Multitronic Pro Oy

Starsview: Multitronic Pro Oy:n uusin askel droonivalvonnassa

Multitronic Pro Oy, konsulttialan merkittävä tekijä, esittelee vastikään perustetun sisaryhtiönsä: Starview, jonka toimitusjohtajana toimii Toni Hannuksela. Starview:n erikoisalaa ovat kehittyneet droonipalvelut tarkastuksissa, konsultaatiossa sekä teollisuusmittakaavan valvonnassa.

A drone pilot from Starsview inspects a wind tubine with a drone
Starsview inspects wind turbine Starsview Oy

Laajennettuaan toimintaansa dronemarkkinoille 2021, Multitronic Pro on nähnyt alalla valtavaa kasvua. Yritys on solminut menestyksekkäästi yhteistyösopimuksia Pohjolan johtavien tuulipuistojen sekä infrastruktuuriprojektien tehokkaiden tarkastusten toimijoiden kanssa.

Automatisoidut lennot ovat meille arkipäivää. Kurkistaessaan tulevaisuuteen, Toni Hannuksela ennustaa droonivalvonnan olevan yhä enenevässä määrin autonomista.

Emoyhtiö Multitronic Pro:n tuella ja heidän kokemuksellaan turvatusta tiedonkäsittelystä tämä voidaan toteuttaa turvallisesti.

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi