BDO mahdollistamaan gnistanlaisten unelmia

Yhteistyökumppanuuden myötä BDO tukee kaikkea Gnistanin toimintaa ruohonjuuritasolta edustusjoukkuetoimintaan

Tilintarkastus- ja talouden asiantuntijapalveluita tarjoava BDO ja IF Gnistan ovat solmineet vuoden 2023 kattavan yhteistyösopimuksen. Kumppanuuden myötä BDO tukee kokonaisvaltaisesti Gnistanin toimintaa, niin naisten ja miesten edustusjoukkueita kuin myös Gnistan ry:n junioritoimintaa. Lisäksi BDO lahjoittaa varoja Gnistanin perustamaan Kipinärahastoon, jonka kautta tuetaan heikommassa taloudellisessa tilanteessa olevien lasten ja nuorten mahdollisuuksia harrastaa jalkapalloa.

”Gnistanin arvot yhteisöllisyys, vastuullisuus, yhdenvertaisuus ja kehitys puhuttelivat meitä ja sopivat yhteen BDO:n arvojen kanssa. Kun meille vielä tarjoutui mahdollisuus tukea koko seuraa aina junioripelaajista lähtien, tähän kumppanuuteen oli helppo lähteä mukaan. Meille on erittäin tärkeää, että tukemme kohdistuu Kipinärahaston kautta myös niihin junioripelaajiin, joille harrastaminen voisi muuten olla liian kallista. Koemme olevamme mahdollistamassa jalkapalloilullisten unelmien toteutumista”, BDO Suomen toimitusjohtaja Taneli Mustonen sanoo.

”Olemme tietenkin tyytyväisiä, että BDO halusi lähteä tukemaan Gnistania. BDO:n tuki auttaa meitä tavoittelemaan unelmiamme niin huippu-urheilussa kuin kaikilla harrastamisen tasoilla. Olemme erittäin kiitollisia, että BDO haluaa myös tukea Kipinärahastoa ja sitä kautta auttaa pitämään mahdollisimman monen nuoren ja lapsen mukana jalkapalloharrastuksen parissa”, Gnistanin toimitusjohtaja Mikko Hämeenniemi kommentoi yhteistyötä.

Kumppanuuden myötä BDO tulee näkymään Gnistanin kotistadionilla Mustapekka Areenalla niin edustusjoukkueiden ottelutapahtumissa kuin junioreiden harjoituksissakin.

Katso lisää BDO:n ajatuksia yhteistyökumppanuudesta videolta.

Tietoa meistä

Yhtenä maailman johtavana tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaationa BDO auttaa asiakkaitaan menestymään. Tuemme yrityksiä ja julkissektoria laadukkailla tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvonantopalveluilla Suomessa yli 300 asiantuntijamme voimin – kansainvälisesti meitä on yli 111 000 osaajaa 164 maassa.

Suunnitteilla IFRS-siirtymä? Hyvä valmistautuminen ja oikeat valinnat auttavat eteenpäin31.8.2023 10:45:00 EEST | Blogi