Veke tuo uusia värejä suosittuun kotimaiseen Taimi-huonekalusarjaan

Taimi-senkki ja Taimi-sohvapöytä uudessa sävyssä Sammal.
Taimi-senkki ja Taimi-sohvapöytä uudessa sävyssä Sammal. Susanna Ranua Veke

Taimi-kalustesarjan ainutlaatuinen tarina sai alkunsa sisustusharrastaja Linda Viipurin ja Veken yhteistyönä. Linda julkaisi sosiaalisen median sisustusryhmässä kuvan itse tuunaamastaan senkistä. Kuva herätti laajasti kiinnostusta ja sen noteerasi myös Veken toimitusjohtaja Markus Ranua. Hän otti yhteyttä Lindaan ja näin sai alkunsa yhteistyö, jonka lopputuloksena Veke ja Linda suunnittelivat kokonaisen tuoteperheen senkin ympärille.

Taimi-senkki%20s%E4vyss%E4%20Greige.
Taimi-senkki sävyssä Greige. Susanna Ranua Veke

Taimi-sarja koostuu ajattomista, skandinaavisista kalusteista, jotka sopivat moneen tilaan ja tyyliin. Sarjaan kuuluu erikokoisia senkkejä, TV-tasoja, kaappi, sohvapöytä ja ovaalinmuotoinen ruokapöytä. Näyttävä sormipaneeli ja pyöristetyt, ajattomat muodot yhdistävät sarjan tuotteita. Tuotteet valmistetaan laadukkaasta ja PEFC-sertifioidusta pohjoissuomalaisesta männystä Ranualla.

Taimi-sarjan%20ovaali%20ruokap%F6yt%E4%20ja%20kaappi%20s%E4vyss%E4%20Hiekka
Taimi-sarjan ovaali ruokapöytä ja kaappi sävyssä Hiekka Susanna Ranua Veke

Syksyllä 2023 Taimi-sarja täydentyi puuvalmiilla rakennussarjoilla, jotka antavat asiakkaille mahdollisuuden toteuttaa uniikkeja huonekaluja ja käsitellä ne haluamallaan sävyllä. Puuvalmiiden rakennussarjojen lanseerauksen yhteydessä Veke järjesti tuunauskilpailun ja selvitti, mitkä värivaihtoehdot kiinnostavat juuri nyt asiakkaita. Kilpailussa suosituiksi vaihtoehdoiksi nousivat erilaiset vihreän ja greigen sävyt.

“Odotamme mielenkiinnolla, millaisen vastaanoton Taimi-sarjan uudet sävyt saavat. Satsaamme kohtuuhintaiseen, ajassa elävään valikoimaan, sillä haluamme tuoda kauniin ja toimivan kodin kaikkien ulottuville. Osallistamme asiakkaita mm. kilpailuiden ja kyselyiden avulla ja seuraamme tarkasti sometrendejä,” markkinointijohtaja Sanna Huovinen kertoo.

Taimi-sarjan ovaali ruokapöytä 210x100 cm ja kaappi sävyssä Hiekka
Taimi-sarjan ovaali ruokapöytä 210x100 cm sävyssä Hiili
Taimi-senkki 153x41x75 cm ja Taimi-sohvapöytä sävyssä Hiekka
Taimi-senkki 153x41x75 cm ja Taimi-sohvapöytä uutuussävyssä Sammal
Taimi-senkki 153x41x75 cm uutuussävyssä Greige
Taimi-senkki 153x41x75 cm sävyssä Hiili
Taimi-senkki 153x41x75 cm uutuussävyssä Sammal
Taimi-senkki 153x41x75 cm sävyssä Hiekka

Veke yrityksenä

Pohjoisesta ponnistanut Veke palvelee verkkokaupan ja viiden myymälän voimin kaikkia kotia rakastavia suomalaisia. Veken missiona on saada kodit elämään. Laaja yli 7000 tuotteen valikoima kohtuuhintaisia huonekaluja, tekstiilejä, valaisimia ja sisustustuotteita tarjoaa vaihtoehtoja erilaisiin sisustustyyleihin ja budjetteihin. Veken verkkokauppa on kasvanut nopeasti yhdeksi Suomen suurimmaksi huonekalujen verkkokaupaksi. Verkkokaupan lisäksi Veke palvelee asiakkaitaan nspiroivissa myymälöissä Vantaalla, Raisiossa, Tampereella, Oulussa ja Rovaniemellä sekä yritysmyynnissä valtakunnallisesti.