Open Creative House x SHINE! Slushin oheistapahtuma Espoon Keilaniemessä 29.11.2023 – tule mukaan luomaan kansainvälisiä menestystarinoita!

Slushin yhteydessä pidettävä sisältöalojen tapahtuma kokoaa yhteen musiikki-, AV-, XR-, kirjallisuus,- ja pelialan yritykset ja ammattilaiset sekä luovien alojen rahoittajat. Päivän aikana kuullaan ja nähdään parhaita pitchaajia, innovatiivisia startupeja, näytteilleasettajia, kansainvälisiä paneeleja ja artistien esityksiä.

Tervetuloa Open Creative House x SHINE! -tapahtumaan Espoon Keilaniemeen 29.11.2023 klo 13–22!

Musiikki-, AV- ja pelialan keskittymä Open Creative House järjestää luovien alojen kansainvälisen verkostotapahtuman yhteistyössä Business Finlandin ja Creative Finlandin SHINE!-yhteisön kanssa. Keväällä 2023 ensimmäistä kertaa järjestetty SHINE! kokosi yhteen 200 sisältöalojen ammattilaista, ja lunasti odotukset monialaisesta yhteistyöstä. Lue lisää https://www.creativefinland.fi/shine

MITÄ TAPAHTUU?

Päivä alkaa klo 13, ja koostuu pitchaamisista, luovien alojen yritysten ja organisaatioiden esittelyistä, inspiroivista kansainvälisistä paneeleista ja vapaasta verkostoitumisesta Open Creative Housen monipuolisissa tiloissa.

Klo 18–22 tapahtuma huipentuu vapaamuotoiseen illanviettoon, jonka aikana kuullaan myös taidokkaita nousevia artisteja.

HAUSSA YHTEISTYÖKUMPPANEITA?

Tärkeä osa päivän ohjelmaa ovat pitchaukset. Tapahtumassa ei pitchata rahoittajille, vaan yritykset ja ammattilaiset pitchaavat toisilleen löytääkseen uusia yhteistyökumppaneita eri aloilta.

Creative Finland valitsee pitchaajat hakijoiden joukosta, ja valinnassa korostetaan niitä, joilla on kiinnostavat mahdollisuudet laajentaa tuotantojaan ja liiketoimintaa monialaisesti.

Tapahtuma järjestetään suomeksi ja englanniksi. Valittuihin pitchaajiin ollaan yhteydessä hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Jos tarvitset apua ilmoittautumisessa, ota yhteyttä Salli Raesteen (salli.raeste (at) creativefinland.fi).

Tarkempi ohjelma julkaistaan marraskuun aikana. Osallistu tapahtumaan, tule mukaan pitämään bisnesideasi myyntipuhe ja löydä uusia kumppanuuksia!

1. Osallistu tapahtumaan:   https://bit.ly/och-shines-fi        https://bit.ly/och-shines-eng

2. Hae pitchaajaksi:               https://bit.ly/OCHshines

Suomessa tehdään mahtavaa sisältöä, mutta yhdessä voimme moninkertaistaa kasvun ja luoda uusia väyliä kansainvälistymiselle!

Open Creative House sijaitsee Keilaniemessä, aivan metroaseman vieressä.

Osoite: Keilasatama 2, 02150 Espoo

Open Creative House (OCH) on uusi luovien alojen keskittymä, joka yhdistää musiikki-, av-, ja pelialan tekijät, yritykset ja organisaatiot toimimaan uudella tavalla yhteistyössä saman katon alla. OCH tarjoaa 10 huippuluokan studiota, neuvottelu- ja tapahtumatiloja sekä palveluita luovan alan toimijoille. Samalla se rakentaa siltoja digikulttuuriin ja globaaliin kasvuun.