuvat viimeisiin päiviin ennen joulua ja lahjoissa suositaan arkea keventäviä laitteita. Kyselyyn vastasi 300 suomalaista marraskuussa 2025.
Nämä 7 teknologialahjaa ovat suomalaisten joulutoivelistan kärjessä8.12.2025 08:00:00 EET | Tiedote
Suomalaiset valitsevat tänä jouluna lahjoja, joista on iloa ja konkreettista hyötyä arkeen. Powerin tuore joulututkimus paljastaa, että teknologialahjat koetaan “varmaksi valinnaksi”, ja toivelistojen kärjessä korostuvat käytännölliset, arkea helpottavat laitteet. Kyselyyn vastasi 300 suomalaista kuluttajaa marraskuussa 2025.
Powerin Black Week ennätyksellinen: myynti kasvoi lähes 12 % ja robotti-imurien kysyntä tuplaantui3.12.2025 19:26:04 EET | Tiedote
Powerin Black Week -kampanja keräsi tänä vuonna ennätysyleisön, ja kokonaismyynti kasvoi peräti lähes 12 prosenttia viime vuodesta. Myyntitilastot paljastavat selkeät voittajat: kannettavat tietokoneet ja robotti-imurit nousivat suosikeiksi, joista jälkimmäisten myynti tuplaantui. Useat muut tuoteryhmät pitivät pintansa kauneudesta pelaamiseen. Yksittäisistä tuotteista myydyin oli kappalemäärissä mitattuna POINT AFS5T2 -airfryer 49,90 euron kampanjahintaan.
POWER avasi uuden jättimyymälän Raisioon – avajaisissa lähes 10 000 kävijää ja yli 1,4 miljoonan euron myynti3.10.2025 13:33:52 EEST | Tiedote
Torstaina 2.10. Raisioon avattiin uusi POWER+ -konseptin suurmyymälä, joka houkutteli avajaistarjouksillaan paikalle lähes 10 000 asiakasta. Avajaispäivän aikana myyntiä kertyi uudesta myymälästä yhteensä yli 1,4 miljoonaa euroa. Avajaiset jatkuvat tarjouksineen 12.10. saakka.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme


