Power uudistaa Helsingin Stockmannin myymälänsä ja järjestää avajaiset – palvelee jatkossa paremmin keskustassa asioivien tarpeita
Powerin myymälä Helsingin Stockmannilla on remontissa ja se avataan täysin uudistettuna maaliskuun lopussa, viikolla 13.

“Asiakkaiden ostokäyttäytyminen Stockmannilla, kaupungin ytimessä, on hieman erilainen kuin valtaväylien varrella esimerkiksi lippulaivamyymälässämme Tammistossa. Siksi päivitämme myymäläkonseptin kokonaan palvelemaan paremmin keskustassa asioivien asiakkaidemme tarpeita”, Power Finlandin toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoo.
Uudistetussa myymälässä laajemman esillepanon saavat muun muassa kodin- ja keittiön pienkoneet, televisiot, kauneuteen- ja hyvinvointiin liittyvät tuotteet ja pelaamisen valikoima.
Esillepanoja uudistetaan, jotta asiakaskokemus olisi jatkossa entistä sujuvampi ja miellyttävämpi. Nopeaan tarpeeseen löytyy latureita, tarvikkeita ja kaikkea, mitä Helsingin keskustan sykkeestä on helppo ostaa. Kodin- ja keittiön pienkoneet ja muut tutustumista tai vertailua vaativat tuotteet ovat uudessa myymälässä inspiroivasti esillä.
Uudistetun myymälän avajaisia vietetään maaliskuun viimeisellä viikolla, ja paikalle odotetaan tuhansittain asiakkaita houkuttelevien avajaistarjousten saattelemana.
”Järjestämme POWER Stockmannin myymälässä avajaiset uudistetun myymälän kunniaksi. Viime vuonna järjestetyt avajaiset Vantaan Tammistossa ja Espoon Suomenojalla houkuttelivat paikalle pelkästään avajaispäivinä reilusti yli 10 000 asiakasta. POWER Stockmannin avajaistarjoukset tulevat olemaan samaa luokkaa viime vuonna järjestettyjen avajaisten kanssa, joten odotamme paikalle paljon asiakkaita”, Power Finlandin markkinointipäällikkö Ville Laakso kertoo.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Juha-Mikko SaviluotoToimitusjohtajaPower Finland Oy
Puh:03050305etunimi.sukunimi@power.fiVille LaaksoMarketing Manager, Power Finland Oy
Puh:+358505168498etunimi.sukunimi@power.fiPower Finland Oy
Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on lähes 1,5 miljardia euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä aina sama hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on yli 40 Power-myymälää.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Power Finland Oy
Vanhempia huolestuttaa somesisältö, mutta vain harva suojaa lastaan digimaailmassa12.8.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Powerin Perheen ruutuaikatutkimus: Vain 20 % vanhemmista on ottanut käyttöön sovelluksia, jotka estävät lapsen pääsyn epäsopiviin sisältöihin Power Finlandin huhtikuussa 2025 teettämä Perheen ruutuaikatutkimus tuo esiin ristiriidan, johon moni perhe törmää arjessa: vaikka suurin osa vanhemmista on huolissaan lapsensa kohtaamista verkkosisällöistä, vain viidesosa on ryhtynyt konkreettisiin toimiin niiden rajoittamiseksi.
Koulut alkavat: 78 % vanhemmista on huolissaan siitä, että ruudut vievät liikaa tilaa arjesta6.8.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Lakimuutos rajoittaa nyt älylaitteiden käyttöä kouluissa kautta maan. Powerin tuore tutkimus osoittaa, että 78 % suomalaisvanhemmista kokee, että elektroniset laitteet heikentävät perheen elämänlaatua. Vanhemmat kertovat, että digilaitteet vaikuttavat keskittymiseen, palautumiseen ja yhteisiin hetkiin. Huoli ei koske vain kotia, vaan myös koulua.
86 % vanhemmista kokee näyttävänsä lapsilleen huonoa esimerkkiä ruutuajan käytössä14.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Lähes yhdeksän kymmenestä suomalaisesta vanhemmasta myöntää, ettei heidän oma ruutukäyttäytymisensä tarjoa lapsille parasta mahdollista esimerkkiä. Tämä käy ilmi Power Finlandin huhtikuussa 2025 teettämästä Perheen ruutuaikatutkimuksesta, johon vastasi tuhat lapsiperheen huoltajaa eri puolilta Suomea.
POWER kasvatti myyntiään kolmatta peräkkäistä laskuvuottaan tehneessä kodinelektroniikkamarkkinassa – vahva alkuvuosi 2025 luo uskoa tulevaan2.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Vuosi 2024 oli Suomen kodinelektroniikkamarkkinassa haastava: kokonaismarkkina supistui 3,6 % edellisvuoteen verrattuna, jo kolmannen kerran peräkkäin. POWER onnistui kuitenkin kasvattamaan myyntiään 2 %, ja liikevaihto nousi 311,5 miljoonaan euroon. Liikevoitto oli positiivinen, ollen 1,2 miljoonaa euroa. ”Onnistuimme toteuttamaan strategiaamme haastavassa markkinatilanteessa ja saimme käynnissä olevat kehityshankkeet etenemään suunnitellussa aikataulussa – nämä ovat lisänneet kilpailukykyämme, mikä näkyy markkinaosuutemme positiivisena kehittymisenä”, toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto toteaa.
Lomalla läsnä vai linjoilla? 70 % kaipaa puolison huomiota, ei ruutua17.6.2025 16:31:56 EEST | Tiedote
Kesä, kumppani ja kolmantena pyöränä puhelin. Powerin tutkimus paljastaa, että 70 % vanhemmista kokee puolison ruutuajan heikentävän yhteistä läsnäoloa. Loma tuo odotuksia yhteydestä, mutta ruudut voivat yhä seurata mukana mökille ja juhannuspöytään. Powerin tutkimus muistuttaa: turvallinen digiarki tarkoittaa myös aikuisille tilaa läsnäololle ja yhteydelle.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme