Suomen Seniorihoiva järjestää 10-vuotisjuhlakonsertin Espan lavalla

Ikäihmisille kiireetöntä kotihoitoa tarjoava Suomen Seniorihoiva täyttää tänä kesänä 10 vuotta ja järjestää sen kunniaksi juhlakonsertin Espan lavalla Helsingissä. Torstaina 13. heinäkuuta klo 16–19 pidettävässä konsertissa esiintyvät Virve Rosti, Eino Grön sekä huippuviulisti Lotta Marie. Tilaisuuden juontaa Nicke Lignell.

Suomen Seniorihoiva järjestää 10-vuotisjuhlakonsertin Espan lavalla torstaina 13.7. klo 16-19.

Konsertti on maksuton ja kaikille avoin. Tilaisuudessa on myös ilmainen kahvitarjoilu.

– Toivon, että mahdollisimman moni tulee juhlimaan tärkeää merkkipäivää kanssamme ja samalla tekemään vanhustenhoitoa näkyväksi. Meille ikäihmisten hyvinvointi on sydämen asia ja teemme sitä kiireettömästi. Samalla kiireettömällä asenteella järjestämme nämä juhlat ja kutsumme kaikki nauttimaan tuttujen suomalaisten tähtien musiikista, kertoo Suomen Seniorihoivan perustaja ja toimitusjohtaja Mika Suominen.

Suomen Seniorihoiva syntyi 10 vuotta sitten, kun diplomi-insinööriksi kouluttautunut Mika Suominen jätti kansainvälisen uran teknologia-alan yrityksessä ja päätti omistautua kokonaan ikäihmisten auttamiselle. Vuosien aikana Suomen Seniorihoivasta on kasvanut koko maan kattava hoiva-alan yritys.

Suomen Seniorihoiva tarjoaa avustus-, seuranpito- ja hoivapalveluita vuorokauden ympäri, vuoden jokaisena päivänä. Kaikki palvelut tuotetaan itse ilman alihankkijoita tai muita ulkopuolisia tahoja. Näin varmistetaan, että jokainen asiakaskohtaaminen noudattaa yrityksen arvoja: kiireettömyyttä, inhimillisyyttä ja aitoa läsnäoloa.

Lue lisää tapahtuman sivulta.

Kiireettömän kotihoidon edelläkävijä

Suomen Seniorihoiva Oy on täysin kotimainen hoiva-alan kasvuyritys, jonka tehtävänä on rikastaa senioreiden elämää. Yritys on perustettu vuonna 2013 ja se toimii kaikkialla Suomessa työllistäen yli 350 hoiva-alan ammattilaisia. Yritys tuottaa luotettavia ja korkealuokkaisia avustus-, seuranpito- ja hoivapalveluita 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Yritys on merkittävä kotimainen sote-palveluiden tuottaja.

Kiireettömän kotihoidon edelläkävijä