Prisma Hämeenlinnan ruoan verkkokaupan kotiinkuljetukset alkavat

Osuuskauppa Hämeenmaa aloittaa ruoan verkkokaupan kotiinkuljetukset Hämeenlinnan Prismasta maanantaina 6.11.2023. Jatkossa asiakkaat pääsevät tilaamaan Prisman kattavan valikoiman tuotteita S-kaupat.fi-sovelluksesta kotiin, myös suosittu noutotilaustoiminta jatkuu. Kotiinkuljetusalueita tulee alkuvaiheessa kolme ja hinnoittelu tapahtuu postinumeroalueittain.

Hämeenlinnassa verkkokauppamyyntiä ja kotiinkuljetuksia tehtiin aiemmin S-market Goodmanista, mikä toimi erittäin hyvin ja sille oli tilausta. Kuitenkin viimeisen 1,5 vuoden aikana kotiinkuljetukset ovat olleet tauolla Hämeenlinnassa, mutta nyt asiakkaiden paljon toivomat kuljetukset tekevät paluun. Kotiin voi jatkossa tilata S-kaupat.fi-sovelluksesta pääsääntöisesti päivittäistavaraa, mutta valikoimassa on myös pieni määrä käyttötavaraa.

– On mahtavaa, että saamme vihdoin avata kotiinkuljetukset Hämeenlinnassa asiakkaillemme! Alkuvaiheessa meillä on tietyt postinumeroalueet jakelun piirissä, oman postinumeroalueensa saatavuuden asiakas näkee tilausta tehdessään. Otamme erittäin mielellämme asiakaspalautetta kotiinkuljetuksista vastaan, ja herkällä korvalla kuuntelemme, mikäli esimerkiksi oma postinumeroalue ei vielä kuulu toimituksen piiriin, kertoo Osuuskauppa Hämeenmaan verkkokaupan kehittämisestä ja toiminnasta vastaava projektipäällikkö Tero Vehko.

Verkkokaupan kotiinkuljetusten kysyntä on jatkuvassa kasvussa. Hämeenlinnalaiset ovatkin toivoneet kotiinkuljetusten jatkuvan. Päivittäistavaroiden kotiinkuljetuksella helpotetaan asiakkaiden arkea, tuoden viikoittaiset ostokset kotiovelle vain muutamalla klikkauksella.

– Asiakkaiden puolelta tämä on hyvin toivottu palvelu. Olemme itsekin olleet harmissaan, ettemme ole voineet tarjota jatkuvasti kotiinkuljetuspalvelua. Tätä ratkaisua suunnittelimme pitkään, ja nyt kaikki palaset ovat loksahtaneet kohdilleen! Vehko iloitsee voidessaan kertoa kotiinkuljetusten jatkumisesta Hämeenlinnan alueella.

Hämeenmaalla on havaittu, että kun kotiinkuljetuksia keskitetään, on se tehokasta monella mittakaavalla. Tulevaisuudessa verkkokauppatoimitusten keskittäminen voi mahdollistaa esimerkiksi tilauskustannusten alenemisen ja tuotevalikoiman laajenemisen entistä suuremmalle määrälle asiakkaita. Hämeenlinnassa tilaus maksaa halvimmillaan 12,90 €/tilaus.

Prismoista tehdyt kotiinkuljetukset näkyvät asiakkaalle laajana tuotevalikoimana ja edullisina Prisma-hintoina. Tuotevalikoimaan pääsee tutustumaan ja tuotteita tilaamaan osoitteessa www.s-kaupat.fi.

Tero Vehko, projektipäällikkö, Osuuskauppa Hämeenmaa
tero.vehko@sok.fi