STARK valitsi vuoden vahvimmiksi yhteistyökumppaneikseen Saint-Gobain Finlandin ja HASA:n

Stark Suomi on huomioinut vuoden 2023 vahvimmat yhteistyökumppanit. Tänä vuonna vaakakupissa painoivat etenkin laaja yhteistyö sekä vastuullisuusnäkökulmat. Tunnustukset luovutettiin Starkin Helsingin upouudessa Konalan toimipisteessä 27.3. Saint-Gobain Finlandin ja HASA:n edustajille.

Kuvassa vasemmalta Saint Gobain Finlandin myyntipäällikkö Riku Pousi, toimitusjohtaja Olli Nikula ja myyntijohtaja Kai Kolehmainen, Stark Suomen hankinta- ja kategoriajohtaja Jarmo Salmi, HASA:n kotimaan myynnistä vastaava Ilkka Heikkilä, Stark Suomen hankinta- ja kategoriajohtaja Jari Tuomikoski sekä Saint Gobain Finlandin kaupallinen johtaja Anna Kaven-Toppi.

”Saint-Gobainilla on kunnianhimoiset ympäristötavoitteet pyrkimyksenään olla hiilineutraali Suomessa vuonna 2035. Saint-Gobain edistää omassa tuotannossaan energiatehokkuutta ja kiertotaloutta sekä tarjoaa laajan tuotevalikoiman vähähiiliseen rakentamiseen sekä tuotteiden ympäristöselosteet. Avoin ja sujuva yhteistyö arvoketjussa palvelee loppuasiakkaitamme, mikä on meille erittäin tärkeää”, Starkin hankinta- ja kategoriajohtaja (Light Building Materials) Jarmo Salmi kertoo kriteereistä.

”Arvostamme suuresti tätä huomionosoitusta ja etenkin sitä, että määrätietoinen työmme vastuullisessa tuotekehityksessä on huomioitu. Olemme yhdessä rakentaneet ja kehittäneet kumppanuuttamme pitkäjänteisesti”, Saint Gobain Finlandin toimitusjohtaja Olli Nikula toteaa.

”HASA:n kanssa Starkilla on pitkäaikainen, toimiva yhteistyö sahatavarassa, mikä toimii sekä ketju- että yksikkötasolla. Viime vuodelle leimallisia olivat inflaatio ja saatavuushaasteet, mutta HASA työskenteli aktiivisesti ratkaisujen löytämiseksi, mikä mahdollisti meille asiakkaiden hyvän palvelemisen, Starkin hankinta- ja kategoriajohtaja (Heavy Building Materials) Jari Tuomikoski avaa perusteita.

”Minusta saumaton yhteistyö on ollut avain onnistumiselle. Meillä on ollut ilo tehdä töitä useiden starklaisten kanssa, ja kiitänkin sekä Starkin että HASA:n henkilökuntaa vahvasta ja hyvästä yhteisestä tekemisestä, HASA:n kotimaan myynnistä vastaava Ilkka Heikkilä summaa.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Jarmo Salmi, hankinta- ja kategoriajohtaja (Light Building Materials) & CCO, puh. 0500 970 950

Jari Tuomikoski, hankinta- ja kategoriajohtaja (Heavy Building Materials), puh. 040 551 3215

STARK - reilusti rakentajan asialla
Olemme jokaisen rakentajan reilu ja luotettava kumppani, joka tekee työtään intohimolla ja tinkimättömällä ammattiylpeydellä. Meitä
starklaisia on noin 1 000 ympäri Suomen, ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Verkkokauppa: www.stark-suomi.fi/

Yhtiösivut: yritys.stark-suomi.fi/

Stark ottaa käyttöön nosturilla varustetun täyssähköisen kuorma-auton16.5.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Stark ottaa käyttöön täysin sähkökäyttöisen nosturilla varustetun kuorma-auton. Päästötön sähkökuorma-auto tulee käyttöön pääkaupunkiseudun rakennustarvikekuljetuksissa rakennustyömaille. Sähkökuorma-auton käyttöönotto ensimmäisten joukossa on osoitus Stark Suomen edelläkävijyydestä alalla sekä osa Stark-konsernin vastuullisuusohjelmaa ja ilmastositoumusta. Stark-konsernin tavoitteena on saavuttaa hiilineutraalius koko arvoketjussa viimeistään vuoteen 2050 mennessä.

Hinta, laatu vai kestävyys? 1 000 suomalaista remontoijaa paljastaa, mihin materiaaleissa nyt panostetaan8.5.2024 09:50:00 EEST | Tiedote

Suomea kiusannut takatalvi on antautumassa keväälle, mikä herättää eloon paitsi luonnon myös kevään remontointiprojektit. Stark Suomi Oy selvitti Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksessaan, mitkä tekijät vaikuttavat eniten rakennus- ja remontointimateriaalien valintaan. Kolme kriteeriä erottuu selvästi: hinta, tuotteen laatu sekä hankintojen kestävyys ja pitkäikäisyys.

Tutkimus: Mökkiä ostettaessa jätetään ”remontointivara” huomattavasti useammin kuin kotia hankittaessa17.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Vain kymmenes suomalaisista ostaisi uudeksi kodikseen oman budjettihaarukkansa alapäässä olevan kohteen, joka vaatii paljon remonttitöitä, kun taas noin seitsemän kymmenestä kallistuisi hieman kalliimpaan vaihtoehtoon, jossa ei olisi akuutteja remonttitarpeita. Mökkiä ostettaessa remontointia ei siis vieroksuta läheskään yhtä paljon, selviää Stark Suomi Oy:n teettämästä tuhannen vastaajan Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksesta.