YetiCare Oy

YetiCare-hyvinvointiteknologia esittelyssä Kuntamarkkinoilla

YetiCare on ilolla mukana Kuntamarkkinoilla esittelemässä teknologian tuomia mahdollisuuksia osallisuuden ja hyvinvoinnin edistämiseen terveydenhuoltoalalla. Osastolla 0I5 voit tutustua Yetitabletiin ja YetiApps-sovelluksiin sekä saada vinkkejä kuinka hyödyntää teknologiaamme omassa työssäsi. YetiCaren ja jälleenmyyjämme Berner Medicalin asiantuntijat ovat paikalla vastaamassa kysymyksiisi.

YetiCare - Koe teknologian voima hoiva- ja kuntoutustyössä

Osastollamme 0I5 pääset sukeltamaan YetiCare-hyvinvointiteknologian maailmaan ja kokeilemaan Yetitablet-laiteratkaisua. Tutustu Yetitabletin monipuolisiin ominaisuuksiin ja pelaa viihdyttäviä YetiApps-pelejä. Lisäksi saat ajankohtaisia käyttö- ja sovellusvinkkejä, joilla voit tehostaa teknologian hyödyntämistä hoiva-alalla.

Teknologian hyödyntäminen terveydenhuollossa - tietoiskut klo 10.30

Osallistu tietoiskuihimme, jotka järjestetään molempina tapahtumapäivinä klo 10.30 tilassa A3.3. Puhujana YetiCare Oy:n asiantuntija Ursula Halonen.

Digitaalinen pelaaminen vanhustenhuollossa kotona ja palveluasumisessa

Keskiviikkona 13.9. klo 10.30 Tila: A3.3

Asiantuntijavieraana Lapin AMK:n lehtori Sari Arolaakso. Tarkastelemme digipelaamisen vaikutuksia ikäihmisten hyvinvointiin sekä esittelemme uusia tutkimuksia, joissa YetiCare on mukana. Onko vanhusten digipelaaminen uhka vai mahdollisuus? Sari tavattavissa osastollamme puheenvuoron jälkeen.

Googlen uusi sertifiointi EDLA tuo suuret Android-laitteet terveydenhuoltoon

Torstaina 14.9. klo 10.30 Tila: A3.3

Uusi EDLA-sertifiointi tuo tutunkokoisen Android-tabletin ominaisuudet jättikokoisiin laitteisiin. Mitä hyötyä tästä on terveydenhuollolle?
Suurikokoiset Android-laitteet avaavat uusia mahdollisuuksia terveydenhuollon sektoreille ja samalla ne helpottavat IT-päättäjien työtä. Asiantuntijavieraana Jarkko Jokelainen Kuori Oy:stä.

Tervetuloa Kuntamarkkinoille tutustumaan teknologiaamme ja sen mahdollisuuksiin!

OSALLISTAVAN TEKNOLOGIAN EDELLÄKÄVIJÄ

Olemme uranuurtajia erityisryhmien digitaalisuuden edistämisessä jo vuodesta 2015, jolloin toimme hoivakotiympäristöihin jättikokoisen Android-tabletin toiminnan ja vuorovaikutuksen tueksi. Tänä päivänä tuotekehityksemme keskittyy yhä enemmän osallistavaan ohjelmistokehitykseen ja sovellusvalikoimamme jatkuvaan laajentamiseen.

YetiCare-hyvinvointiteknologia edistää merkityksellistä elämää stimuloimalla kognitiivisia ja fyysisiä toimintoja, sosiaalista vuorovaikutusta ja psyykkistä hyvinvointia. YetiCare on kehitetty yhteistyössä terveydenhuollon organisaatioiden ja ammattilaisten sekä käyttäjien kanssa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta YetiCare Oy

Välfärdstekniken stödjer även vårdpersonalens välbefinnande i arbetet - YetiCare del av TYÖHYVE-projektet13.3.2023 13:54:24 EET | Tiedote

YetiCare Oy deltog i projektet TYÖHYVE (Främjande av personalens välmående på äldreboenden) som genomfördes av Lapplands yrkeshögskola 2022. Baserat på resultaten från projektet, kan välfärdsteknik positivt påverka välbefinnandet för de boende och anställda på vård- och omsorgsboenden. Från enkäterna som genomfördes i projektet framgår det att tre av fyra sjuksköterskor som använde den finska YetiCares välfärdsteknik, upplevde att den också främjade personalens arbetsmiljö och välmående på jobbet.

Health technology also supports care workers' occupational well-being - YetiCare part of the TYÖHYVE project8.3.2023 12:58:10 EET | Press release

YetiCare Oy was involved in the TYÖHYVE (Promoting occupational well-being in the elderly care homes) project implemented by Lapland University of Applied Sciences in 2022. Based on the results gained during the project, health technology can positively influence the well-being of residents and employees in care homes. As stated by the survey carried out in the project, three out of four nurses who used the health technology of Finnish YetiCare felt that it also supported their occupational well-being.