HalpaHallin Haapajärven myymälä remontissa - tavoitteena energiansäästö ja asioinnin helppous

HalpaHallin Haapajärven myymälässä on alkanut uudistusprojekti. Tavoitteena on paitsi helpottaa asiointia myös tehdä myymälästä ympäristöystävällisempi ja energiatehokkaampi.

Haapajärven myymälässäkin nähdään pian uudet kylmäkalusteet.
Haapajärven myymälässäkin nähdään pian uudet kylmäkalusteet. Kuvaaja: Mia Sumell. Kuva vapaasti käytettävissä.

HalpaHallin Haapajärven myymälässä on meneillään remontti, jossa uusitaan kylmälaitteet ja ilmanvaihtokone. Myös kaukolämpökeskus vaihdetaan.

Kylmäkalusteiden vaihto kestää pari kuukautta, ja koko hanke on valmis joulukuun alkupuolella. Avomalliset kylmäkalusteet vaihdetaan remontissa moderneihin, ovellisiin ratkaisuihin. Remontissa tavoitellaan energiatehokkuutta ja ympäristöystävällisyyttä. Energiankulutuksen osalta tavoitellaan noin 30 prosentin säästöjä.

Ensi vuoden tammikuussa myymälä kokee vielä uudistuksen ulkoasussaan. Myyntitiloja ja myymäläpohjaa järjestellään uudella tavalla, ja päivitystä tehdään myös asiakaskiertoon sekä tuotteiden esillepanoihin. Asiakkaalle tämä näkyy niin, että myymälässä on uudistusten jälkeen entistä helpompi asioida, kun käytäviä levennetään, myyntipaikkoja, joissa tuotteita myydään suuria määriä edullisempaan hintaan, lisätään, ja esillepanoa ja hintaviestintää selkiytetään. Tuotevalikoimaa päivitetään niin, että asiakasta voidaan palvella hyvin arjen tarpeissa, mutta myös sesongeissa kärkituotteilla ja kärkihinnoilla HalpaHallin perusidean mukaisesti.

Uudistusprojekti pyritään toteuttamaan niin, että se ei häiritse myymälässä asioivia asiakkaita. – Myymälä jatkaa toimintaansa normaalisti koko remontin ajan. Asiakkailta toivotaankin kärsivällisyyttä sen aikana. Entistä parempaa myymälää tässä tehdään, kertoo myymäläpäällikkö Matti Löytynoja.

HalpaHallin Haapajärven myymälä on rakennettu vuonna 1997. Myymäläpinta-alaa siinä on 2950 neliötä.

Haapajärven myymälässäkin nähdään pian uudet kylmäkalusteet.