Perheyritysten liitto ry

Tiina Tikander Perheyritysten liiton viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäälliköksi

Perheyritysten liitto on valinnut uudeksi viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäälliköksi Tiina TIkanderin (VTM). Hän aloitti tehtävässään 6.11.2023.

Tiina Tikander kuva: Stephanie van Rossum

”Olen todella innostunut uudesta roolistani. Perheyritysten viestin vahvistaminen julkisessa keskustelussa ja päätöksenteossa vaatii pitkäjänteistä ja tavoitteellista työtä. Tartun tehtävään aktiivisesti kuunnellen ja uusia mahdollisuuksia luodaten. Ratkaisut yhteiskunnallisiin ja talouden ongelmiin löytyvät yhteistyössä”, TIkander korostaa.

Tikanderilla on monipuolinen kokemus viestinnän ja markkinoinnin tehtävistä. Hän on toiminut Suomen arkkitehtuuri- ja designmuseosäätiössä, Helsingin seudun kauppakamarissa ja viestintätoimisto Cocommsissa. Lisäksi Tikander on vaikuttanut Pohjolan Voiman ja Skanskan viestinnässä.

"Tiina Tikanderilla on laaja-alainen ymmärrys yhteiskunnallisista teemoista sekä monipuolinen kokemus tavoitteellisesta ja tuloksekkaasta viestinnästä. Olen tyytyväinen saadessamme hänet vahvistukseksi tiimiimme", Minna Vanhala-Harmanen kommentoi nimitystä.

Yhteyshenkilöt

Perheyritysten liitto on suomalaisten perheyritysten koti. Uskomme, että omistajalla on väliä. Viemme ylpeinä Suomeen sitoutuneiden ja vastuullisten omistajien ääntä eteenpäin ja vaikutamme siihen, että Suomessa on jatkossakin hyvä yrittää, omistaa ja työllistää.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Perheyritysten liitto ry

Poliittisilla lakoilla tuntuvia vaikutuksia - lykkäävät perheyritysten rekrytointeja20.3.2024 06:00:00 EET | Tiedote

Poliittisista lakoista on aiheutunut suomalaisten perheyritysten toiminnalle paljon haittaa. Perheyritysten liiton jäsenyritykset ilmoittavat, että lakoista on seurannut 84 prosentille perheyrityksistä haittaa. Jopa yli kolmannes yrityksistä arvioi, että haittaa on aiheutunut erittäin tai melko paljon. Satamien sulkemiseen kohdistuneet lakot ovat suoraan heikentäneet kasvunäkymiä ja tulosodotuksia sekä vähentäneet investointeja. Poliittiset lakot jarruttavat myös perheyritysten rekrytointeja ja aiheuttavat lomautuksia.