BURGER KING® avaa lippulaivaravintolansa Citycenteriin

Liekehtivän kuumia uutisia – Burger Kingin uusi lippulaivaravintola avataan loppuvuodesta parhaalle näköalapaikalle Helsingin Citycenteriin.

”Uusi Burger King Citycenter tulee edustamaan kaikkea sitä, mitä Burger King voi olla”, kertoo Henri Berglund, Burger King Suomen liiketoiminnan kehityspäällikkö.

Kaksikerroksisessa ravintolassa tulee olemaan 200 asiakaspaikkaa, pöytiin tarjoilu, pöydistä tilaaminen, itsepalvelukassat, runsaasti pistokepaikkoja ja langaton nettiyhteys, joka tekee ravintolasta mieluisan paikan viettää aikaa. Uutuutena ravintolaan tulee leikkipaikka lapsille, ja viihtyvyyteen panostetaan myös erityisesti lapsiperheitä ajatellen. Lisäksi kauppakeskus Citycenter on täysin hiilineutraali käytönaikaisen energiankulutuksen osalta, ja sille on myönnetty BREEAM In-Use Excellent-tason sertifikaatti vuonna 2023.

”Olemme iloisia, että saamme tarjota tilat Burger Kingin upealle lippulaivaravintolalle Helsingin keskeisimmällä paikalla sijaitsevasta kauppakeskuksestamme, Citycenteristä, ja siten kehittää keskustan palvelutarjontaa”, summaa Spondan toimitusjohtaja Christian Hohenthal.

Burger King tuo laadukkaat pikaruokapalvelut osaksi kauppakeskus Citycenterin monipuolista palvelukokonaisuutta. Kauppakeskuksen ravintolapalvelut ovat jo entuudestaan olleet erittäin suosittuja, ja Burger Kingin myötä tarjolla on nyt myös vaivaton ruokailuvaihtoehto niin kiireisiin lounasaikoihin kuin iltoihinkin.

Ravintolan keskeinen sijainti, oma sisäänkäynti ja pitkät aukioloajat mahdollistavat asiakkaiden palvelun yömyöhään saakka, sekä paikan päällä että kotiinkuljetustilauksissa.

”Uusi Burger King Citycenter lippulaivaravintolamme sijaitsee parhaimmalla näköalapaikalla Helsingin keskustassa – vastaavaa sijaintia ei löydy mistään muualta Suomesta”, toteaa ylpeänä Siru Kalpio, Burger King Suomen liiketoimintajohtaja.

Ravintola tulee työllistämään 50-60 ravintola-alan ammattilaista – Burger King Citycenterin oman Kingijengin rekrytoinnista ilmoitetaan myöhemmin.

Siru Kalpio
Liiketoimintajohtaja
Restel Fast Food Oy

Vuonna 1954 perustettu BURGER KING® on maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju, jonka ravintoloissa syö maailmanlaajuisesti noin 12 miljoonaa herkuttelijaa päivittäin. Hampurilaisravintolat tunnetaan liekillä grillatuista hampurilaispihveistä ja herkuista, jotka valmistetaan aina tilauksesta. Klassikkotuote, WHOPPER®-hampurilainen, on valmistettu muuttumattomalla reseptillä jo vuodesta 1957.

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan konserni, joka työllistää sadoissa ravintoloissaan tuhansia alan ammattilaisia. Resteliin kuuluvat BURGER KING®, Taco Bell, Rax Pizzabuffet, Wanha Mestari, Hemingway's, Classic Pizza ja Makaronitehdas -ravintolaketjut sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.