Powerin Black Week alkoi – tarjoukset julki
Powerin Black Week -kampanjaan on valikoitu kiinnostavia tuotteita trendaavista tuoteryhmistä. Black Week on mahdollisuus tehdä huippulöytyjä tuntuvin alennuksin.

Powerin Black Week alkoi tänään 18.11., kun tarjoukset julkistettiin Powerin verkkosivuilla.
”Olemme pyrkineet analysoimaan kuluttajia kiinnostavat tuotteet ja tuoteryhmät huolellisesti sekä tunnistamaan vallalla olevat trendit ja rakentamaan kampanjamme näiden ympärille”, Power Suomen toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoo.
Kodinkoneissa airfryerit jatkavat suosiotaan. Tuplakorilla varusteltu, laadukas Ninja Foodi Dual Zone AF300EU on saatavilla 149 € hintaan (alin hinta viimeisen 30 päivän aikana 279 €).
Spontaania siivousta helpottava varsi-imuri on edelleen monen kodin toivelistalla. Powerin Black Weekilta Dysonin V 12 Origin -mallin saa nyt 389 €:lla (alin hinta viimeisen 30 päivän aikana 499 €).
Televisiot kasvattavat kokoaan ja tarjolla on mm. Powerin verkkokaupassa 5 tähden arvosteluita saanut 65 tuuman tv: Hisense 65” UHD TV 399 €:lla, normaalihinnan ollessa 699 €.
Kovimpiin alennuksiin kuuluu AEG:n LS511P14P 5000-sarjan pyykinpesukone 399 € hintaan, jolloin säästöä normaalihintaan syntyy 600 €.
Älypuhelimet ovat Black Fridayn etsityimpiä tuotteita. Mm. Samsung Galaxy S24 128 gt on tarjouksessa 599 € hintaan (alin hinta viimeisen 30 pv aikana 799 €).
Powerin Black Week -tarjoukset on nyt julkaistu sivulla: www.power.fi/tarjoukset/blackfriday
Powerin Black Week -kampanja on voimassa 18.11.–1.12.2024.
Yhteyshenkilöt
Juha-Mikko SaviluotoToimitusjohtajaPower Finland Oy
Puh:03050305etunimi.sukunimi@power.fiPower Finland Oy
Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on lähes 1,5 miljardia euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä aina sama hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on yli 40 Power-myymälää.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Power Finland Oy
86 % vanhemmista kokee näyttävänsä lapsilleen huonoa esimerkkiä ruutuajan käytössä14.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Lähes yhdeksän kymmenestä suomalaisesta vanhemmasta myöntää, ettei heidän oma ruutukäyttäytymisensä tarjoa lapsille parasta mahdollista esimerkkiä. Tämä käy ilmi Power Finlandin huhtikuussa 2025 teettämästä Perheen ruutuaikatutkimuksesta, johon vastasi tuhat lapsiperheen huoltajaa eri puolilta Suomea.
POWER kasvatti myyntiään kolmatta peräkkäistä laskuvuottaan tehneessä kodinelektroniikkamarkkinassa – vahva alkuvuosi 2025 luo uskoa tulevaan2.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Vuosi 2024 oli Suomen kodinelektroniikkamarkkinassa haastava: kokonaismarkkina supistui 3,6 % edellisvuoteen verrattuna, jo kolmannen kerran peräkkäin. POWER onnistui kuitenkin kasvattamaan myyntiään 2 %, ja liikevaihto nousi 311,5 miljoonaan euroon. Liikevoitto oli positiivinen, ollen 1,2 miljoonaa euroa. ”Onnistuimme toteuttamaan strategiaamme haastavassa markkinatilanteessa ja saimme käynnissä olevat kehityshankkeet etenemään suunnitellussa aikataulussa – nämä ovat lisänneet kilpailukykyämme, mikä näkyy markkinaosuutemme positiivisena kehittymisenä”, toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto toteaa.
Lomalla läsnä vai linjoilla? 70 % kaipaa puolison huomiota, ei ruutua17.6.2025 16:31:56 EEST | Tiedote
Kesä, kumppani ja kolmantena pyöränä puhelin. Powerin tutkimus paljastaa, että 70 % vanhemmista kokee puolison ruutuajan heikentävän yhteistä läsnäoloa. Loma tuo odotuksia yhteydestä, mutta ruudut voivat yhä seurata mukana mökille ja juhannuspöytään. Powerin tutkimus muistuttaa: turvallinen digiarki tarkoittaa myös aikuisille tilaa läsnäololle ja yhteydelle.
Power avaa yli 3000 neliön POWER+ -konseptin jättimyymälään Raisioon16.6.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Elektroniikkaketju Power jatkaa Suomen myymäläverkoston vahvistamista avaamalla täysin uuden POWER+ -konseptin jättimyymälän Raisioon lokakuussa 2025.
Power avaa jälleen ovensa nuorille – kesätyö voi olla nuoren elämän ensimmäinen askel työelämään6.6.2025 09:55:41 EEST | Tiedote
Suomen johtaviin elektroniikkaketjuihin kuuluva Power tarjoaa tänä kesänä jopa 75 kesätyöpaikkaa ympäri maan. Kesätyö Powerilla on monelle nuorelle ensimmäisiä kokemuksia työelämästä – ja samalla tilaisuus oppia vastuuta, asiakaspalvelua ja tiimityötä käytännössä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme