Voodoo People Oy

Nyt julkaistu 15-osainen videosarja johdattaa musiikkialan toimijat henkiseen kasvuun ja ammatilliseen menestykseen

Mike Van Dola, showmies, henkilökohtaisen kehityksen valmentaja ja inspiraation lähde, on virallisesti julkaissut uudenlaisen 15-osaisen affirmaatiovideosarjan, joka on suunnattu erityisesti musiikkialalla työskenteleville.

Mike Van Dola
Mike Van Dola, henkilökohtaisen kehityksen valmentaja, esittelee innovatiivisen affirmaatiovideosarjansa musiikkialan tekijöille.

Uusi 15 videon sarja tehostaa musiikki-ihmisten henkilökohtaista kehitystä

Mike Van Dola, showmies, henkilökohtaisen kehityksen valmentaja ja inspiraation lähde, on virallisesti julkaissut tehokkaan 15-osaisen affirmaatiovideosarjan, joka on suunnattu erityisesti musiikkialalla työskenteleville.

Musiikkiala on tunnetusti vaativa ja kilpailuhenkinen. Menestyminen tässä maailmassa vaatii enemmän kuin pelkkää luovuutta ja teknistä taitoa; se vaatii myös henkistä vahvuutta, itsevarmuutta, joustavuutta ja kykyä selviytyä haasteista. Nyt julkaistu affirmaatiosarja on suunniteltu alalla eduksi olevien taitojen kehittämiseen.

Affirmaatiot eivät ole taikuutta; niiden teho on tieteellisesti todistettu.

”Luomani vahvistuslauseet toimivat ikään kuin henkilökohtaisina kannustushuutoina, jotka auttavat muovaamaan ajatuksia ja uskomuksiamme,” Mike Van Dola kertoo.

Voimakkaat%20affirmaatiot%20musiikki-ihmisille
Affirmaatiovideot ovat saatavissa Van Dolan kotisivuilta sekä Youtubesta.

Toistaessamme positiivisia affirmaatioita itsestämme, alitajuntamme alkaa uskoa niihin, mikä vaikuttaa vähitellen toimintaamme ja tuloksiimme. Videosarja hyödyntää tätä periaatetta, tarjoten voimakkaan työkalun sisäisen muutoksen aikaansaamiseen.

Sarjan videot kattavat laajan kirjon keskeisiä muusikoille ja muilla alalla toimiville läheisiä aiheita. Jokainen video on kuin henkilökohtainen valmennussessio, joka ohjaa käyttäjää kohti syvempää itsetuntemusta ja ammatillista kasvua. Nämä affirmaatiot eivät ainoastaan edistä käyttäjänsä uraa, vaan myös parantavat yleistä elämänlaatua.

Koko videosarja on saatavilla verkossa. Vahvistuslauseita kannattaa toistaa tai kuunnella päivittäin, sillä säännöllinen toisto vahvistaa affirmaatioiden vaikutusta ja nopeuttaa niiden aikaansaamia muutoksia.

"Olen ylpeä voidessani tuoda tarjolle tämän harvinaisen affirmaatiovideosarjan. Uskon, että jokaisella meistä on potentiaalia kasvaa ja kehittyä sekä henkilökohtaisesti että ammatillisesti, ja nämä vahvistuslauseet ovat askel kohti sen potentiaalin kokonaisempaa hyödyntämistä,"  Van Dola kertoo.

Mike%20Van%20Dola

---

Mike Van Dola on showmies, henkilökohtaisen kehityksen valmentaja ja inspiraation lähde, joka on omistautunut auttamaan ihmisiä saavuttamaan täyden potentiaalinsa. Hänen ainutlaatuinen lähestymistapansa yhdistää käytännön metodologian ja syvällisen ymmärryksen ihmismielestä, mikä auttaa ihmisiä muuttamaan elämäänsä positiivisella tavalla.

---

Dr. FeelGood -tekoälyvalmentaja on matalan kynnyksen vaihtoehto yksilövalmennusta harkitseville. Van Dola on toiminut chat-robotin taustalla olevan tiimin luotsina ja valmennusasiantuntijana.

Lehdistötiedustelut:

mike@mikevandola.com
www.mikevandola.com

Nyt julkaistun affirmaatiosarjan lisäksi Van Dolan tuotannosta löytyy mm. inspiroivia motivaatiopuheita.

Lehdistötiedustelut:

mike@mikevandola.com
www.mikevandola.com

Voimakkaat affirmaatiot musiikki-ihmisille
Affirmaatiovideot ovat saatavissa Van Dolan kotisivuilta sekä Youtubesta.

Valmentaja Mike Van Dola

Mike Van Dola on värikäs mediapersoona ja monipuolinen puuhamies. Hänet tunnetaan erityisesti Voodoo People -tapahtumayrityksen perustajana, Voodoo Records -levy-yhtiön johtohahmona sekä Hype Corner -keskusteluohjelman hostina ja Viikon Kovin Biisi -kisastudion juontajana.

Yksilövalmentajana hän auttaa asiakkaitaan löytämään ja saavuttamaan olennaisimmat tavoitteensa maagisella tavalla.

Mike Van Dola valmentajan logo

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Voodoo People Oy

Atomic Berries yllättää – Aikuisviihdetähti Susan Silver vierailee turkulaisyhtyeen uudella musiikkivideolla!13.10.2023 13:00:00 EEST | Uutinen

Suomen musiikkimaailma on tunnettu yllättävistä ja rohkeista käänteistä, mutta harvoin olemme nähneet mitään yhtä puhuttelevaa kuin Atomic Berriesin ja Susan Silverin tuore yhteistyö. Kun Turun sydämestä ponnistava eurodance-yhtye kohtaa erotiikan kuningattaren, lopputulos on enemmän kuin osiensa summa. Video julkaistaan perjantaina 13.10.2023 klo 13.13.