Power avaa nelinkertaiseksi kasvatetun Itiksen myymälän 9.8. – Suomen ensimmäinen POWER+ -myymälä tuo elämykset ja käytetyn elektroniikan saman katon alle

Kodinelektroniikkaketju Power avaa Suomen ensimmäisen POWER+ -myymälän Itikseen. Uuden konseptin myymälä yhdistää elämyksellisyyden, tapahtumat, kokemukset ja kiertotalouden. Avajaisissa tarjoukset kohtaavat vaikuttajien kanssa yhteistyössä luodun elämyksellisen ohjelman.

Pelaaminen saa oman osastonsa Itiksen POWER+ -myymälässä. Kuva: Jonne Mokki

Uuden konseptin POWER+ -myymälät ovat perusmyymälöitä kooltaan suurempia ja mahdollistavat elämykselliset asiakaskohtaamiset. Tuotteita saadaan entistä enemmän esille ja asiakkaiden testattavaksi. Suomen suurimmaksi Power-myymäläksi kasvaneet tilat mahdollistavat tapahtumien ja tuotelanseerausten järjestämisen. 3800 neliön lattiapinta-alan ansiosta Itiksen uudessa myymälässä on entistä enemmän erityisosastoja, esimerkiksi omat osastonsa pelaamiselle ja keittiöille sekä elektroniikkabrändien shop-in-shopeja.

Samalla käytetty elektroniikka eli RePOWER-tuotteet tulevat entistä näkyvämmin osaksi osastojen valikoimaa. Käytetyt tuotteet ovat esillä samalla osastolla kuin upouudet tuotteet; eivät omana nurkkauksenaan myymälässä. Näin normalisoidaan käytetyn ostamista ja kuluttaja voi löytää käytetyn tuotteen samalta osastolta, josta hän etsisi uutta tuotetta.
”Kun käytetyt tuotteet ovat osana normaalivalikoimaa, asiakas voi yllättyä käytetyn tuotteen hinta–laatusuhteesta. Käytettyjen tuotteiden markkinoilla kuluttajat haluavat myös mieluusti nähdä itse, missä kunnossa käytetty puhelin, kannettava tai tabletti on. Suuressa myymälässä kattavan käytettyjen tuotteiden valikoiman esilläpito on mahdollista”, Power Finland Oy:n toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoo.

Uusi myymälä työllistää uusia myyjiä ja viitoittaa Powerin kasvuhakuista asemaa Suomessa.
”Vaikka markkinatilanne on haastava, kasvutavoitteemme eivät ole kyykänneet. Haluamme tuoda hinnoittelun ylivoimaa laajalle Suomeen ja tarjota elämyksellisen ostokokemuksen, jonka ansiosta asiakas löytää tarpeisiinsa parhaiten sopivat ratkaisut”, Saviluoto kertoo.

Power Itiksen avajaisia vietetään 9.8.2023 klo 8.00 alkaen. Ainutkertaisten tarjousten lisäksi avajaistapahtumassa on tarjolla elämyksiä vaikuttajayhteistyön ja yhteistyöohjelman saattelemana. Huumorikaksikko Blokessin kokoamalta SuperPOWER-nimeä kantavalta vaikuttajatiimiltä on luvassa erikoistaitojen esittelyjä, pelikonsolimittelöitä, yllätyksiä ja tunnelman nostatusta. Avajaisissa mukana ovat Windows95Man, Tinke, Eki ja Khaled.
Lisää tietoa avajaisista: https://www.power.fi/itis/

Uuden myymälän osoite:

Power Itis
Itäkatu 1-5, 00930 Helsinki

Keittiöt saavat oman osastonsa Itiksen POWER+ -myymälässä. Kuva: Jonne Mokki
Power Itiksen Gaming-osasto tarjoilee elämyksiä pelaajille. Kuva: Jonne Mokki
Itäkeskuksen Power-myymälästä löytyy 3800 neliötä lattiapinta-alaa. Kuva: Jonne Mokki