Juustoportti poistaa myynnistä erän Juustoportti Vispikerma 5 dl laktoositon UHT-tuotteita

Juustoportti Vispikerma 5 dl laktoositon UHT-tuotteen omavalvonnassa on havaittu laatupoikkeama, jonka varotoimena poistamme myynnistä kyseisen valmistuserän. Pakkauslinjan häiriön vuoksi tuote saattaa pilaantua ennenaikaisesti. Häiriö ei koske muita Juustoportin myynnissä olevia eriä tai tuotteita.

Takaisinveto koskee seuraavaa tuotetta

Vispikerma 5 dl laktoositon UHT

Parasta ennen 26.10.2024 klo 5.40-10.55

EAN 6408653126551

Takaisinvedon syy: Kyseinen erä vedetään pois myynnistä omavalvonnassa havaitun laatupoikkeaman vuoksi. Laatupoikkeama on syntynyt pakkauslinjan häiriön seurauksena. Laatupoikkeama voi aiheuttaa tuotteen ennenaikaisen pilaantumisen, joka on aistinvaraisesti havaittavissa pahana hajuna, makuna, tuotteen paksuuntumisena tai paakkuuntumisena.

Takaisinveto koskee vain tätä tuotetta, valmistuserää ja pakkauskokoa. Häiriö ei koske muita Juustoportin myynnissä olevia eriä tai tuotteita.

Pidämme kuluttajien luottamusta tuotteitamme kohtaan erittäin tärkeänä ja olemme pahoillamme takaisinvedosta aiheutuneesta harmista ja haitasta. Tuote-erää on myyty koko maan alueella vähittäismyymälöissä. Kuluttajia pyydetään palauttamaan tuote siihen myymälään, josta tuote on ostettu.

Juustoportti on tiedottanut asiasta tukku- ja vähittäiskauppoja, jotka poistavat kyseisen erän tuotteet myynnistä.