Sonos

Sonos julkistaa uuden 8" kattokaiuttimen, jossa on uskomaton suorituskyky

8” kattokaiutin on elegantti ja helppo asentaa. Se vie arkkitehtonisten kaiuttimien suorituskyvyn aivan uudelle tasolle.

Sonos ja Sonancen 8” kattokaiutin on menestyksekkäistä passiivikaiuttimista tunnetun Sonos Architectural -tuotesarjan uusin lisäys.

Sonos esitteli tänään Sonos ja Sonancen 8” kattokaiuttimen, joka on menestyksekkäistä passiivikaiuttimista tunnetun Sonos Architectural -tuotesarjan uusin lisäys. Kaiutin on ammattiasentajille ja asiakkaille kokonsa puolesta uudenlainen vaihtoehto, jonka voi kiinnittää huomaamattomasti kattoon ja joka varmistaa voimakkaan, tasapainoisen ja kirkkaan äänen. 8” kattokaiutin tulee Suomessa myyntiin huhtikuussa. Kaiutinpari maksaa 1 099 euroa.

Optimoitua ja voimakasta kattoääntä

8" kaiuttimen suunnittelusta ja virittämisestä on vastannut Sonos, ja ne on valmistettu tilaustyönä yhdessä Sonancen kanssa. Kaiuttimessa on isompi bassokaiutin sekä suuren liikevaran moottori, joka varmistaa pehmeän keskialueen äänet 32 Hz:n basson ja isomman kuuntelualueen. 30 mm:n diskanttikaiutin ja uudelleen optimoitu aaltoputki varmistavat luonnolliselta kuulostavat lauluäänet. Lisäksi ne hajauttavat ylätaajuuksia entistä paremmin ja tarjoavat laajan sekä tasaisen kattavuuden, joka täyttää koko huoneen äänellä.

Vaikka 8” kattokaiutin on kooltaan 6” kaiutinta isompi, sen magneettisen ritilän ulkomuoto on pidetty ennallaan, joten molempia malleja voi käyttää samassa tilassa. Kumpaankin kokoon on saatavilla valkoinen ritilä, joten se sopii saumattomasti monenlaisiin kattoihin. Kustomoidun teräsritilän ansiosta sen voi myös maalata toiveiden mukaisesti.

”8” kattokaiutin on suunniteltu kaiutinasentajien antaman palautteen perusteella. He toivoivat enemmän kokovaihtoehtoja ja joustavuutta asennukseen”, kertoo Audra Kinsley, Sonos Professional -osaston varapääjohtaja ja toimitusjohtaja. ”Tämä uusin lisäys mahdollistaa vahvan äänen ja uskomattoman suorituskyvyn. Se tekee kuuntelukokemuksesta entistä paremman, kun Sonos Architectural -kaiuttimia käytetään yhdessä Sonos Ampin kanssa. Uutuustuote tarjoaa ammattiasentajille ja asiakkaille entistä enemmän vaihtoehtoja."

Entistä parempi Ampin kanssa

Sonos Architectural -tuotteet yhdessä Sonos Amp -vahvistimen kanssa mahdollistavat kirkkaan ja selkeän monihuoneäänen. Kun katto- ja seinäkaiuttimet yhdistää Sonos Amp -vahvistimen kanssa, käyttäjälle avautuu uudenlaisia etuja, kuten ylikierrossuoja ja kustomoidut viritysparannukset, jotka takaavat täyteläisemmän äänen ja tasapainoisen taajuusvasteen. Yhdistettäessä Sonos Amp -vahvistimen kanssa, 8” kaiuttimet hyödyntävät Trueplay™-viritystä, joka huomioi huoneen koon, rakenteen ja sisustuksen sekä säätää taajuuskorjaimen automaattisesti optimaalista ääntä varten.

Kaikkien Sonos Architectural -kaiuttimien tavoin myös 8" kaiuttimet hyödyntävät Sonos-ekosysteemin etuja, kun ne on yhdistetty Sonos Amp -vahvistimeen. Näitä ovat helppokäyttöinen sovellus, joka toimii kaikkien suosikkisuoratoistopalveluiden kanssa, Apple AirPlay 2:n hallinta, säännölliset ohjelmistopäivitykset sekä mahdollisuus lisätä uusia Sonos-kaiuttimia ja -komponentteja milloin tahansa.

Lisätietoja osoitteesta sonos.com ja tunnisteella @sonos.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Jenni Pöyry
Mellakka
jenni.poyry@mellakka.fi

Kuvat

Lataa
8” kaiutin on ammattiasentajille ja asiakkaille kokonsa puolesta uudenlainen vaihtoehto, jonka voi kiinnittää huomaamattomasti kattoon.
Lataa
8” ritilä on saatavilla valkoisena, joten se sopii saumattomasti monenlaisiin kattoihin.

Tietoja Sonosista

Sonos (Nasdaq: SONO) on maailman johtava äänikokemuksiin erikoistunut yhtiö. Sonosia pidetään monihuoneisen langattoman kotiteatteriäänen kehittäjänä. Sonos innovaatiot tarjoavat ihmisille parempia kuuntelukokemuksia ja helpon pääsyn heidän rakastamaansa sisältöön, ja he voivat hallita kuunneltavaa ääntä missä ja milloin tahansa. Vertaansa vailla oleva äänikokemus, tarkoin suunniteltu muotoiluestetiikka, yksinkertainen käyttö ja avoin alusta takaavat sen, että Sonosin tuottama laaja-alainen äänisisältö on kenen tahansa ulottuvilla. Sonosin pääkonttori sijaitsee Santa Barbarassa, Kaliforniassa. Lue lisää osoitteessa www.sonos.com.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sonos