Logomo ja Föli yhteistyöhön

Logomo ja Föli aloittavat yhteistyön 1.2.2024. Yhteistyön puitteissa Logomon yleisötilaisuuksien pääsylippu toimii esitysiltoina myös Fölin matkalippuna.

Logomon lipulla voi matkustaa Fölin busseissa ja vesibusseissa kolme tuntia ennen ja kaksi tuntia jälkeen tapahtuman. Lipulla voi matkustaa yhteensä neljä matkaa eli molempiin suuntiin voi käyttää tarvittaessa yhden vaihdon.

Lippu näytetään bussin etuosassa olevalle lukijalaitteelle, joka lukee lipussa olevan viivakoodin. Mitään erillistä lippua ei tarvita.

Föli liikennöi Turussa, Kaarinassa, Raisiossa, Liedossa, Naantalissa ja Ruskolla, ja samat liput ovat voimassa koko alueella.

Keskustasta Logomoon pääsee kätevästi bussilinjoilla 20 ja 61.

Föli-lipuksi kelpaa myös vuoden 2024 tapahtumien pääsyliput, jotka on ostettu ennen helmikuun 1. päivää.

Yhteistyö on Logomon vastine asiakaspalautteisiin

Logomon ympäristössä käynnissä olevat Turun kaupungin isot infrauudistuksen rakennushankkeet Köydenpunojankadulla sekä myös meneillään olevat ratapihan rakennustyöt hankaloittavat sekä nyt että lähivuosina alueen pysäköintiä. Tästä on tullut myös palautetta Logomon kävijöiltä.

Föli-yhteistyön toivotaan helpottavan tätä tilannetta ja lisäävän julkisilla kulkuvälineillä saapumista Logomon tapahtumiin.

Lisätietoja:

Katja Leppäkoski