HalpaHallin Seinäjoen myymälä avaa uudella ilmeellä

HalpaHalli päivittää myymälöidensä konseptia. Nyt avaa HalpaHallin Seinäjoen myymälä uudella ilmeellä remontin jälkeen. Erityisesti tuotejärjestykseen, esillepanoon ja asiakaskierron sujuvuuteen on saatu parannusta. Avajaisia Seinäjoen myymälässä vietetään torstaina 28. syyskuuta.

Seinäjoen HalpaHalli.
Seinäjoen HalpaHalli. Kuva: Jarmo Joensuu

Myymälässä on uudistusten jälkeen entistä helpompi asioida, kun käytäviä on levennetty, myyntipaikkoja, joissa tuotteita myydään suuria määriä edullisempaan hintaan, on lisätty, ja esillepanoa ja hintaviestintää selkiytetty. Tuotevalikoimaa on päivitetty niin, että asiakasta voidaan palvella hyvin arjen tarpeissa, mutta myös sesongeissa.

- Kylmäkalusteet pysyivät paikallaan, mutta kaikki muu vaihtoi paikkaa! Kaikkein suurin muutos oli käyttöyhteystuotteiden yhdistäminen samalle osastolle. Eniten tapahtui kodinhoito-osastolla, jossa esimerkiksi pesuaineet, muovilaatikot, silityslaudat ja imurit löytyvät nyt samasta uudesta paikasta, kertoo myymäläpäällikkö Eija Joensuu.

- Henkilökunta on tehnyt uudistusten keskellä erinomaista työtä, ja kauppa on pysynyt auki koko ajan. Muutokset ovat vaikuttaneet myös henkilökunnan näkökulmasta, ja välillä on yhdessä asiakkaiden kanssa etsitty tuotteita. Palaute on ollut todella positiivista, ja se on ollut meille suuri ilo! Valoisa ja selkeä järjestys on saanut kiitosta, ja levennetty pääkäytävä on herättänyt huomiota, iloitsee Joensuu.

Seinäjoen myymälä on rakennettu vuonna 1999 ja sen myymäläpinta-ala on noin 2900 neliömetriä. Siellä työskentelee reilu 20 kaupan alan ammattilaista. Myymälä on avoinna arkisin ja lauantaisin klo 8-21 ja sunnuntaisin klo 10-21.

Uudistetun myymälän avajaisia vietetään torstaina 28.9. Klo 11-16 välillä on tarjolla pullakahvia ja lapsille karkkitarjoilua. Lisäksi arvotaan lahjakortteja ja tuotepaketteja.

HalpaHalli on perheyritys, joka työllistää Suomessa suoraan yli 1 300 ihmistä. Palvelemme asiakkaitamme 35 kivijalkamyymälässä sekä verkkokaupassa. Pääkonttorimme ja logistiikkakeskuksemme sijaitsevat Kokkolassa.

Olemme ihmisen kokoinen kauppa, joka tekee työtä sen puolesta, että kaikilla olisi mahdollisuus elää hyvää arkea. Tarjoamme kuluttajille saman katon alta jokapäiväiset hyödykkeet ruuasta vaatteisiin sekä kodin ja vapaa-ajan tuotteisiin.

Myymme tuotteet kaikille asiakkaillemme samaan, edulliseen hintaan. Asiakas hyötyy halvoista hinnoistamme saman tien, kun hän maksaa ostoksensa kivijalkamyymälän tai verkkokaupan kassalla.

www.halpahalli.fi

Lue lisää julkaisijalta Kokkolan Halpa-Halli Oy