Suomeen uusi sponsorointikumppanuuksiin ja vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut toimisto

Jaa

Omnicom Media Group tuo Suomeen kansainvälisen FUSE-toimiston

FUSE-toimiston vetäjänä aloittaa pitkän linjan markkinoinnin ammattilainen Sanna Tamminen.
FUSE-toimiston vetäjänä aloittaa pitkän linjan markkinoinnin ammattilainen Sanna Tamminen.

Suomessa aloittaa tämän vuoden alusta uusi markkinointialan toimija, kun mediatoimistojättiläisiin lukeutuva Omnicom Media Group Finland avaa uuden toimiston nimeltään FUSE. Kyseessä on tavoitteelliseen sponsorointiin, sekä viihteen että urheilun hyödyntämiseen markkinoinnissa keskittyvä toimisto. Suomesta tulee FUSE-toimistoketjun kahdeksastoista markkina.

FUSE-toimiston vetäjänä aloittaa pitkän linjan markkinoinnin ammattilainen Sanna Tamminen. Aiemmin hän on vastannut muun muassa Warner Musicilla kaupallisista kumppanuuksista ja ollut mediatoimisto OMD:llä johtotehtävissä. Tamminen on innoissaan uudesta toimistosta.

“FUSE:n koukku on tehdä hyvin luovia, mainostajien tavoitteita palvelevia kumppanuuksia, joiden vaikuttavuus mitataan tarkasti. Haluamme tehdä yhdessä eturivin urheilijoiden ja viihteen tekijöiden sekä mainostajien kanssa yhteistyötä, joka on kiistatta ja mitattavasti perinteistä mainontaa vaikuttavampaa”, sanoo Tamminen.

Toiminnan ytimessä on tiivis yhteistyö alan parhaiden toimijoiden kanssa, sekä luovuuden että datan hyödyntäminen ennennäkemättömässä mittakaavassa.

“Mediakenttä on ollut pitkään murroksessa ja mainostajat hakevat koko ajan tehokkaampia tapoja päästä tavoitteisiin. FUSE:n palvelujen avulla pystymme tarjoamaan ammattimaisen ja tiukasti johdetun mallin, jolla moninaiset kumppanuudet ja perinteisen sponsoroinnin kohteet saadaan tuottamaan”, sanoo Omnicom Media Group Finlandin toimitusjohtaja Teemu Neiglick

“Sannan ja hänen johtamansa tiimin kokemus työskentelystä eturivin tähtien, vaikuttajien ja mainostajien kanssa antaa meille loistavat lähtökohdat luoda mielenkiintoinen kokonaisuus tähän hetkeen, jolloin mainostajat etsivät tuottoa pienentyneille markkinointipanostuksilleen, sanoo Neiglick.

Yhteyshenkilöt

Omnicom Media Group Finland
Lintulahdenkatu 3
00530 Helsinki

010 2711600

https://omnicommediagroup.com/markets/finland/

Omnicom Media Group Finland Oy on osa New Yorkin pörssissä noteerattua maailman suurimpiin kuuluvaa mainos- ja mediatoimistokonserni Omnicom Groupia.

Omnicom Media Groupiin kuuluu Suomessa maan johtavat mediatoimistot ToinenPHD Oy ja OMD Finland Oy sekä vuonna 2017 perustettu Hearts and Science Oy.  Yhtiöryhmän liikevaihto on 120 miljoonaa euroa ja se työllistää 120 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista. Toimipiste sijaitsee Sörnäisissä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Omnicom Media Group Finland

Suomalaiset haluavat lisää sponsorointirahaa naisten urheiluun18.11.2025 14:30:00 EET | Tiedote

Suomalaiset pitävät naisten ja tyttöjen urheilua itselleen läheisimpänä ja mieluisimpana sponsorointikohteena. Naisten ja tyttöjen urheilun 52 %:n suosioluku ylittää perinteiset sponsorointikohteet, kuten jääkiekon, yleisurheilun, musiikkitapahtumat ja jalkapallon. Sponsoroinnin ohjaaminen naisten urheiluun heijastaa suomalaisten arvoja, halua edistää tasa-arvoa ja tuoda urheilukenttään uusia menestystarinoita. Sponsoroinnin asiantuntijayritys Fusen kyselytutkimukseen vastasi lokakuussa 2025 tuhat 15–75-vuotiasta suomalaista.

Elina Heinonen kehittämään OMD:n asiakkuuksia3.2.2025 09:15:20 EET | Tiedote

Pitkän linjan eturivin markkinointiammattilainen Elina Heinonen aloittaa mediatoimisto OMD:n kaupallisena johtajana. Aiemmin Heinonen on toiminut myynnin johtotehtävissä Sanomalla, sekä markkinoinnin rahoitukseen erikoistuneesssa startupissa Foppassa. Lisäksi hänellä on pitkä kokemus myynnin ja markkinoinnin asiantuntija- ja johtotehtävistä mediatoimistoissa kuten Carat ja ToinenPHD. Heinonen siis palaa Lintulahdenkadulle tasan vuosikymmenen kestäneen kokemuskierroksen jälkeen. "On niin mahtava fiilis olla takaisin Lintulahdessa. OMD:llä on tehty hienoa työtä - olihan OMD alan kovin kasvaja viime vuonna. Tästä on hyvä jatkaa yhtiön kasvutarinaa”, sanoo Heinonen ja jatkaa: "Olen todella vakuuttunut OMD:n tekoälypohjaisesta strategia- ja suunnittelutyökalusta ja niiden tarjoamista mahdollisuuksista asiakkaan haasteiden ratkomisessa. Toki OMNI -työkalu itsessään ei vielä tee autuaaksi. Se yhdistettynä OMD:n huikeisiin markkinoinnin ammattilaisiin ja strategiseen ajatteluun, syntyy ainutla

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye