STARK valitsi vuoden vahvimmiksi yhteistyökumppaneikseen Saint-Gobain Finlandin ja HASA:n

Stark Suomi on huomioinut vuoden 2023 vahvimmat yhteistyökumppanit. Tänä vuonna vaakakupissa painoivat etenkin laaja yhteistyö sekä vastuullisuusnäkökulmat. Tunnustukset luovutettiin Starkin Helsingin upouudessa Konalan toimipisteessä 27.3. Saint-Gobain Finlandin ja HASA:n edustajille.

Kuvassa vasemmalta Saint Gobain Finlandin myyntipäällikkö Riku Pousi, toimitusjohtaja Olli Nikula ja myyntijohtaja Kai Kolehmainen, Stark Suomen hankinta- ja kategoriajohtaja Jarmo Salmi, HASA:n kotimaan myynnistä vastaava Ilkka Heikkilä, Stark Suomen hankinta- ja kategoriajohtaja Jari Tuomikoski sekä Saint Gobain Finlandin kaupallinen johtaja Anna Kaven-Toppi.

”Saint-Gobainilla on kunnianhimoiset ympäristötavoitteet pyrkimyksenään olla hiilineutraali Suomessa vuonna 2035. Saint-Gobain edistää omassa tuotannossaan energiatehokkuutta ja kiertotaloutta sekä tarjoaa laajan tuotevalikoiman vähähiiliseen rakentamiseen sekä tuotteiden ympäristöselosteet. Avoin ja sujuva yhteistyö arvoketjussa palvelee loppuasiakkaitamme, mikä on meille erittäin tärkeää”, Starkin hankinta- ja kategoriajohtaja (Light Building Materials) Jarmo Salmi kertoo kriteereistä.

”Arvostamme suuresti tätä huomionosoitusta ja etenkin sitä, että määrätietoinen työmme vastuullisessa tuotekehityksessä on huomioitu. Olemme yhdessä rakentaneet ja kehittäneet kumppanuuttamme pitkäjänteisesti”, Saint Gobain Finlandin toimitusjohtaja Olli Nikula toteaa.

”HASA:n kanssa Starkilla on pitkäaikainen, toimiva yhteistyö sahatavarassa, mikä toimii sekä ketju- että yksikkötasolla. Viime vuodelle leimallisia olivat inflaatio ja saatavuushaasteet, mutta HASA työskenteli aktiivisesti ratkaisujen löytämiseksi, mikä mahdollisti meille asiakkaiden hyvän palvelemisen, Starkin hankinta- ja kategoriajohtaja (Heavy Building Materials) Jari Tuomikoski avaa perusteita.

”Minusta saumaton yhteistyö on ollut avain onnistumiselle. Meillä on ollut ilo tehdä töitä useiden starklaisten kanssa, ja kiitänkin sekä Starkin että HASA:n henkilökuntaa vahvasta ja hyvästä yhteisestä tekemisestä, HASA:n kotimaan myynnistä vastaava Ilkka Heikkilä summaa.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Jarmo Salmi, hankinta- ja kategoriajohtaja (Light Building Materials) & CCO, puh. 0500 970 950

Jari Tuomikoski, hankinta- ja kategoriajohtaja (Heavy Building Materials), puh. 040 551 3215

STARK - reilusti rakentajan asialla