Veikkaus Oy

Loton potti kohoaa 5 miljoonaan euroon

Lauantai-illan arvonnassa ei löytynyt täysosumaa, joten ensi lauantaina tarjolla on seitsemän oikein tulokselle viiden miljoonan päävoitto.

Loton kierroksen 15/2024 oikea rivi on 8, 13,17, 20, 21, 26 ja 27. Lisänumeroksi arvottiin 2 ja plusnumeroksi 6.

Illan suurin voitto jäi kauas miljoonavoitoista, sillä suurin voitto tuli yhdellä ainoalla 6+1-tuloksella. Voittoisa rivi oli pelattu Pälkäneen S-Marketissa ja voittaja nappasi lähes 140 000 euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 5 2 0 0 5 6 4. Lauantai-Jokerista löytyi kolme kappaletta 6 oikein -tuloksia, joista kaksi oli pelattu onnekkaasti tuplattuna. Voitto-osuudet näillä riveillä oli 20 000 ja 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Lissabon 85. Tuhannen euron päävoittoja lähti jakoon yhdeksän kappaletta.

Katso kaikki tulokset täältä

Lottolähetyksessä tutustuttiin siihen, miten yli 50-vuotiasta Lottoa nykyään pelataan. Jokaisella Loton pelaajalla on itselleen mieluisin tapa tehdä pelinsä. Suorikkirivit muodostuvat vuodesta toiseen kuitenkin hyvin samalla tavalla.

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma