Anna Humalainen Kirjastopalvelun toimitusjohtajaksi

Suomen kirjastopalvelu Oy on nimennyt Anna Humalaisen yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi. Humalainen aloittaa tehtävässään heti.

Anna Humalainen on nimetty Kirjastopalvelun toimitusjohtajaksi 1.11. alkaen.

“Aloitan uuden tehtävän uteliaana ja kiitollisena. Olen työskennellyt Kirjastopalvelussa jo vuosia ja oppinut matkan varrella paljon asiakkailta ja henkilöstöltä. On innostavaa lähteä kehittämään toimintaamme ja vastaamaan yhteiskunnan muutosten tuomiin haasteisiin yhdessä ammattitaitoisen henkilöstön kanssa”, toteaa Anna Humalainen uudesta tehtävästään.

Kirjastopalvelun aikaisempi toimitusjohtaja Katriina Jaakkola on päättänyt työsuhteensa ja jatkaa uusiin haasteisiin.

“Katriina Jaakkola on luotsannut Kirjastopalvelua menestyksekkäästi. Olemme kiitollisia Katriinan työpanoksesta ja toivotamme lämpimästi onnea jatkoon”, kiittää Kirjastopalvelun hallituksen puheenjohtaja Antti Ypyä

Humalainen on työskennellyt aikaisemmin muun muassa Kirjastopalvelun myyntijohtajana.

Kirjastopalvelu on Suomen monipuolisin kirjastomateriaalien, -palveluiden ja kalusteiden  toimittaja. Lisäksi yritys välittää peruskoulujen oppimateriaaleja kunnille. Kirjastopalvelun osana toimii kotimaista kirjallisuutta julkaiseva kirjakustantamo Avain. Kirjastopalvelu on osa Booky Groupia, johon kuuluu myös Booky.fi Oy, Ostinato Oy ja Porvoon Kirjakeskus Oy.