Mediakutsu: Tutustuminen pörssiyhtiö Goforen uuteen pääkonttoriin ja GO21-toimitilakortteliin 14.12. Tampereella

Uusi GO21-toimitilakortteli on valmistunut Tampereen ydinkeskustaan rautatieaseman kupeeseen. Päävuokralainen on Gofore, kansainvälinen digitaalisen muutoksen konsulttiyhtiö, jonka pääkonttori muuttaa toimitiloihin joulukuussa. Kohteen on toteuttanut KVR-urakoitsijana toiminut Jatke Pirkanmaa Oy yhdessä sijoittajakumppani A. Ahlström Kiinteistöt Oy:n kanssa.

Tervetuloa torstaina 14.12.2023 klo 10 median edustajille tarkoitettuun tilaisuuteen.

Media pääsee tutustumaan Goforen monimuotoisiin, hybridityötä ja yhteisöllisiä työtapoja tukeviin toimitiloihin. Työympäristön ratkaisut palvelevat eri työntekijäryhmien yksilöllisiä tarpeita, ja niiden tavoitteena on tukea hyvinvointia ja jaksamista. Goforen pääkonttorilta löytyy mm. tapahtumatila, sauna, peli- ja harrastehuone, kuntoilutila, studio ja bändihuone. Gofore on kiinnittänyt erityistä huomiota yhteisön viihtyvyyteen ja kohtaamisiin, samalla tarjoten tiloja rauhoittumiseen ja keskittymiseen.

Mediatilaisuudessa kuullaan, mitä on kestävä toimitilarakentaminen ja toimitilakiinteistöihin investointi.

Goforen toimitusjohtaja Mikael Nylund, Jatke Pirkanmaan projektijohtaja Rauno Kulmala ja A. Ahlström Kiinteistöjen kiinteistöjohtaja Pia Lindborg kertovat paikan päällä hankkeesta ja sen merkityksestä.

Medialla on mahdollisuus haastatella myös Goforen työntekijöitä sekä sisustussuunnittelusta vastanneen Suunnittelemon edustajaa.

Aikataulu ja ilmoittautuminen:

Mediatilaisuus torstaina 14.12.2023
GO21, Peltokatu 34, 33100 Tampere
Gofore, A-torni, 1. kerros

Klo 9.30 kahvitarjoilu
Klo 10.00 puheenvuorot pääaulassa, 1. kerros
Klo 10.30 tutustuminen Goforen pääkonttoriin
tilaisuus päättyy 11.30

Pyydämme mediaa ilmoittautumaan tiistaihin 12.12. klo 12 mennessä:
Anne Sivula, Gofore Oyj viestintä ja media
anne.sivula@gofore.com, 040 717 4873

Lämpimästi tervetuloa!

Jatke-konserniin kuuluva Jatke Pirkanmaa on rakennuttanut punatiilisen GO21-toimitilakorttelin Tampereen keskustaan Peltokadulle, Morkun aukion ja historiallisen vanhan tavara-aseman läheisyyteen. Omistajakumppani hankkeessa on A. Ahlström Kiinteistöt. Hanke käynnistyi 2019-2020. Kiinteistössä on 11 000 m² joustavia ja moderneja toimitiloja, joista Goforen tilat ovat reilu 4000 neliötä.

Goforella on Tampereella noin 360 asiantuntijaa, kaikkiaan henkilöstöä Suomessa ja Euroopassa yli 1400. GO21:n tiloihin syntyy ainutlaatuinen IT-kasvuyhtiöiden keskittymä.

Lisätietoja GO21:stä go21.fi/

Gofore on kansainvälinen digitaalisen muutoksen konsulttiyhtiö. Meillä on yli 1400 asiantuntijaa kaikkiaan 19 toimipisteessä Suomessa, Saksassa, Itävallassa, Virossa, Espanjassa ja Italiassa. Teknologian ja liiketoiminnan asiantuntijamme rakentavat yhdenvertaista digitaalista yhteiskuntaa ja kestäviä älykkään teollisuuden ratkaisuja. Monimuotoista osaajajoukkoamme yhdistää pioneerihenkisyys sekä halu luoda inhimillisempää, vastuullisempaa ja eettisempää digimaailmaa. Toimintaamme ohjaavat vahvat arvomme: olemme jokaiselle hyvä työpaikka, ja elämme asiakkaidemme onnistumisista. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 149,9 miljoonaa euroa. Gofore Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Visiomme on olla merkittävin eurooppalainen digitaalisen muutoksen asiantuntijayritys. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.gofore.com.

Jatke on suomalainen, yksityisomisteinen rakennusalan konserni. Rakennamme ja korjaamme pääkaupunkiseudun, Tampereen ja Turun alueilla koteja ja työpaikkoja, joissa on hyvä olla ja elää. Meillä työskentelee noin 380 rakennusalan ammattilaista. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 390 miljoonaa euroa. Lisätiedot: www.jatke.fi

A. Ahlström Kiinteistöt Oy hallinnoi A. Ahlström Oy:n kiinteistö- ja metsäomaisuutta ml. historiallinen ruukkialue Noormarkussa. Kiinteistö- ja metsäsijoitusten yhteenlaskettu arvo on noin 380 miljoonaa euroa. A. Ahlström Kiinteistöt etsii uusia sijoituskohteita, joissa on mahdollisuus luoda arvoa aktiivisen omistajuuden sekä kiinteistöjen kehitys- ja konversiohankkeiden kautta. Yhtiö sijoittaa keskeisillä paikoilla sijaitseviin toimitilakohteisiin pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Turussa. www.ahlstromcapital.com

Goforen pääkaupunkiseudun toimisto siirtyy Helsingin Hakaniemeen5.2.2024 10:00:00 EET | Tiedote

Digitaalisen muutoksen konsulttiyhtiö Goforen toimisto pääkaupunkiseudulla muuttaa Hakaniemessä sijaitsevaan Siltasaari 10 -kiinteistöön. Siirtyminen kokonaan saneerattuihin, noin 3 000 neliömetrin tiloihin tapahtuu vaiheittain vuoden 2025 alkuun mennessä. Pörssiyhtiöllä on jatkossa yksi toimipiste pääkaupunkiseudulla, kun Hakaniemeen muuton myötä yhtiö luopuu Helsingin Kampin ja Espoon Keilaniemen toimistoistaan. Toimitilojen tehtävä on tukea yhtiön kasvua ja menestystä, sitouttaa henkilöstöä ja edistää yhteisön hyvinvointia.