Terhi Gröhnistä Savoy-teatterin ravintoloiden myyntipäällikkö

Terhi Gröhn on aloittanut 18. syyskuuta Sunborn Events Oy:n operoimien Savoy-teatterin uusien ravintoloiden ja cateringin myyntipäällikkönä. Gröhn tulee vastaamaan Savoy-teatterin uusien ravintolapalveluiden myynnistä ja kehittämisestä yhdessä uuden ravintolatiimin ja Helsingin kaupungin operoiman Savoy-teatterin kanssa.

Terhi Gröhn on aloittanut 18.9. Sunborn Events Oy:n operoimien Savoy-teatterin uusien ravintoloiden ja cateringin myyntipäällikkönä.

Gröhn on työskennellyt Sunborn Eventsillä myyntitehtävissä Logomossa sekä Helsingin Kulttuuritalolla syksystä 2021 alkaen. Loppusyksystä avattavasta, täysin uudesta ravintolakokonaisuudesta tulee Sunborn Eventsin lippulaivatuote aivan Helsingin ytimessä. Tuolloin avataan Savoy-teatterin yhteydessä toimiva 200-paikkainen lounas- ja show & dinner -ravintola sekä Eteläesplanadilla sijaitseva 80-paikkainen viini- ja samppanjabaari.

– Kyseisessä korttelissa toimiviin yrityksiin kohdistuu todella kovat odotukset. Savoy-teatterin uudessa ravintolakokonaisuudessa on kuitenkin äärettömän paljon potentiaalia, ja uskon, että pystymme nämä odotukset täyttämään. Uusien ravintolapalveluiden saaminen asiakkaiden tietoisuuteen on aina iso ammatillinen haaste, mutta samalla suuri kunnianosoitus Sunborn Eventsiltä, että juuri minä olen mukana uusien toimintojen kehittämisessä heti alkumetreiltä lähtien. Hihat on käärittävä heti, mutta odotan sitä jo innolla, Gröhn kuvailee.

Ennen työskentelyään Sunborn Eventsillä, Gröhnillä on takanaan pitkä ura erilaisista tapahtuma-alan myyntitehtävistä nimenomaan Helsingissä.

– Savoy-teatterin ravintolatoiminta tulee olemaan merkittävä uusi lisä Sunborn Eventsin toimintoihin, ja koko Sunborn-konsernille, aivan uudenlaisessa toimintaympäristössä. Vaikka olemme aiemmin toimineet Helsingissä, meillä ei ole kokemusta Helsingin ydinkeskustasta. Terhillä on pitkä kokemus ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan myyntitehtävistä sekä Sunbornilla että muilla työnantajilla. Hän tuntee pääkaupunkiseudun asiakaskuntaa ja omaa siellä hyvät verkostot. Terhin avulla pääsemme hyödyntämään valmiita, hyviä asiakassuhteita. Uskomme, että toiminta Esplanadin puiston kupeessa pääseekin loppusyksystä hyvin vauhtiin, sanoo Sunborn Groupin myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen.

Terhi Gröhn
myyntipäällikkö
Sunborn Events Oy
terhi.grohn@sunbornevents.fi

Sunborn Events Oy

Sunborn Events Oy on ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan yritys ja osa perheomisteista Sunborn Groupia. Sunborn Events Oy vastaa ravintola-, tapahtuma- ja cateringpalveluista muun muassa Turun Logomossa sekä Turun linnassa ja toteuttaa vuosittain myös kymmeniä tapahtumia. Sunborn-konserniin kuuluvat lisäksi muun muassa Naantalin ja Ruissalon Kylpylät. Konsernissa onkin jo 50 vuoden kokemus hotelli- ja ravintola-alalta aina tasokkaista ravintoloista palkittuihin kokous- ja konferenssipalveluihin.

Edith Piafin elämästä kertova menestysshow Helsinkiin ja Turkuun joulukuussa23.8.2023 13:00:00 EEST | Tiedote

Sunborn Events ja Hollstenevents tuovat ensi kertaa Suomeen ranskalaisen Piaf! The Show -musiikkispektaakkelin. Gil Marsallan ohjaama Piaf! The Show on kunnianosoitus Ranskan kaikkien aikojen arvostetuimmalle laulajalle Edith Piafille, ja se kertoo Pariisin varpusen uskomattoman elämäntarinan hänen unohtumattomien laulujensa kautta. Musiikkielämys on mahdollista nähdä Helsingin Musiikkitalossa sunnuntaina 3. joulukuuta ja Turun Logomossa maanantaina 4. joulukuuta.