Lidl arpoo yli tuhannelle lapselle matkan jalkapallon EM-kisoihin saattamaan huippupelaajia kentälle
Lidl on jalkapallon UEFA EURO 2024TM -turnauksen virallinen kumppani kansainvälisesti. Osana yhteistyötä Lidl hakee euroopanlaajuisesti osallistujia Lidl Kids Teamiin. Lidl Kids Team on yli 1100 lapselle ainutlaatuinen mahdollisuus päästä kisamatkalle ja saattamaan jalkapallotähtiä kentälle. Suomesta Lidl Kids Teamiin haetaan 11 lasta. Kisamatkat arvotaan Lidl Plus -sovelluksessa ilmoittautuneiden kesken.

Tänään 2.4.2024 Lidlin sovelluksessa käynnistyy 6–10-vuotiaiden lasten vanhemmille ja virallisille huoltajille suunnattu arvonta, jossa voi voittaa kisamatkan UEFA EURO 2024 -jalkapalloturnauksen sekä lapselle ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä saattamaan huippupelaajia kentälle. Voittajat valitaan arpomalla. Arvontaan osallistutaan täyttämällä ilmoittautumislomake Lidl Plus -sovelluksessa. Ilmoittautua voivat kaikki 6–10-vuotiaiden lasten viralliset huoltajat.
Lidl Kids Team -arvonnan voittajat saavat palkinnoksi ainutlaatuisen kisamatkan: Lidl kattaa kaikki kulut lapselle ja yhdelle vanhemmalle. Tällä halutaan taata, että arvonnan voittajat voivat osallistua matkalle taloudellisesta tilanteestaan riippumatta. Matkapakettiin paikan päällä Saksassa kuuluu hauskaa paikallista ohjelmaa. Kirsikkana kakun päällä on tähtihetki, kun lapsi pääsee saattamaan huippujalkapalloilijan kentälle kymmenien tuhansien fanien edessä UEFA EURO 2024 -ottelussa.
– Onhan tämä aivan käsittämättömän hieno mahdollisuus yhdelletoista suomalaiselle perheelle päästä osaksi yhtä maailman suurimmista urheilutapahtumista! Haluamme mahdollistaa osallistumisen kaikille tasapuolisesti ja pitää arvontaan osallistumisen kynnyksen matalana, Lidlin kaupallinen johtaja Mikko Forsström sanoo.
Saksassa 14.6.–14.7.2024 järjestettävässä turnauksessa Euroopan parhaat jalkapallomaajoukkueet pelaavat Euroopan mestaruudesta. Turnauksessa pelataan 51 jalkapallo-ottelua, joissa jokaisessa on mukana 11 saattajaa per joukkue eli 22 lasta per peli.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiTietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa yli 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee lähes 5800 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Lidlin kansainvälinen yhteistyökumppanuus UEFA Eurooppa-liigan ja UEFA Konferenssiliigan kanssa jatkuu18.9.2025 09:45:05 EEST | Tiedote
Lidl jatkaa virallisena kumppanina kaudella 2025–2026.
Lidl täysjyvän asialla – valikoimaan lisätty kotimaisia täysjyvätuotteita4.9.2025 15:36:04 EEST | Tiedote
Suomi on täysjyvän luvattu maa puhtaan kauran ja rukiin ansiosta, mutta suomalaiset syövät täysjyvää aivan liian vähän. Lidlissä on ryhdytty toimeen tämän korjaamiseksi: yhtiö on asettanut kunnianhimoinen tavoitteen täysjyvän lisäämiseksi. Lidl on hiljattain lisännyt valikoimaansa uusia, kotimaisia täysjyvää sisältäviä tuotteita.
Takaisinveto: Dafgårdsin pakasteaterioissa pakkausmerkintävirhe4.9.2025 13:15:58 EEST | Tiedote
Lidl vetää myynnistä erät ruotsalaisen Dafgårdsin valmistamia Wallenbergin pihvejä sekä janssoninkiusausta. Kyseessä on pakasteena myytävät valmisateriat. Takaisinveto tehdään, koska näiden kahden tuotteen tuotepakkauksiin on tarroitettu suomenkieliset ainesosaluettelot virheellisesti ristiin. Näin ollen suomenkieliset tiedot ainesosista ja allergeeneista eivät pidä paikkansa ja tuotteet voivat olla haitaksi allergikoille. Muille tuotteet ovat turvallisia käyttää.
Dubai-suklaavillitys saa jatkoa – trendimaku saapuu nyt croissantin muodossa Lidlin paistopisteille4.9.2025 11:35:00 EEST | Tiedote
Dubai-suklaan ystävät saavat iloisia uutisia, kun Lidl tuo paistopisteelle pistaasitäytteisen, kataifilla ja suklaalla kuorrutetun Dubai-croissantin. Trendimaun ilmiömäinen suosio on saanut Lidlin asiakkaat innostumaan muistakin Dubai-makumaailman tuotteista, kuten Dubai-suklaatyylisestä jäätelöstä. Uutuuscroissantit saapuvat Lidleihin torstaina 4. syyskuuta.
Hollywood-tähdet Arnold Schwarzenegger ja Ralf Moeller Parkside-kampanjan kasvoina29.8.2025 13:19:42 EEST | Tiedote
Hollywood kohtaa käsityötaidon Lidlin Parkside-työkalujen kampanjassa, kun Arnold Schwarzenegger ja Ralf Moeller esiintyvät ensimmäistä kertaa yhdessä. He rohkaisevat sekä kokeneita nikkareita että aloittelijoita humoristisella tyylillä puuhastelemaan itse ja ottamaan ohjat omiin käsiinsä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme