Kouvolan Lidlit on uudistettu: pikakassat helpottamaan asiointia
Kouvolan Inkeroisen ja Kuusankosken Lidl-myymälöihin on asennettu asiakkaiden toivomat pikakassat. Pikakassat mahdollistavat entistäkin sujuvamman ja nopeamman kaupassakäynnin. Kassat on asennettu ketterästi yhden yön aikana niin, että myymälöitä ei jouduttu sulkemaan. Nykyisin Kymenlaakson kaikissa seitsemässä Lidl-myymälässä on pikakassat.

Perinteisten kassojen rinnalla on neljä pikakassaa vaihtoehtona asiakkaalle.
− Pikakassat ovat todella suosittuja, ja asiakkaamme ovat toivoneet niitä kovasti. Olemmekin asentaneet tänä vuonna reippaalla tahdilla pikakassoja myymälöihimme ympäri Suomen. Monet haluavat tehdä ostoksensa pikakassalla, ja asiakkaamme ovat käyttäneet niitä ahkerasti myös täällä Kymenlaaksossa. Uusimmat asennukset loppuihin Kouvolan myymälöihin on otettu ilolla vastaan!, kertoo myyntipäällikkö Jyri Honkanen.
Lidlin pikakassat on suunniteltu tarjoamaan mahdollisimman sujuva asiointi. Pikakassa-alue on mukavan väljä ja ostoksille on varattu hyvin tilaa. Pikakassoilla voi maksaa myös punalaputetut tuotteet sekä lunastaa pullonpalautuskuitit. Hedelmät ja vihannekset on helppo punnita − tuotteet voi valita selkeästä näytöstä kuvallisesta luettelosta tai nimen mukaan aakkosista. Paistopistetuotteet on jaettu suolaisiin ja makeisiin, ja luetteloitu myös aakkosittain. Myös Lidl Plus -kortin skannaaminen onnistuu helposti. Ikärajavalvottuja tuotteita pikakassoilta ei voi ostaa. Täysin alkoholittomia juomia, kuten 0,0 % oluita, pikakassoilta kuitenkin voi ostaa.
− Olemme saaneet pikakassoistamme positiivista palautetta. Kassajärjestelmä on selkeä ja se koetaan helppokäyttöiseksi. Kannustankin kaikkia testaamaan pikakassojamme! Henkilökuntamme on tietysti tukena kinkkisissä tilanteissa. Pikakassa on hyvä vaihtoehto erityisesti pienille ostoksille, mutta myös suurempien ostosten skannailu onnistuu mainiosti, Honkanen kertoo.
Pikakassat eivät vähennä työntekijöiden tarvetta myymälöissä ja Lidl tarjoaa jatkossakin asiakkaille mahdollisuuden henkilökohtaiseen palveluun. Henkilökunnalla on keskeinen rooli asiakaspalvelun ja sujuvan myymäläarjen mahdollistamisessa.
Inkeroisen ja Kuusankosken Lidlit ovat kokeneet lisäksi uudistuksen myös heviosastolla, joka on päivitetty samanlaiseen ratkaisuun kuin Kouvolan muissa Lidl-myymälöissä. Matalista, tasaisista esillepanoista on luovuttu ja otettu käyttöön hyllymallinen ratkaisu. Aiempia tasossa olevia hyllyjä on kohotettu niin, että niistä on helpompi ottaa tuotteita. Hyllyjä myös on useammassa tasossa. Näin ollen hedelmät ja vihannekset ovat paremmin esillä ja helpommin asiakkaiden saatavilla.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiKuvat
Tietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5600 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Nämä maut voittivat Lidlin jäätelökilpailun – asiakkaiden suunnittelemat jäätelöt nyt myynnissä28.4.2025 08:37:44 EEST | Tiedote
Suomalaiset ovat ahkeraa jäätelönsyöjäkansaa: 99 prosenttia syö kesäisin jäätelöä, ja 62 prosenttia vähintään kerran viikossa.* Lidlin kesän jäätelöissä on tänä vuonna kaksi erityistä uutuutta. Viime kesänä Lidl järjesti asiakkailleen jäätelösuunnittelukilpailun. Kaksi voittajatuuttia on valittu ja nyt myynnissä Lidleissä ympäri maan: päärynä & suolainen kinuski sekä kirsikka & lakritsi. Lidlin uutuusjäätelöissä maistuu myös vadelma, trendituote mochit sekä kevyemmät vaihtoehdot proteiinijäätelö ja mehujää.
Lidl tukee vähävaraisten perheiden jääkiekkoharrastusta 10 000 eurolla25.4.2025 14:29:06 EEST | Tiedote
Lidl luovutti Finkey Foundationille 10 000 euron lahjasekin vähävaraisten perheiden jääkiekkoharrastuksen tukemiseen. Lahjoituksen luovutustilaisuus järjestettiin 23. huhtikuuta Rauman Lidl-myymälässä, jossa Suomen jääkiekkomaajoukkueen edustajat vastaanottivat lahjasekin.
Makkara on suomalaisen grillin selvä ykkönen – Lidl tuo myyntiin lihaisia ja juustoisia makkaroita25.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote
Suomalaisista yli 80 prosenttia grillaa kesäisin. Grillaajista 87 prosenttia grillaa makkaraa, ja kysyttäessä grillin suosikkia nousee makkara ykköseksi.* Suomalaiset arvostavat grillimakkaroissa lihaisuutta ja juustoisuutta. Tätä ajatellen Lidl tuo kesäksi useita makkaroita, joissa maistuu eri juustot emmentalista sinihomejuustoon. Makkaravalikoiman kruununa on tosi lihaisa Urho-makkara, jonka lihapitoisuus on 87 prosenttia.
Onko tämä BCAA-juoma kesän hitti? – Kesäjuomissa maistuu sitrus, vadelma ja helppous23.4.2025 12:30:00 EEST | Tiedote
Lidl lanseeraa kesäksi uuden BCAA-juoman mandariinin maussa. Trendimaku sitrus maistuu muissakin juomauutuuksissa. Sitruksen ohella juomissa myös helppous kiinnostaa kuluttajia, joten Lidl tuo myyntiin helppoja juomaratkaisuja. Viime vuonna voimaan tullut alkoholilaki mahdollistaa uusia tuotteita: aiemmilta kesiltä tuttu 5 prosentin sangria löytyy Lidlin hyllyiltä tänä kesänä myös 7 prosentin vahvuisena.
Kesä ja uudet ravitsemussuositukset: Lidl tuo kasvipohjaista grillattavaa grillikansalle23.4.2025 07:20:00 EEST | Tiedote
Lidl tuo kesäksi runsaasti erilaisia kasvipohjaisia grillituotteita. Lidlistä löytyy kolmea eri vegaanista hampurilaispihviä, pippuripihviä, grillikasviksia ja hyllyiltä löytyy myös viime kesältä tutut grillitofut ja hittituote vege-ribsit. Loppuvuodesta 2024 julkaistiin uudet ravitsemussuositukset, joissa suositellaan pääasiassa kasvipohjaista ruokavaliota. Lidl haluaa kannustaa kuluttajia kohti kasvipohjaista ruokavaliota, ja yhtiöllä on tavoitteena tuplata kasviproteiinien myynnin osuus 2030 mennessä sekä lisätä kasvipohjaisten tuotteiden myyntiä 20 prosentilla.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme