Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä

Jaa

Lehdistötiedote 29.11.2023

Digital Workforce uudistaa brändinsä: Outsmart - Kokonaisvaltainen liiketoimintaprosessien automatisoinnin edelläkävijä

Digital Workforce tiedottaa, että sen aiemmat palvelut, Roboshore ja Robot As a Service, muuttuvat Outsmartiksi - johtavaksi kokonaisvaltaiseksi liiketoimintaprosessien automaatiolustaksi ja hallinnoiduksi palveluksi. Tämä merkittävä uudelleenbrändäys on strateginen kehityskulku , jolla pyritään vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin ja ylittämään odotukset. Outsmartilla pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaisia prosessiautomaatiovalmiuksia sekä parempaa palvelukokemusta.

Yhtiö esittelee nyt ylpeänä Outsmartin: huipputason alustan ja hallinnoidun palvelun liiketoimintaprosessien automatisointiin (Business Process Automation, BPA), ohjelmistorobotiikkaan (Robotic Process Automation, RPA) ja älykkääseen asiakirjojen käsittelyyn (Intelligent Document Processing, IDP). Outsmart on olennainen osa liiketoiminnan työnkulkuja välittäen tietoa saumattomasti koko organisaatioon. Se varmistaa tiedon jatkuvan integraation ja tehostaa yhteistyötä olemassa olevan yritysarkkitehtuurin sekä ihmisten ja digityöntekijöiden välillä.

Suunnittelupalvelumme auttavat arvon löytämisessä ja automatisoinnin parhaiden käytäntöjen määrittämisessä. Varmistamme pitkän aikavälin menestyksen rakentamalla automaatiovalmiudet asiakkaan organisaation sisälle. Toimituspalvelumme toteuttavat ainutlaatuisia automaatio-ja transformaatio-ohjelmia, jotka täydentävät kattavaa palvelutarjontaamme entisestään.

Outsmart on suunniteltu ainutlaatuisesti pääsemään eroon perinteisten toiminnallisten siilojen tehottomuudesta ja tarjoamaan ennennäkemätöntä hallintaa ja näkyvyyttä monimutkaisiin, pitkäkestoisin operatiivisiin prosesseihin.  Outsmart tehostaa liiketoimintaprosesseja yhdistämällä erilliset tehtävät saumattomiksi työnkuluiksi. Sen avulla automaatio paranee ja reaaliaikainen näkymä toimintoihin lisää liiketoiminnan arvoa ja mahdollistaa low-code-ratkaisujen maksimaalisen hyödyntämisen liiketoiminnan automaatiossa.

"Olemme iloisia saadessamme tarjota laadukkaita Outsmart-palveluitamme sadoille nykyisille ja uusille potentiaalisille asiakkaillemme jatkaen menestystarinaamme RPA- ja tekoälyhankkeissa. Vuosien varrella olemme rakentaneet huippuluokan ohjelmistorobotiikkaohjelmia ja -projekteja usein yhdistäen ne tekoälyyn. Nyt kun meillä on lisäksi prosessiohjaus ja asianhallinta, pystymme yhdistämään kaikki teknologiamme ja aikaisemmat automaatioratkaisut ylivoimaiseksi automaatiokyvykkyydeksi. Yhdistämällä eri teknologiat ja helpon hallinoinnin voimme hallita ja automatisoida monimutkaisia, jopa vuosia kestäviä ja eri toimintojen läpi leikkaavia ja aiemmin hallitsemattomia prosesseja. Erinomaisena esimerkkinä tästä on monivuotinen syöpähoidon automaatio- ja seurantaratkaisumme (Cancer Care Follow-up Automation and Management, CFAM) hinnoiteltuna per potilas teknologian ja työn sijasta.”, kertoo Jussi Vasama, Digital Workforcen toimitusjohtaja.

Outsmart erottautuu ainutlaatuisilla porrastetuilla palvelutasoillaan. Tekoälyn mittavan suosion innoittamana tuomme tämän hetken parhaita tekoälymalleja hyödyntävän älykkään asiakirjojen käsittelyn kaikille asiakkaillemme palvelutasosta riippumatta. Go-tasolla asiakkaat voivat valita joko RPA:n tai BPA:n, kun taas Scale pitää sisällään molemmat. Enterprise asiakkaille tarjoamme tuotteistettuja prosessiautomaatioratkaisuja. Asiakkaat voivat valita juuri ne teknologiat ja palvelut, jotka sopivat parhaiten heidän organisaationsa sen hetken automaatiotarpeisiin sekä arvonluontiin eri vaiheissa.

Outmartin lähestymistapa on aito, kokonaisvaltainen ja teknologiasta riippumaton. Kun tämä yhdistyy ainutlaatuisiin liiketoimintamalleihin, kuten minuutti-, prosessi- tai arvokohtainen hinnoittelu, syntyy verratonta joustavuutta ja tehokkuutta ratkaisujen hallintaan sekä asiakkaiden tukemiseen läpi heidän automaatiomatkansa.

Outsmartin tärkeimmät edut:

  • Nopeus: Liiketoimintaprosessien läpimenoaikojen dramaattinen parantaminen.
  • Toiminnan tehokkuus: Saat enemmän aikaan vähemmillä resursseilla.
  • End-to-End-näkyvyys: Reaaliaikainen näkymä kaikille liiketoiminnan sidosryhmille.
  • Audit & Control: Kattavat kirjausketjut ja monimutkaisten toimintojen valvonta.
  • Laatu: Parannetaan oikeita tunnuslukuja heti alusta alkaen ja varmistetaan samalla vaatimustenmukaisuus.
  • Mitattavat liiketoimintavaikutukset: Liiketoiminnan parantaminen räätälöidään asiakkaan ainutlaatuisiin olosuhteisiin.

Outsmartin tärkeimmät ominaisuudet:

  • Tuotantokapasiteetti: Liiketoiminnan erityistarpeisiin räätälöityjen low-code automaatioiden toteuttaminen.
  • Prosessien ylläpito: Keskeytymättömän toiminnan takaaminen jatkuvalla seurannalla.
  • Laadunhallinta: Alan parhaiden käytäntöjen noudattaminen ratkaisun optimaalisen suorituskyvyn varmistamiseksi.
  • Riskienhallinta: ISO 27k ja 20k -standardien noudattaminen turvallisuuden ja operatiivisen huippuosaamisen varmistamiseksi.
  • Taloudellinen joustavuus: Mahdollistaa liiketoiminnan tarpeiden mukaan skaalautuvat ratkaisut.
  • Läpinäkyvyys hankintaan: erilaiset hankintamallit ja selkeä, kattava hinnoittelu.

Digital Workforce Outsmart määrittelee uudelleen liiketoimintaprosessien automatisoinnin toimikentän. Se ei ole vain pelkkä alusta ja hallinnoitu palvelu vaan strateginen kumppani organisaatioiden automaatiomatkalla kohti digitaalista muutosta, kilpailuetua ja toiminnallista huippuosaamista.

Lue lisää Outsmartista verkkosivuiltamme: https://digitalworkforce.com/fi/alykkaan-automaation-palvelut/outsmart/

Lisätietoja:
Jussi Vasama, CEO, Tel. +358 50 380 9893, jussi.vasama@digitalworkforce.com

Tietoja Digital Workforcesta

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.

Avainsanat

Kuvat

Jussi Vasama
Jussi Vasama
Nina Kaverinen
Lataa

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla. https://digitalworkforce.com

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj

Digital Workforce lanseeraa Agent Workforce –ratkaisun: tekoälypohjaiset digityöntekijät uudistavat vakuutusten korvauskäsittelyn7.5.2025 10:00:00 EEST | Tiedote

Digital Workforce lanseeraa Agent Workforce –ratkaisun: tekoälypohjaiset digityöntekijät uudistavat vakuutusten korvauskäsittelyn Lehdistötiedote 7.5 2025 klo 10.00 Digital Workforce Services Oyj, globaali liiketoimintaprosessien automaation edelläkävijä, julkisti tänään Agent Workforce -ratkaisun, joka koostuu useista tehtäväkohtaisista tekoälyagenteista. Nämä agentit on tuotteistettu hallinnoimaan vakuutusten korvausprosesseja aina vahingon ensimmäisestä ilmoituksesta lopulliseen korvauspäätökseen. Agent Workforce -ratkaisun ensimmäinen vaihe keskittyy sairausvakuutuskorvauksiin, joihin liittyy tyypillisesti runsaasti manuaalisia työvaiheita dokumenttien tulkinnassa, kuten lääkärinlausuntojen ja vakuutusehtojen vertailua. Agent Workforce -ratkaisun on tarkoitus laajentua tulevaisuudessa useisiin eri vakuutuslajeihin. Uusi ratkaisu nojaa Digital Workforcen kymmenvuotiseen vakuutusalan automaatiokokemukseen sekä uusimpaan tekoälyteknologiaan. Tiimi älykkäitä agentteja tulkitsee sähköpo

Digital Workforce launches Agent Workforce – AI-powered specialist agents that reinvent General Insurance claims7.5.2025 10:00:00 EEST | Press release

Digital Workforce launches Agent Workforce – AI-powered specialist agents that reinvent General Insurance claims Press release May 7, 2025 10:00 AM EEST Digital Workforce Services Plc, a global leader in business-process automation, today unveiled Agent Workforce, a portfolio of specialised AI agents purpose-built to manage General Insurance claims - from first notification of loss through to final settlement. The initial launch of Agent Workforce focuses on medical insurance claims that are typically full of manual steps to infer and analyse unstructured data inputs like doctor’s notes and medical records. Subsequent evolution of the Agent Workforce aims to generalise the capability across multiple General Insurance lines. Drawing on Digital Workforce’s decade of insurance automation experience, the new Agent Workforce team of digital workers converts unstructured data, validates coverage, detects fraud, and settles claims autonomously, freeing adjusters to focus on complex, empathic

Digital Workforce Services Oyj UiPath Agentic Automation Fast Track -kumppaniksi6.5.2025 15:30:14 EEST | Tiedote

Digital Workforce Services Oyj UiPath Agentic Automation Fast Track -kumppaniksi Lehdistötiedote Helsinki, 6.5.2025 klo 15.30 Digital Workforce Services Oyj :lle on myönnetty UiPath Agentic Automation Fast Track Partner -kumppanin status. Tämä tunnustus myönnetään valituille UiPath-kumppaneille, jotka ovat saaneet UiPathilta varhaisen pääsyn ja koulutusta agentic automation -toiminnallisuuksista, tunnistaneet asiakkaille käyttötapauksia ja skenaarioita, joissa agentit voivat auttaa kokonaisvaltaisessa prosessiautomaatiossa sekä osallistuneet UiPathin agenttiautomaatioratkaisujen jatkokehitykseen. UiPath Agentic Automation Fast Track Partners on osoitus UiPath-kumppaneiden erinomaisesta sitoutumisesta orkestroidun automaatiokokonaisuuden toimittamiseen asiakkaille yhdistämällä tekoälyagentteja, robotteja, ihmisiä, tekoälymalleja ja muita työkaluja kokonaisliiketoimintaprosesseissa (end-to-end). Organisaatiot ovat jo pitkään kääntyneet robottien puoleen toistuvien tietotyön tehtävien aut

Digital Workforce Services Plc recognized as a UiPath Agentic Automation Fast Track Partner6.5.2025 15:30:14 EEST | Press release

Digital Workforce Services Plc recognized as a UiPath Agentic Automation Fast Track Partner Press release,Helsinki, Finland, 6 May, 3.30 PM EEST 2025 Digital Workforce Services Plc today announced it has been honored with a badge of distinction for being a UiPath Agentic Automation Fast Track Partner. This recognition is granted to select UiPath partners that have received early access and training in agentic automation capabilities from UiPath, that have identified use cases and scenarios for customers where agents can help augment end-to-end process automation, and that have contributed to further development of UiPath agentic automation solutions. The badge of distinction for UiPath Agentic Automation Fast Track Partners demonstrates an outstanding commitment from UiPath partners to deliver an orchestrated enterprise for customers through a combination of AI agents, robots, people, AI models and other tools to orchestrate and automate end-to-end enterprise processes. People have lon

Digital Workforce käynnistää mittavan RPA-teknologian migraation pitkäaikaiselle vakuutusasiakkaalle28.4.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

Digital Workforce käynnistää mittavan RPA-teknologian migraation pitkäaikaiselle vakuutusasiakkaalle Lehdistötiedote 28.4.2025 klo 08:00 Digital Workforce Services Oyj käynnistää strategisen migraatiohankkeen, jossa yhden sen suurimman pohjoismaisen vakuutusasiakkaan ohjelmistorobotiikan (Robotic Procss Automation, RPA) automaatioiden portfolio siirretään aiemmasta RPA-teknologiasta UiPathiin yhtiön moniteknologiselle Outsmart-pilvipalvelualustalle. Uuden teknologian odotetaan lisäävän suorituskykyä, ylläpidettävyyttä ja skaalautuvuutta kymmenissä kriittisissä prosesseissa. Migraatiohankkeen on määrä kestää noin 12 kuukautta tästä kuusta alkaen. Alustamigraation lisäksi projekti on suuri edistysaskel automaatioiden modernisoinnissa. Monet nykyisistä automaatioista ovat olleet käytössä vuodesta 2017 lähtien, eivätkä ne enää vastaa nykypäivän parhaita käytäntöjä tai hyödynnä automaatioteknologioiden uusimpia ominaisuuksia. Projektin tuloksena asiakkaalle rakentuu uusi automaatioperusta,

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye