Red Classics Nordiksella lokakuussa – HIFK-ottelun tunnelmaa nostattaa puhallinorkesteri
Nordiksella koetaan jälleen Red Classics -kiekkoriehaa, kun KOFF tuo yhteistyössä HIFK:n kanssa yhdeksänhenkisen Timo Brass Bandin viihdyttämään yleisöä Liiga-otteluun. HIFK saa vastaansa Ilveksen 12.10. pelattavassa kotiottelussa.

KOFFin ja HIFK:n yhteistyössä järjestämä Red Classics -tapahtuma tekee paluun Helsingin Jäähalliin, kun jääkiekko-ottelun käänteitä päästään jännittämään tunnelman kattoon nostattavan livemusiikin tahtiin. Lauantaina 12.10. Nordiksella pelattavassa HIFK–Ilves-pelissä pelikatkojen ja erätaukojen viihdykkeestä vastaa yhdeksänhenkinen puhallinorkesteri Timo Brass Band. Mukaansatempaavista esiintymisistään tunnettu orkesteri on sovittanut liudan suosituimpia kiekkohittejä uuteen uskoon, joten hyväntuulinen Red Classics -fiilis on taattu.
Red Classics -tapahtumasta on muodostunut jo KOFFin ja HIFK:n perinne, sillä se järjestetään nyt kolmatta kertaa. Juhlan kunniaksi paikan päälle saapuneelle otteluyleisölle jaetaankin uniikki Red Classics -huivi, ja pelin jälkeen ilta jatkuu Brewer Streetillä hallin eteläpäädyssä, jossa luvassa on musiikkia ja voittokaapin aukeaminen.
"Yhteistyömme HIFK:n kanssa alkoi 1985 eli tämän kauden jälkeen olemme olleet kimpassa jo 40 vuotta. Erikoistapahtumat, kuten Red Classics, ovat mahtava tapa elävöittää kautta ja saada peleihin entistä enemmän elämyksellisyyttä", sanoo Sinebrychoffin kumppanuuksista ja tapahtumista vastaava markkinointijohtaja Joonas Säkkinen.
Kiekkohuumaa ja livemusiikkia yhdistelevä Red Classics on järjestetty Helsingin Jäähallissa aiemmin vuosina 2019 ja 2023. Tapahtuma tarjotaan yleisölle normaalilipun hinnalla ja myös kausikorteilla pääsee pelipaikoille totuttuun tapaan.
"Jääkiekko tuo suomalaiset yhteen kokemaan hienoja hetkiä ja vahvoja tunteita. Näissä hetkissä haluamme olla mukana niin yhtiönä kuin KOFF-oluellakin. Aikaisemmissa Red Classics -tapahtumissa on ollut mahtava fiilis, suuren urheilujuhlan tuntua ja samanlaista tunnelmaa on odotettavissa jälleen!", kertoo KOFF-oluen tuotepäällikkö Niko Järvimäki.
“On upeaa jatkaa pitkäjänteistä yhteistyötä perinteikkään punaisen olutbrändin kanssa. Yhdessä luomme faneille lisäarvoa ottelutapahtumaan ja saamme olla mukana kehittämässä suomalaista urheilukulttuuria. Red Classics -matsi on muodostunut traditioksi, jota haluamme vaalia”, sanoo HIFK:n toimitusjohtaja Alexander Sneen.
Sinebrychoffin ja HIFK:n moninainen yhteistyö tunnetaan yhtenä suomalaisen urheilusponsorointihistorian pitkäikäisimmistä. Ensi vuonna päästäänkin juhlimaan yhteistyön 40-vuotisjuhlavuotta. Kumppanuusvuosiin on mahtunut niin tapahtumia kuin elämyksiäkin sekä pääkaupunkiseudun kiekkoilevia lapsia ja nuoria tukeva Sinebrychoff-stipendi.
Red Classics -tapahtuma
La 12.10.2024 klo 17 Nordis, Helsingin Jäähalli
HIFK–Ilves
Yhteyshenkilöt:
HIFK - viestintäpäällikkö Axa Fahler axa.fahler@hifk.fi 044 777 1325
Sinebrychoff - viestintäpäällikkö Timo Mikkola timo.mikkola@sff.fi 040 830 7176
Oy HIFK-Hockey Ab on Helsingissä toimivan perinteikkään jääkiekkoseuran vuonna 2000 perustettu taustayhtiö. HIFK pelaa kotiottelunsa Helsingin jäähallissa ja yhtiö tukee merkittävästi seuran laajamittaista junioritoimintaa pojille ja tytöille. HIFK:n miesten ja naisten joukkueet pelaavat Liigaa korkeimmalla sarjatasolla. HIFK on voittanut Suomen mestaruuden seitsemän kertaa, viimeksi vuonna 2011. Oy HIFK-Hockey Ab työllistää 65 henkilöä. HIFK-Hockey on vastikään laajentanut toimintaansa myös tapahtuma- ja ravintolaliiketoimintaan perustamalla uuden Red Events Restaurants -yhtiön, joka vastaa kaikesta Helsingin jäähallin ravintolatoiminnasta.
Yhteyshenkilöt
Timo MikkolaviestintäpäällikköSinebrychoff
Puh:+358408307176timo.mikkola@sff.fiKuvat
Tietoja julkaisijasta
1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Monster Energy, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite. Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uusiutuvalla energialla ja juomanvalmistus on hiilineutraalia. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.
sinebrychoff.fi — Sinebrychoff - Facebook & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Oy Sinebrychoff Ab
Sinebrychoff solmii pitkäaikaisen sähkönostosopimuksen Encavisin kanssa20.11.2025 09:02:40 EET | Tiedote
Sinebrychoff alkaa ostaa uusiutuvaa sähköä saksalaiselta tuuli- ja aurinkopuisto-operaattori Encavisilta tammikuusta 2026 alkaen 10 vuoden PPA-sopimuksella (Power Purchase Agreement) Paltusmäen maatuulivoimalasta Suomessa.
Helsingin IFK ja Sinebrychoff yhdessä jo 40 vuotta – Red Classics -ottelu kerää tukea nuorisoharrastuksille10.10.2025 13:01:47 EEST | Tiedote
Helsingin IFK:n ja Sinebrychoffin yhteistyö alkoi kiekkokaudella 1985 – 1986, ja nyt pelattavalla kaudella tulee siten tasan 40 vuotta täyteen. 17.10. oteltava HIFK-Kalpa-ottelu on Red Classics -erikoistapahtuma, jonka myötä tuetaan nuorisokiekkoilua ja muita nuorten harrastuksia.
KOFF Jouluolut tulee Hauhon Alvettulan kylästä, uudistavan viljelyn menetelmiä käyttävältä Vanha-Puntilan tilalta9.10.2025 12:51:01 EEST | Tiedote
Vuodesta 1987 valmistetun Suomen vanhimman ja suosituimman jouluoluen mallasohra on viljelty Vanha-Puntilan tilalla Hauhon Alvettulan kylässä. Tämänkin vuoden KOFF Jouluoluen mallasohran voi jo 17. kerran jäljittää pellolleen. Neljän edellisvuoden tapaan mallasohra on viljelty uudistavan viljelyn menetelmiä käyttäen.
Uutuusjuomien elonkorjuu tuo värikkäitä ja hedelmäisiä makuja11.8.2025 09:35:57 EEST | Tiedote
Sinebrychoffin elokuun uutuuksissa on trooppisia ja marjaisia uutuusmakuja sekä uusia käteviä pakkausvaihtoehtoja. Muun muassa Karhu Galaxy NEIPA, KOFF Long Drink Snappy Citrus, Battery Pinkpine ja Coca-Cola Kirsikka tuovat syksyyn ja talveen kaivattua väriä ja raikkaita makuja
Karhu-olut kaappaa ruotsalaisen median juhlistaakseen naapurimaiden välistä kilpailua13.5.2025 09:02:15 EEST | Tiedote
Karhu aloittaa tiistaina 13. toukokuuta printtimainoskampanjan, jota tukevat digitaaliset ja sosiaalisen median materiaalit suurissa suomalaisissa ja ruotsalaisissa uutismedioissa – Helsingin Sanomat, Vasabladet, Österbottens Tidning, Dagens Nyheter, Aftonbladet, Expressen, Göteborgs-Tidningen ja Kvällsposten.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme


