R-kioskin hodarit saivat uuden, kotimaisen makupäivityksen
R-kioski panostaa kotimaisuuteen – kaikki hodarimakkarat nyt suomalaisesta lihasta

Hodarifanit, huomio! R-kioski tuo valikoimaansa entistäkin herkullisemmat hodarit, joissa on nyt Atrian 100 % kotimaisesta lihasta valmistetut makkarat. Tämä uudistus on osa R-kioskin tavoitetta tarjota laadukkaita ja vastuullisesti tuotettuja vaihtoehtoja asiakkailleen.
"Meille on tärkeää, että tarjoamamme tuotteet vastaavat asiakkaidemme toiveita ja arvoja. Kotimaisesta lihasta tehty makkara hodareissamme on luonnollinen askel eteenpäin laadun ja makuelämyksen parantamisessa", kertoo R-kioskin lämpimästä ruuasta vastaava tuotepäällikkö Laura Paasmala.
Uudet hodarit ovat saatavilla kaikissa R-kioskeissa ympäri Suomen. Niitä voi ostaa mukaan tai nauttia heti kioskilla. Hodarit voi myös tuunata oman maun mukaan valitsemalla mieleisensä kastikkeet ja lisukkeet.
Asiakkaiden toiveet keskiössä – askel kohti kestävämpää ruokavalikoimaa
R-kioskin liiketoiminnassa vastuullisuus on avainasemassa. Olemme sitoutuneet kehittämään tuotteitamme ympäristön, eettisten periaatteiden ja asiakkaidemme toiveiden mukaisesti. Osana tätä strategiaa kehitämme jatkuvasti ruokavalikoimaamme ja hankimme raaka-aineet yhä vastuullisemmin.
R-kioskin vastuullisuustavoitteisiin kuuluu:
- Kotimaisen ja vastuullisesti tuotetun lihan suosiminen – Siksi uudet hodarimakkaramme valmistetaan Suomessa.
- Eläinten hyvinvoinnin huomioiminen – Pyrimme hankkimaan lihatuotteemme maista, joissa antibioottien käyttö on rajoitettua ja tuotanto täyttää eettiset standardit.
- Ilmaston ja luonnon monimuotoisuuden suojelu – Työskentelemme aktiivisesti pienentääksemme ruokavalikoimamme hiilijalanjälkeä, mm. suosimalla vastuullisia hankintaketjuja.
- Läpinäkyvyys ja jäljitettävyys – Ruoka- ja juomatuotteidemme alkuperästä ja sisällöstä löytyy jatkossa entistä tarkempaa tietoa.
- Pakkausten ympäristövaikutusten vähentäminen – Tavoitteemme on käyttää kierrätettäviä ja kestävämpiä materiaaleja tuotteidemme pakkauksissa.
”Olemme ylpeitä siitä, että voimme tarjota asiakkaillemme yhä enemmän tuotteita, joiden alkuperän ja hankintaketjun tunnemme hyvin”, summaa vastuullisuus- ja viestintäpäällikkö Heiju Simola.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Heiju SimolaVastuullisuus- ja viestintäpäällikkö
Puh:0408431991Heiju.simola@r-kioski.fiwww.r-kioski.fiTilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta R-kioski
Kuka on Joulun kuumin koira? R-kioski etsii Suomen hurmaavinta hauvaa!19.11.2025 10:58:22 EET | Tiedote
R-kioski lanseeraa valtakunnallisen Joulun kuumin koira -kilpailun. Tarkoituksena on löytää koira, joka onnistuu ilahduttamaan suomalaisia kaikkein eniten joulukauden aikana. Kilpailuun voivat osallistua kaikki koiranomistajat lähettämällä kuvan lemmikistään kampanjasivun kautta.
R-kioski hakee uutta kasvua laajentamalla yhteistyötä Woltin kanssa4.11.2025 08:47:49 EET | Tiedote
Suomessa tilataan yhä useammin suosikkivälipalat ja energiajuomat suoraan kotiovelle, myös R-kioskilta. Verkkokaupan ja ruoan pikatoimitusten suosio kasvaa vauhdilla, ja R-kioski haluaa olla siellä, missä asiakkaatkin ovat. Siksi yritys panostaa digitaalisen myynnin kasvuun ja syventää yhteistyötään Woltin kanssa. Lokakuussa Wolt-kioskien määrä kasvoi merkittävästi, kun 65 uutta R-kioskia liittyi palveluun. Nyt R-kioski löytyy Woltista jo 135 toimipisteen voimin 49 eri paikkakunnalta.
R-kioski ja Frendie yhdistävät voimansa yksinäisyyttä vastaan "kaverikahveilla"30.10.2025 14:37:54 EET | Tiedote
R-kioski ja yhteiskunnallinen yritys Frendie aloittavat yhteistyön, jonka tavoitteena on tarjota suomalaisille matalan kynnyksen mahdollisuuksia kohdata ja vähentää yksinäisyyttä.
R-kioskin uusi kauppias Linda Klimoff järjestää avajaistapahtuman Porin torin Ärrällä 23.10.20.10.2025 13:26:49 EEST | Tiedote
Porin torin R-kioskilla juhlistetaan uuden kauppiaan, Linda Klimoffin, aloitusta avajaistapahtumin torstaina 23. lokakuuta. Avajaisia vietetään koko päivän ajan ja paikalle saapuu myös Red Bull Tetris-teemaisella pop-up-tapahtumalla.
R-kioski aloittaa uuden luvun – uusi toimitusjohtaja luotsaamaan Suomen johtavan convenience-ketjun uudistumista22.9.2025 15:25:17 EEST | Tiedote
Suomen tunnetuin ja rakastetuin kioskibrändi, R-kioski, astuu uuteen aikakauteen. Tavoitteena on uudistua ja kasvaa entistä vahvemmaksi arjen helpottajaksi. Tämän matkan johtoon on nimitetty Niklas Lilius, joka ottaa vetovastuun toimitusjohtajana ja luotsaa R-kioskin seuraavaan aikakauteen.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme