Sokos Lahden aukioloajat muuttuvat 5.2.2024 alkaen

Lahden Sokoksen aukioloaikoja päädyttiin muuttamaan asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutoksen myötä, kertoo Osuuskauppa Hämeenmaan tavaratalokaupan toimialajohtaja Saija Vuorinen. Jatkossa Sokos avautuu asiakkaille arkisin ja lauantaisin kello 9 aamulla ja sunnuntaisin kello 10. S-market Sokos ja Alex Food & Cafe palvelevat vanhoilla aukioloajoilla. Muutoksilla ei ole vaikutusta työsuhteisiin.

Lahden Sokos-tavaratalo palvelee asiakkaitaan maanantaista 5.2.2024 alkaen arkisin kello 9–21, lauantaisin 9–18 ja sunnuntaisin 10–18. S-market Sokos ja katutasossa sijaitseva Alex Food & Cafe palvelevat arkisin 8–21, lauantaisin 8–18 ja sunnuntaisin 10–18.

Sokoksen liiketoiminnasta vastaava Osuuskauppa Hämeenmaan tavaratalokaupan toimialajohtaja Saija Vuorinen kertoo Sokoksen asiakkaiden ostokäyttäytymisen muuttuneen.

– Asiakkaat tulevat ostoksille aikaisempaa myöhemmin ja aamupäivän kiireisin myyntiaika alkaa nykyisin vasta lounasaikaan, noin kello 11 aikoihin, ja tähän selkeään muutokseen myös me halusimme reagoida, Vuorinen kertoo.

Aukioloaikojen muutokset tulevat vaikuttamaan Sokoksen henkilökunnan työvuoroihin, mutta työsuhteisiin muutoksella ei ole vaikutusta.

S-marketiin ja kahvilaan käynti sekä uudet erilaiset aukioloajat mahdollistetaan seuraavasti:

• S-marketiin pääsee kello 8–9 Aleksanterinkadun sisäänkäynnin vasemmanpuoleisesta ovesta sekä parkkihallin alimmalta tasolta, myös Alex Cafen puolella oleva hissi on kaupan asiakkaiden käytössä klo 8-9. S-marketiin ei pääse rullaportaita pitkin tai muilla talon hisseillä kello 8–9.
  • Solo Sokos Lahden Seurahuoneen asiakkaat pääsevät kulkemaan S-marketiin kello 8–9 välisenä aikana joko hissillä tai ulkokautta. Tavarataloon kulku avautuu kello 9.

Saija Vuorinen, toimialajohtaja, p. 0505384738