Vuoden huoltomies valittu Raumalla

Vuoden huoltomies on valittu Raumalla jo vuodesta 2011 pientä koronavuosien taukoa lukuun ottamatta. Valinnan tekevät Rauman kiinteistöyhdistyksen järjestämässä äänestyksessä raumalaisia taloyhtiöitä isännöivät ammatti-isännöitsijät.

Osaava, ongelmanratkaisukykyinen ja asiakaslähtöinen huoltomies on tärkeä taloyhtiön kiinteistön kunnon ylläpitäjä ja sen asukkaille tärkeä arjen turvaaja, joka saapuu ratkomaan ongelmia tarvittaessa kellonaikaa katsomatta.

Näitä arjenpyörittäjiä halutaan tehdä näkyväksi tällä valinnalla.

Vuoden huoltomieheksi 2024 on äänestyksessä valittu Jani Rinnemaa. Hän toimii huoltomiehenä Palvelu Oy Mäkiset kiinteistöhuollossa.

Huoltomiehenä hän on toiminut viiden vuoden ajan.

Työssään hän pitää sen monipuolisuudesta ja työpäivien erilaisuudesta.

Häntä äänestäneet luonnehtivat häntä palveluhenkiseksi, ammattitaitoiseksi, vastuuntuntoiseksi ja erinomaista ja vuodesta toiseen tasalaatuista työtä tekeväksi rautaiseksi ammattilaiseksi.

Palkitsemistilaisuus on 15.2. klo 13:30 alkaen. Paikka: Etappi 22, yläsali, Satamakatu 22 D, Rauma.

Lisätietoja:

Salla Kopo, toiminnanjohtaja Rauman kiinteistöyhdistys ry, puh. 02 277 5154, salla.kopo@kiinteistoliitto.fi

Mikko Vapanen, puheenjohtaja, Rauman kiinteistöyhdistys ry, puh: 044 236 7670 mikko.vapanen@gmail.com

Jani Rinnemaa, huoltomies (kiinteistönhoitaja) puh: 040 088 4576

Kiinteistöliitto on kiinteistönomistajien edunvalvoja, kiinteistöalan asiantuntijaorganisaatio ja alan johtava vaikuttaja. Jäsenillä on käytössään alan tuorein tieto ja kiinteistöalaan erikoistuneiden asiantuntijoiden palvelut. Lue lisää Kiinteistöliiton valtakunnallisista ja alueellisista palveluista www.kiinteistoliitto.fi