Power Finland Oy

Power Tammiston uuden lippulaivamyymälän avajaiset rikkoivat ennätyksiä – innokkaimmat jonottivat yli 16 tuntia

Jaa

14 000 asiakasta, yli 300 powerilaista ja 3 miljoonan euron myynti kertovat ennätyksiä rikkovasta avajaispäivästä.

Powerin uuden lippulaivamyymälän avajaiset keräsivät ennätysmäärän asiakkaita. Kuvassa Power Finlandin toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto.
Powerin uuden lippulaivamyymälän avajaiset keräsivät ennätysmäärän asiakkaita. Kuvassa Power Finlandin toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto.

Suomen suurimman Power-myymälän avajaisia vietettiin Vantaan Tammistossa 5. kesäkuuta, ja yli 6000 m2 suurmyymälään tuli avajaispäivänä tutustumaan yli 14 000 asiakasta. Ensimmäiset asiakkaat saapuivat jonottamaan avajaistarjouksia tiistaina 4.6. klo 14:30, ja tiistain ja keskiviikon välisenä yönä jonossa oli jo noin sata ihmistä. Myymälä avattiin keskiviikkona 5.6. klo 7, ja tällöin jonottajia oli tuhansia.

”Avajaiset houkuttelivat paikalle ennätysmäärän ihmisiä. Olimme varautuneet suureen väkimäärään resursoimalla avauspäivälle reilusti henkilökuntaa, ja meitä powerilaisia olikin avajaisissa yli 300. Kassarivistössä palveli 40 kassaa koko päivän, joten jonottaminenkin sujui väkimäärän huomioiden nopeasti aamun ensimmäisten tuntien jälkeen”, kertoo Power Finlandin toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto.

Avajaisten suosituimmiksi tuotteiksi nousivat Playstation 5 -pelikonsoli (299 €), Samsung Galaxy S24 -puhelin (399 €), Denver langattomat kuulokkeet (5 €), Moccamaster kahvinkeitin (99 €) sekä Apple iPad -tabletti (199 €).

”Meillä on Tammiston avajaisissa todella laaja kattaus tarjouksia eri tuoteryhmien tuotteista, ja on jopa hieman vaikea nostaa sieltä yksittäisiä hittituotteita esiin, kun niin montaa eri tuotetta myytiin valtavat määrät. Kaiken kaikkiaan teimme avajaisissa ennätysmyynnin – Power Tammiston avajaisten kokonaismyynti oli huikeat 3 miljoonaa euroa”, Saviluoto kertoo ja jatkaa: ”Tiettyjen tuotteiden avajaiserät myytiin avajaispäivänä loppuun, mutta tarjouseriä on vielä hyvin jäljellä, ja myymälä on täynnä avajaistarjouksia. Avajaiset jatkuvat koko viikon sunnuntaihin 9.6. asti”.

Katso avajaispäivän tunnelmaa videolta: https://youtu.be/WDP9N9Z8bpM

Lisätietoja:
Juha-Mikko Saviluoto, toimitusjohtaja Power Finland
juha-mikko.saviluoto@power.fi
040 047 3378

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Powerin uuden lippulaivamyymälän avajaiset keräsivät ennätysmäärän asiakkaita. Kuvassa Power Finlandin toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto.
Powerin uuden lippulaivamyymälän avajaiset keräsivät ennätysmäärän asiakkaita. Kuvassa Power Finlandin toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto.
Lataa

Power Finland Oy

Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on lähes 1,5 miljardia euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä aina sama hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on yli 40 Power-myymälää. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Power Finland Oy

Powerin tutkimus: Vanhemmat tarvitsevat tukea digikasvatuksessa27.8.2025 07:30:00 EEST | Tiedote

Lääkärilehden ja Helsingin Sanomien (25.8.2025) jutut paljastavat epävarmuuden digivanhemmuudessa: kännykkäkieltojen yleistyessä osa hakee lapselle ahdistuksen hallitsemiseksi jopa lääkärintodistusta puhelimen käyttöön koulussa. Tarve selkeille digikasvatuksen pelisäännöille ilmeni myös huhtikuussa 2025 Power Finland Oy:n teettämässä ”Perheen ruutuaikatutkimuksessa”, johon vastasi tuhat lapsiperheen huoltajaa eri puolilta Suomea.

Vanhempia huolestuttaa somesisältö, mutta vain harva suojaa lastaan digimaailmassa12.8.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

Powerin Perheen ruutuaikatutkimus: Vain 20 % vanhemmista on ottanut käyttöön sovelluksia, jotka estävät lapsen pääsyn epäsopiviin sisältöihin Power Finlandin huhtikuussa 2025 teettämä Perheen ruutuaikatutkimus tuo esiin ristiriidan, johon moni perhe törmää arjessa: vaikka suurin osa vanhemmista on huolissaan lapsensa kohtaamista verkkosisällöistä, vain viidesosa on ryhtynyt konkreettisiin toimiin niiden rajoittamiseksi.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye