Rannekkeet alkaen 19,90 € – Kesän halvin huvipuistopäivä nyt myynnissä

Särkänniemen Iloinen viikko tuo kesän rannekkeet myyntiin ennennäkemättömän edulliseen hintaan. Nyt ensi kesän iloisin päivä on mahdollista varmistaa 60 % normaalihintaa halvemmalla, alkaen 19,90 €.

Särkänniemen rannekkeet ovat nyt saatavilla poikkeuksellisen edulliseen hintaan. Särkänniemi

Kesän 2024 Särkänniemi-rannekkeet ovat tulleet myyntiin Särkänniemen verkkokauppaan halvimmillaan 19,90 euron hintaan. Särkänniemi-ranneke sisältää yhden valitun päivän ajan pääsyn kaikkiin Särkänniemen avoinna oleviin elämyksiin: huvipuistoon ja huvilaitteisiin (pituus- ja kokorajoitukset huomioiden), Koiramäen eläinpuistoon, Akvaarioon ja Näsinneulaan.

”Meiltä toivotaan vuodesta toiseen edullisempia lipputuotteita, ja nyt olemme päättäneet repäistä ja avata Iloisella viikolla koko kesän myyntiin poikkeuksellisen edullisesti jo Black Friday -kauden yhteyteen”, kertoo Särkänniemen kaupallinen johtaja Heikki Ihanamäki

Ei riskiä – päivää voi vaihtaa

Edullisimpaan hintaan myynnissä olevat rannekkeet ovat päiväkohtaisia, eli Särkänniemi-päivä pitää valita alustavasti jo ostohetkellä. Riskiä rahan menetyksestä esimerkiksi sairastumistapauksissa ei kuitenkaan ole.

”Rannekkeet on mahdollista siirtää toiselle päivälle vaikka vielä alun perin valittuna vierailupäivänä, jos Särkänniemeen ei pääsekään. Päivää vaihtaessa täytyy maksaa vain erotus uuden vierailupäivän senhetkiseen hintaan”, Ihanamäki kertoo.

”Ohjeet päivän vaihtamiseen tulevat tilausvahvistuksen mukana.”

Jos päivää ei ole mahdollista valita edes alustavasti tai rannekkeet haluaa ostaa vaikka joululahjaksi, myös avoimen päivän rannekkeet ovat Iloisella viikolla myynnissä edulliseen 39,90 euron hintaan.

”Avoimen päivän Särkänniemi-rannekkeet ovat mainioita joululahjoja ja sopivat toki omaankin käyttöön, jos kesän aikatauluista ei ole vielä mitään hajua. Nekin ovat Iloisella viikolla edullisimmillaan”, kertoo Ihanamäki.

Lippuja saatavilla koko Black Friday -viikon ajan

Päiväkohtaisten Särkänniemi-rannekkeiden hinnat nousevat kysynnän mukaan dynaamisesti, mutta Ihanamäki takaa, että edullisia 19,90 euroa maksavia rannekkeita on ainakin joillekin päiville myynnissä ainakin 26.11.2023 asti.

”En voi kuitenkaan luvata, että edullisia lippuja on koko viikkoa saatavilla parhaaseen kesälomakauteen, vaan valinnanvaraa edullisimmissa päivissä on parhaiten, jos päivän varaa heti”, hän vinkkaa.

Verkkokaupassa on myynnissä myös Kausikortteja, lippuja Valkea-tapahtumaan 2023 sekä Koiramäen jouluun.

Rannekkeet edullisimmillaan Särkänniemen verkkokaupassa 17.11.2023 alkaen

• Päiväkohtainen Särkänniemi-ranneke alk. 19,90 € (norm. 49 €)
  • Avoimen päivän Särkänniemi-ranneke 39,90 € (norm. 51 €)
  • Alle 3-vuotiaat huvittelevat Särkänniemessä aina veloituksetta.