Stefan Strandberg Kelan läntisen asiakaspalveluyksikön johtajaksi
Läs meddelandet på svenska (fpa.fi).
Stefan Strandberg on nimitetty Kelan läntisen asiakaspalveluyksikön johtajaksi. Strandberg vastaa yksikön tuloksesta sekä asiakaspalvelun toimivuudesta, laadusta ja kehittämisestä.
Kelan Läntisen asiakaspalveluyksikön johtajaksi on valittu valtiotieteiden maisteri Stefan Strandberg. Strandberg siirtyy Kelaan Etelä-Savon ELY-keskuksesta, jossa hän toimi valtakunnallisen TE-asiakaspalvelukeskuksen johtajana.
- Kela on todellakin merkittävä toimija yhteiskunnassamme. Haluan, että asioiminen kanssamme on sujuvaa ja että olemme tukena ja turvana jokaisen ihmisen arjessa silloin, kun meitä tarvitaan. Tavoitteemme on palvella asiakkaitamme mutkattomasti kaikissa elämäntilanteissa, Strandberg toteaa.
Strandbergin tehtäviin kuuluu läntisen asiakaspalveluyksikön toiminnan johtaminen. Strandberg vastaa yksikön tuloksesta sekä asiakaspalvelun toimivuudesta, laadusta ja kehittämisestä. Lisäksi hän vastaa yksikön sidosryhmäyhteistyöstä. Asiakaspalveluyksikön johtaja on palvelutoiminnan johtoryhmän jäsen.
Strandberg aloitti asiakaspalveluyksikön johtajana 11.11.2024. Hän siirtyy Kelaan Etelä-Savon ELY-keskuksesta, jossa hän työskenteli valtakunnallisen TE-asiakaspalvelukeskuksen johtajana vuodesta 2020. Hän vastasi valtakunnallisten palvelujen ja palveluprosessien kehittämisestä yhdessä työ- ja elinkeinoministeriön, KEHA-keskuksen, TE-toimistojen ja ELY-keskusten kanssa.
Läntinen asiakaspalveluyksikkö toimii Keski-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Satakunnan ja Varsinais-Suomen maakuntien alueilla.
Yhteyshenkilöt
Stefan Strandbergpalveluyksikön johtajaKela
Puh:020 635 9041stefan.strandberg@kela.fiKelan viestintäKelan viestinnän mediapuhelin palvelee arkisin klo 9–16. Numerossa ohjaamme haastattelupyyntöjä asiantuntijoillemme. Voit jättää haastattelupyynnön myös sähköpostitse.
Puh:020 634 7745viestinta@kela.fiKansaneläkelaitos (Kela) hoitaa Suomen sosiaaliturvaan kuuluvien perusturvaa eri elämäntilanteissa.

Muut kielet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kela/FPA
Resultat från enkäten om FPA:s lättlästa sidor: Beröm för tydlighet, önskemål om mer illustrationer24.4.2025 10:15:00 EEST | Pressmeddelande
84 personer svarade på enkäten om FPA:s lättlästa sidor på webben. De flesta ansåg att sidornas språk och layout var tydliga. Bland förbättringsförslagen betonades önskemål om fler illustrationer.
Kelan selkosivujen kävijäkyselyn tulokset: Selkeydestä kiitosta, kuvitusta kaivataan lisää24.4.2025 10:15:00 EEST | Tiedote
Kelan selkokielisten verkkosivujen kävijäkyselyyn vastasi 84 henkilöä, joista suurin osa piti sivuston kieltä ja ulkoasua selkeinä. Parannusehdotuksissa korostui toive kuvituksen lisäämisestä.
Kelan palvelupiste Outokummussa muuttaa24.4.2025 08:15:00 EEST | Tiedote
Kelan Outokummun palvelupiste muuttaa osoitteeseen Hovilankatu 2. Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa.
Kelan palvelupiste Varkaudessa palvelee jatkossa ajanvarauksella24.4.2025 08:15:00 EEST | Tiedote
Kelan palvelupiste Varkaudessa on avoinna vain ajanvarauksella 1.5.2025 alkaen. Lähes kaikki Kela-asiat voi hoitaa myös verkossa tai puhelimessa.
Öppettiderna för FPA:s serviceställe i Torneå ändras23.4.2025 10:00:00 EEST | Pressmeddelande
FPA:s serviceställe i Torneå har ändrade öppettider under perioden 1.5–31.8.2025. Rådgivning ges på bokad tid och kunderna kan sköta ärenden på egen hand på servicestället. Nästan alla FPA-ärenden kan också skötas på nätet eller per telefon.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme