Lidl Suomi

Lidlin alekampanja innosti suomalaiset lataamaan etusovellusta

Jaa

Lidl ilmoitti joulukuun vaihteessa antavansa viisi euroa alennusta vähintään 40 euron ostoksista lähes koko joulukuun ajan. Ensimmäisen tarjousviikon aikana jopa kymmenentuhatta suomalaista latasi kaupan etusovelluksen saadakseen alennukseen oikeuttavan kupongin.

Lidl käynnisti 30.11. ennen näkemättömän kampanjan: Lähes koko joululuun ajan asiakkaat saavat tarjouskuponkia näyttämällä viiden euron alennuksen jokaisesta vähintään 40 euron ostoksesta. Alennuskuponki sai suomalaiset ryntäämään sovelluskauppaan ja lataamaan etusovellusta. Lidl Plus -sovelluksen uusien lataajien määrässä näkyy selkeä piikki kampanjan käynnistyttyä.  

– Osasimme odottaa, että kampanja aiheuttaa innostusta asiakkaissamme, mutta sovelluksen uudet latausmäärät pääsivät kuitenkin yllättämään iloisesti. Lidl Plussassa on aiemminkin ollut erinomaisia etuja, mutta tämä kyseinen kampanja menee kyllä kärkeen. Kampanjan ensimmäisenä päivänä sovellukseen rekisteröityi useita tuhansia uusia käyttäjiä ja viikossa meni kymmenen tuhannen raja rikki, sanoo Lidlin kampanjoinnin ja markkinoinnin johtaja Meri Aalto.

Lidl Plus -sovelluksen ohella kuponki löytyy myös Lidlin viikottain ilmestyvästä tarjouslehdestä. Ensimmäisten kampanjapäivien aikana kassoilla vilisivätkin kiivaaseen tahtiin niin sähköiset kuin paperisetkin kupongit. Ensimmäisten kampanjapäivien aikana kuponkeja skannattiin ahkerasti ympäri Suomen, joten jopa sadattuhannet suomalaiset saivat helpotusta jouluostoksiinsa jo muutaman päivän aikana. Parhaimmillaan asiakas voi saada 12,5 prosenttia alennusta koko joulukuun ostoksistaan Lidlissä.

– Tämä on todella iso panostus asiakkaisiimme. Rahanarvoisen edun lisäksi kuponki on selvästi tuonut asiakkaillemme myös rutkasti hyvää mieltä – myymälöistä on kuulunut terveisiä, että asiakkaat ovat kiitelleet ja kertoneet alennuksen tulevan todella tarpeeseen joulun hankintojen käydessä kuumimmillaan, kertoo Lidlin myynnin ja tavaranhallinnan johtaja Akseli Mäkisalo.

Tarjouskampanja on voimassa 30.11.−27.12.2023 eli vielä reilun viikon ajan. 40 euron yhteissummaa eivät kerrytä alkoholi-, tupakka-, tupakointi- ja nikotiinituotteet, äidinmaidonkorvikkeet, aikakaus- ja sanomalehdet, postikortit, pullopantit tai lahjakortit.

Yhteyshenkilöt

Tietoa julkaisijasta

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee lähes 5800 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi

Lidl muutti maaliskuussa muovikassien hintaa – mitä tapahtui muovikassien myynnille?8.5.2025 07:30:00 EEST | Tiedote

Lidl päätti maaliskuussa ravistella suomalaisten arkisia ostotottumuksia nostamalla muovikassin hinnan 30 sentistä 39 senttiin. Tämän seurauksena muovikasseja on ostettu vähemmän ja muovikassittomien ostoskertojen määrä on kasvanut 2,6 prosenttiyksiköllä, mikä kertoo ostokäyttäytymisen hitaasta mutta positiivisesta muutoksesta. Lidl aikoo jatkossakin ohjata kuluttajia valitsemaan muovikassin tilalle oman kassin ja keskittyä muillakin keinoin muovijätteen vähentämiseen.

Nämä maut voittivat Lidlin jäätelökilpailun – asiakkaiden suunnittelemat jäätelöt nyt myynnissä28.4.2025 08:37:44 EEST | Tiedote

Suomalaiset ovat ahkeraa jäätelönsyöjäkansaa: 99 prosenttia syö kesäisin jäätelöä, ja 62 prosenttia vähintään kerran viikossa.* Lidlin kesän jäätelöissä on tänä vuonna kaksi erityistä uutuutta. Viime kesänä Lidl järjesti asiakkailleen jäätelösuunnittelukilpailun. Kaksi voittajatuuttia on valittu ja nyt myynnissä Lidleissä ympäri maan: päärynä & suolainen kinuski sekä kirsikka & lakritsi. Lidlin uutuusjäätelöissä maistuu myös vadelma, trendituote mochit sekä kevyemmät vaihtoehdot proteiinijäätelö ja mehujää.

Makkara on suomalaisen grillin selvä ykkönen – Lidl tuo myyntiin lihaisia ja juustoisia makkaroita25.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote

Suomalaisista yli 80 prosenttia grillaa kesäisin. Grillaajista 87 prosenttia grillaa makkaraa, ja kysyttäessä grillin suosikkia nousee makkara ykköseksi.* Suomalaiset arvostavat grillimakkaroissa lihaisuutta ja juustoisuutta. Tätä ajatellen Lidl tuo kesäksi useita makkaroita, joissa maistuu eri juustot emmentalista sinihomejuustoon. Makkaravalikoiman kruununa on tosi lihaisa Urho-makkara, jonka lihapitoisuus on 87 prosenttia.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye