Osuuskauppa Suur-Savo

S-market Urpola uudistuu

S-market Urpolaa uudistetaan keväällä 2024. Remontissa uusitaan sekä myymäläkalusteita että kylmälaitteita. Investoinnin kustannus on n. miljoona euroa. Remontti käynnistyy maaliskuussa 2024 ja valmistuu ennen juhannuskauppaa. Liike palvelee asiakkaita koko remontin ajan.

S-market Urpolan remontti alkaa maaliskuussa

Myymälän kylmälaitteet vaihdetaan uusiin energiatehokkaisiin laitteisiin ja suurin osa myymäläkalusteista uusitaan. Myös kassapöydät uusitaan ergonomisiin malleihin ja remontin myötä myymälässä siirrytään sähköisiin hinnannäyttöihin.

- Myymälän asiakaskunnassa korostuu perhekeskeisyys ja he arvostavat edullista hintatasoa. Valikoimissa suosittuja ovat mm. valmisruokatuotteet, lastenruoka ja vaipat. Valikoimia tarkastellaan paremmin kysyntää vastaaviksi, joten uutuuksiakin on asiakkaille tarjolla remontin jälkeen, kertoo Urpolan S-market- päällikkö Niina Pöntinen.

Urpolan S-marketin myynti vuonna 2023 oli n. 11,8 milj. euroa. Myyntipinta-alaa on n. 1320 neliötä. Yksikkö työllistää 23 henkilöä.

Yhteistyökumppanit:

Viessmann Oy (kylmälaitteet)

Muutosryhmä (myymäläremontin toteuttajana)

Metos (Paistopiste)

Itab (kaluste)

HL-Display (listat)

Pricer (sähköiset hinnannäytöt)

Checkmark (kassa-alue)

Suomen Talotekniikka Oy (LVIAS -työt)

Honkapro Oy (valvonta)

Suunnittelijat:

Rakennesuunnittelu Aleksi Hujala / Granlund Oy

LVIA-suunnittelu Jukka Tervo / Granlund Oy

Sähkösuunnittelu Jarkko Koponen/ Granlund Oy

Kaupan kylmäsuunnittelu Viessmann Oy

Myymäläsuunnittelu SOK/Tiina Kuusinen

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Osuuskauppa Suur-Savo

Pääsiäisenä perinteiset herkut pitävät pintansa - pöydässä voi kuitenkin yllättää lakritsimämmi tai LEGO-kukat21.3.2024 12:35:31 EET | Tiedote

Pääsiäisruokien valikoima monipuolistuu, mutta perinteiset herkut pitävät pintansa, kertoo S‑ryhmän myyntidata. Suomalaisten pääsiäiseen kuuluvat yhä vahvasti muun muassa mämmi, suklaamunat ja lammas. Hyvän ruoan lisäksi juhlaan valmistaudutaan kukilla ja koristeilla. Osuuskauppa Suur-Savon ruokakaupat palvelevat tänäkin pääsiäisenä asiakkaita laajoin aukioloajoin.