Hiking Travel, HIT, Niemi-Kapeen tila ja Rauhaniemen kansankylpylä Visit Tampere Award -palkinnon ehdokkaina

Tampereen matkailu- ja elinkeinomarkkinoinnin asiantuntijaorganisaatio Visit Tampere palkitsee jälleen marraskuussa Visit Tampere Award -palkinnolla seudun matkailualan yrityksen.

Kuudetta kertaa jaettavan Visit Tampere Award -palkinnon saajaksi on ehdolla kolme matkailualan yritystä: Hiking Travel, HIT, Niemi-Kapeen tila ja Rauhaniemen kansankylpylä.

Visit Festival -tapahtumassa Tampereen Tavara-asemalla 21.11. jaettava palkinto myönnetään tänä vuonna yritykselle, joka on rohkeasti, aktiivisesti ja esimerkillisesti kehittänyt toimintaansa seudun matkailustrategiaan peilaten ja sitä kautta edistänyt tamperelaisen onnellisuuden tuotteistamista matkailijoille.

Ehdokaslistan on muodostanut Visit Tampereen asiantuntijaraati yritysten tekemien ehdotusten pohjalta. Palkinnon arvo on 5000 euroa ja palkinnon saajan valitsee Visit Tampere Oy:n hallitus. Myöntämisperusteet muuttuvat vuosittain, mutta isoina teemoina mukana kulkevat aina toimialan kehittäminen ja kansainvälisyyteen tähtääminen.

Matkailu- ja tapahtuma-alan ammattilaisille suunnatun Visit Festival -tapahtuman teemana on tänä vuonna onnellisuus, joka edustaa suomalaisuutta kansainvälisten yleisöjen silmissä. Miten onnellisuudesta tehdään liiketoimintaa? Voiko onnellisuutta hyödyntää myös asiakaskokemuksen parantamiseksi?

Aiemmin Visit Tampere Award -palkinnon ovat saaneet

2018 Veikko Niskavaara / Rajaportin sauna, Ville Virkki / Tullin Sauna

2019 Karoliina Laitinen / Villipihlaja

2020 Heikki Närvänen / Amazing City Oy

2021 Pirkanmaan festivaalit ry

2022 Nokia Arena

Kutsu median edustajille

Median edustajat ovat tervetulleita mukaan tapahtumaan ja tutustumaan sekä seuraamaan keskustelua siitä, miten tamperelaista onnellisuutta voidaan hyödyntää matkailussa.

Pyydämme median edustajia ilmoittautumaan etukäteen tästä linkistä 6.11. mennessä: https://www.lyyti.fi/reg/Visit_Festival_2023_7715

Tapahtuman ohjelmaan voi tutustua etukäteen Visit Tampereen sivuilla:

Olemme Suomen suosituimman matkailukaupungin matkailu- ja elinkeinomarkkinoinnin asiantuntijaorganisaatio. Vahvistamme Tampereen asemaa kansallisesti ja kansainvälisesti vetovoimaisena matkailu-, tapahtuma-, ja kongressikaupunkina.