Onko tässä festareiden kuumin asu? Lidl lanseeraa festarimalliston – koko asu alle 40 eurolla
Lidl tuo myyntiin Lidl-brändätyn kesämalliston. Malliston vaatteista saa koottua alle 40 eurolla värikkään ja hauskan asun festareille ja muihin kesän rientoihin. Mallistossa on sekä naisille että miehille sopivia vaatteita, ja tuotteet tulevat myyntiin eräluontoisena kaikkiin Lidleihin 6.6. alkaen. Aiemmat Lidl-brändätyt vaatteet ovat olleet asiakkaiden suursuosikkeja.

Mallistossa on t-paitoja, hellehattu, vyölaukku, bandana-huivi, shortsit ja sukkia sekä aiemmista kesistä tutut sandaalit. Värimaailmaltaan mallisto on Lidlin sinistä, keltaista ja valkoista. Lidlin logo on esillä useissa tuotteissa, ja sukissa vilkkuu Lidlin omat tuotemerkit, kuten Saskia ja Deluxe.
– Lidl-brändätyt vaatteet ovat täällä taas! Asiakkaamme ovat kovasti pitäneet aiemmista Lidl-teemaisista vaatteista, ja tänä kesänä halusimme tarjota malliston, josta saa kesän menoihin pirteän ja hauskan asukokonaisuuden. Festariasun ei tarvitse maksaa maltaita: t-paidan, shortsit, hatun, vyölaukun, sukat ja sandaalit saa alle 40 eurolla. Tämä asukokonaisuus on iloinen katseidenkääntäjä kesän riennoissa! kertoo Lidlin käyttötavaroiden osastopäällikkö Merja Salenius.
Malliston tuotteet ovat myynnissä kaikissa Lidleissä Hangosta Sodankylään torstaista 6.6.2024 alkaen. Tuotteet tulevat myyntiin eräluontoisena, eli tuotteita on saatavilla niin kauan kuin niitä riittää.
Marketmuodin suosio kasvussa
Kiireisessä arjessa on kasvavana trendinä ostaa vaatteita yhä enemmän ruokaostosten yhteydessä. On kätevää, kun samalla ostoskerralla saa hankittua ruokaostokset ja vaatteet – ja nyt myös festariasun.
– Kuluttajat kiinnittävät entistä enemmän huomiota hintoihin, ja marketmuoti on saanut suosiota. Ruokabrändien vaatteet ovat nousseet kuin vastalauseena kalliiden luksusmerkkien rinnalle, ja Lidl-logoista paitaa tai lenkkareita kannetaan ylpeydellä. Lisäksi omaan lookkiin tykätään hakea kontrastia yhdistämällä kalliimpia merkkituotteita ja marketmuodin tuotteita. Tässä mallistossa esimerkiksi keltainen vyölaukku on iloinen piristysruiske mihin tahansa kesäasuun, Salenius vinkkaa.
Aiemmat Lidl-brändätyt vaatteet ja kengät ovat olleet asiakkaiden keskuudessa suosittuja. Esimerkiksi vuonna 2020 myyntiin tulleita Lidl-lenkkareita jonotettiin myymälöiden ovilla myyntiintulopäivänä ja ne myytiin nopeasti loppuun.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiKuvat








Tietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee lähes 5800 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Takaisinveto: Riisipuuro saattaa sisältää gluteenia31.3.2025 16:13:25 EEST | Tiedote
Lidl vetää myynnistä eriä Kartanon riisipuuroa. Erät saattavat sisältää gluteenia yli sallitun rajan, jonka mukaan tuotetta saa markkinoida gluteenittomana. Tuote voi näin ollen olla vaarallinen keliaakikoille tai gluteeniyliherkille. Muille tuote on turvallinen. Takaisinveto koskee eriä, joissa viimeinen käyttöpäivä on aikavälillä 31.3.–23.4.2025.
Takaisinveto: BBQ-maustetuissa siankamarasnackseissa salmonellaepäily31.3.2025 15:13:24 EEST | Tiedote
Lidl vetää myynnistä Sol & Mar -merkin BBQ-maustettuja Chicharricos siankamarasnackseja salmonellaepäilyn vuoksi. Kyseessä on huoneenlämmössä säilytettävät tuote. Takaisinveto koskee erää parasta ennen -päivämäärällä 4.8.2025. Tuotetta on myyty Lidlissä Espanja-teemaviikolla 13.3. alkaen. Teemaviikolla on ollut myynnissä myös maustamattomia friteerattuja siankamarasnackseja, joita takaisinveto ei koske.
Lidlin Dubai-suklaa villitsi asiakkaat: myytiin päivässä loppuun14.3.2025 12:24:23 EET | Tiedote
Lidl toi torstaina 13.3. myyntiin someviraaliksikin noussutta Dubai-suklaata. 122 gramman painoisen luksussuklaan sai Lidlistä edulliseen 4,99 euron hintaan. Suklaata tuotiin myyntiin iso erä, mistä huolimatta levyt myytiin päivässä loppuun. Seuraavaksi Lidl tuo myyntiin Dubai-suklaatyylisen jäätelön.
Tampereella avataan Suomen toinen puu-Lidl12.3.2025 15:21:54 EET | Tiedote
Tampereen 10. Lidl avaa ovensa Tesomalla 13.3.2025 klo 8. Kyseessä ei ole ihan tavanomainen Lidl, sillä myymälä on rakennettu puusta. Puumateriaalin käyttö pienentää rakentamisesta syntyvää hiilijalanjälkeä.
Someviraali Dubai-suklaa nyt ruokakauppoihin ympäri Suomen12.3.2025 07:20:00 EET | Tiedote
Dubai-suklaa on noussut somessa ja maailmalla valtavaksi ilmiöksi. Pistaasilla ja kataifilla täytetty suklaa on trendannut erityisesti TikTokissa, jossa käyttäjät jakavat videoita saatuaan ja maistellessaan himottua suklaata. Dubai-suklaata ei juurikaan ole ollut Suomessa ruokakaupoissa laajasti saatavilla. Nyt Lidl tuo myyntiin ison erän Dubai-suklaata kaikkiin myymälöihinsä Hangosta Sodankylään torstaina 13.3.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme