Onko tässä festareiden kuumin asu? Lidl lanseeraa festarimalliston – koko asu alle 40 eurolla
Lidl tuo myyntiin Lidl-brändätyn kesämalliston. Malliston vaatteista saa koottua alle 40 eurolla värikkään ja hauskan asun festareille ja muihin kesän rientoihin. Mallistossa on sekä naisille että miehille sopivia vaatteita, ja tuotteet tulevat myyntiin eräluontoisena kaikkiin Lidleihin 6.6. alkaen. Aiemmat Lidl-brändätyt vaatteet ovat olleet asiakkaiden suursuosikkeja.

Mallistossa on t-paitoja, hellehattu, vyölaukku, bandana-huivi, shortsit ja sukkia sekä aiemmista kesistä tutut sandaalit. Värimaailmaltaan mallisto on Lidlin sinistä, keltaista ja valkoista. Lidlin logo on esillä useissa tuotteissa, ja sukissa vilkkuu Lidlin omat tuotemerkit, kuten Saskia ja Deluxe.
– Lidl-brändätyt vaatteet ovat täällä taas! Asiakkaamme ovat kovasti pitäneet aiemmista Lidl-teemaisista vaatteista, ja tänä kesänä halusimme tarjota malliston, josta saa kesän menoihin pirteän ja hauskan asukokonaisuuden. Festariasun ei tarvitse maksaa maltaita: t-paidan, shortsit, hatun, vyölaukun, sukat ja sandaalit saa alle 40 eurolla. Tämä asukokonaisuus on iloinen katseidenkääntäjä kesän riennoissa! kertoo Lidlin käyttötavaroiden osastopäällikkö Merja Salenius.
Malliston tuotteet ovat myynnissä kaikissa Lidleissä Hangosta Sodankylään torstaista 6.6.2024 alkaen. Tuotteet tulevat myyntiin eräluontoisena, eli tuotteita on saatavilla niin kauan kuin niitä riittää.
Marketmuodin suosio kasvussa
Kiireisessä arjessa on kasvavana trendinä ostaa vaatteita yhä enemmän ruokaostosten yhteydessä. On kätevää, kun samalla ostoskerralla saa hankittua ruokaostokset ja vaatteet – ja nyt myös festariasun.
– Kuluttajat kiinnittävät entistä enemmän huomiota hintoihin, ja marketmuoti on saanut suosiota. Ruokabrändien vaatteet ovat nousseet kuin vastalauseena kalliiden luksusmerkkien rinnalle, ja Lidl-logoista paitaa tai lenkkareita kannetaan ylpeydellä. Lisäksi omaan lookkiin tykätään hakea kontrastia yhdistämällä kalliimpia merkkituotteita ja marketmuodin tuotteita. Tässä mallistossa esimerkiksi keltainen vyölaukku on iloinen piristysruiske mihin tahansa kesäasuun, Salenius vinkkaa.
Aiemmat Lidl-brändätyt vaatteet ja kengät ovat olleet asiakkaiden keskuudessa suosittuja. Esimerkiksi vuonna 2020 myyntiin tulleita Lidl-lenkkareita jonotettiin myymälöiden ovilla myyntiintulopäivänä ja ne myytiin nopeasti loppuun.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiKuvat








Tietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee lähes 5800 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Lidl muutti maaliskuussa muovikassien hintaa – mitä tapahtui muovikassien myynnille?8.5.2025 07:30:00 EEST | Tiedote
Lidl päätti maaliskuussa ravistella suomalaisten arkisia ostotottumuksia nostamalla muovikassin hinnan 30 sentistä 39 senttiin. Tämän seurauksena muovikasseja on ostettu vähemmän ja muovikassittomien ostoskertojen määrä on kasvanut 2,6 prosenttiyksiköllä, mikä kertoo ostokäyttäytymisen hitaasta mutta positiivisesta muutoksesta. Lidl aikoo jatkossakin ohjata kuluttajia valitsemaan muovikassin tilalle oman kassin ja keskittyä muillakin keinoin muovijätteen vähentämiseen.
Takaisinveto: Kanakeitossa jäämiä sinapista2.5.2025 12:24:09 EEST | Tiedote
Lidl vetää myynnistä erän kanakeittoa. Takaisinveto tehdään, koska tuotteessa on jäämiä sinapista, mutta kyseistä allergeenia ei mainita tuotteen aineosaluettelossa. Tuote voi näin ollen olla vaarallinen niille, jotka ovat allergisia sinapille. Muille tuote on turvallinen käyttää. Takaisinveto koskee erää, jolla on viimeinen käyttöpäivä 10.5.2025.
Nämä maut voittivat Lidlin jäätelökilpailun – asiakkaiden suunnittelemat jäätelöt nyt myynnissä28.4.2025 08:37:44 EEST | Tiedote
Suomalaiset ovat ahkeraa jäätelönsyöjäkansaa: 99 prosenttia syö kesäisin jäätelöä, ja 62 prosenttia vähintään kerran viikossa.* Lidlin kesän jäätelöissä on tänä vuonna kaksi erityistä uutuutta. Viime kesänä Lidl järjesti asiakkailleen jäätelösuunnittelukilpailun. Kaksi voittajatuuttia on valittu ja nyt myynnissä Lidleissä ympäri maan: päärynä & suolainen kinuski sekä kirsikka & lakritsi. Lidlin uutuusjäätelöissä maistuu myös vadelma, trendituote mochit sekä kevyemmät vaihtoehdot proteiinijäätelö ja mehujää.
Lidl tukee vähävaraisten perheiden jääkiekkoharrastusta 10 000 eurolla25.4.2025 14:29:06 EEST | Tiedote
Lidl luovutti Finkey Foundationille 10 000 euron lahjasekin vähävaraisten perheiden jääkiekkoharrastuksen tukemiseen. Lahjoituksen luovutustilaisuus järjestettiin 23. huhtikuuta Rauman Lidl-myymälässä, jossa Suomen jääkiekkomaajoukkueen edustajat vastaanottivat lahjasekin.
Makkara on suomalaisen grillin selvä ykkönen – Lidl tuo myyntiin lihaisia ja juustoisia makkaroita25.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote
Suomalaisista yli 80 prosenttia grillaa kesäisin. Grillaajista 87 prosenttia grillaa makkaraa, ja kysyttäessä grillin suosikkia nousee makkara ykköseksi.* Suomalaiset arvostavat grillimakkaroissa lihaisuutta ja juustoisuutta. Tätä ajatellen Lidl tuo kesäksi useita makkaroita, joissa maistuu eri juustot emmentalista sinihomejuustoon. Makkaravalikoiman kruununa on tosi lihaisa Urho-makkara, jonka lihapitoisuus on 87 prosenttia.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme