Muistutus mediakutsusta: Ilmarisen tulosinfo ja markkinanäkymät 27.10. klo 13

Ilmarinen julkistaa tuloksensa ajalta 1.1.–30.9.2023. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon perjantaina 27.10. klo 13 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki) ja etäyhteydellä verkossa.

Jatkuuko Ilmarisen tuottavuusloikka? Mitä kuuluu työllisyydelle? Miten eläkejärjestelmää pitäisi uudistaa? Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen kertoo Ilmarisen tuloksesta. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula analysoi talousnäkymiä sekä Suomessa että globaalisti. Tilaisuuden avaa viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Kaisa Ala-Laurila.

Tilaisuudessa ja sen jälkeen on hyvin aikaa kysymyksille.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittauduthan tilaisuuteen viimeistään perjantaihin 27.10. klo 9 mennessä Ilmarisen viestintään Tiina Piensoholle (tiina.piensoho@ilmarinen.fi).

Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, osallistutko tilaisuuteen paikan päällä vai etäyhteydellä. Linkki tilaisuuteen lähetetään etäyhteyden valinneille sähköpostilla ennen tilaisuuden alkua.

Tervetuloa!

Ilmarinen’s Financial Statements 2023: Return on investments was 5.8 per cent and cost-effectiveness improved further15.2.2024 13:09:50 EET | Tiedote

Ilmarinen’s return on investments was 5.8 per cent and cost-effectiveness improved further, as premiums written grew 4 per cent and operating expenses financed using loading income fell 5 per cent. Our customers benefit directly from the improvement in our efficiency: we lowered the administrative cost component included in Ilmarinen’s earnings-related pension insurance contribution by 20 per cent as of the start of 2024.

Ilmarinens bokslut 2023: Placeringsintäkterna var 5,8 procent och kostnadseffektiviteten förbättrades ytterligare15.2.2024 13:06:54 EET | Tiedote

Ilmarinens placeringsintäkter uppgick till 5,8 procent och kostnadseffektiviteten förbättrades ytterligare då premieinkomsten ökade med 4 procent och omkostnaderna sjönk med 5 procent. Våra kunder gynnas direkt av vår förbättrade effektivitet: i Ilmarinen sänktes arbetspensionsförsäkringsavgiftens omkostnadsdel med 20 procent vid ingången av 2024.