Löytötex Oy:stä Logicentersin ensimmäinen vuokralainen Hervannassa

Logicenterin tuleva kiinteistö Tampereella on saanut ensimmäisen vuokralaisensa. Uusi logistiikkakiinteistö valmistuu Hervantaan alkuvuodesta 2025, ja Löytötex Oy muuttaa sinne myöhemmin keväällä.

Perheyritys Löytötexistä tulee Logicentersin ensimmäinen vuokralainen tulevassa Hervannan kiinteistössä. Yrityksellä on yhdeksän vähittäiskauppaa ympäri Pirkanmaata ja se myy koko perheen tekstiilejä, kosmetiikkaa, pesuaineita, eläinten ruokia, kuivaelintarvikkeita, taloustavaroita ja muita kodin tuotteita sekä myymälässä että verkossa.

"Olemme erittäin tyytyväisiä sopimukseen Löytötexin kanssa, joka on Pirkanmaalla entuudestaan tunnettu toimija. Logicentersin kohteet kehitetään vastamaan tulevaisuuden tarpeisiin. Modernien suunnitteluratkaisujen lisäksi kiinteistö noudattaa Logicentersin ympäristöprofiilin mukaisia vastuullisuustavoitteita. Uskomme vahvasti, että uudet tilat tukevat Löytötexin kasvua Suomessa", sanoo Jarkko Äikää, Logicentersin kaupallinen johtaja.

Kiinteistö sijaitsee lähellä Suomen merkittäviä valtateitä, E12 ja E63, tarjoten hyvät yhteydet niin Etelä- kuin Pohjois-Suomeen. Hervannan Kytömaankadun varastolta Tampereen keskustaan on vain 17 minuutin ajomatka. Uuteen kiinteistöön asennetaan aurinkopaneelit katolle ja lämmitys tapahtuu maalämmöllä – kohteelle haetaan BREEAM Excellent-ympäristösertifikaattia.

"Olemme iloisia uusista tiloista ja vuokrasopimuksesta Logicentersin kanssa. Uusi logistiikkakeskus tukee kasvustrategiaamme ja sitoutumistamme palvelukykymme parantamiseen koko alueella. Strateginen sijainti yhdistettynä huippumoderneihin toimitiloihin mahdollistaa toimintamme optimoinnin ja nopeiden toimitusten tarjoamisen asiakkaillemme jatkossakin", sanoo Löytötex Oy:n toimitusjohtaja Mika Perkiö.

Löytötexin lisäksi kiinteistössä on tilaa vielä uusille vuokralaisille. Vapaata vuokrattavaa tilaa on 25 000 m², ja tiloihin mahtuu jopa viisi vuokralaista.

Lisätietoja

Logicenters on johtava nykyaikaisten logistiikkatilojen kehittäjä ja omistaja, jolla on toimintaa Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Suomessa ja Puolassa sekä yli 2 miljoonaa m2 logistiikkatilaa. Logicenters kehittää, rakentaa uudelleen ja omistaa moderneja logistiikkatiloja alueen tärkeimmissä paikoissa. Logicenters on erikoistunut nykyaikaiseen logistiikkaan, ja kaikki sen ominaisuudet täyttävät maailmanluokan logistiikkayritysten korkeat laatu-, tehokkuus- ja joustavuusvaatimukset. Nrep perusti Logicentersin vuonna 2015. Lisätietoja: www.logicenters.com.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Logicenters