Bauer Media Outdoor Suomi OyBauer Media Outdoor Suomi Oy

Mainostajalle entistäkin tehokkaammat mahdollisuudet hyödyntää DOOH retail mediaa S-ryhmän myymälöissä

Jaa

Store Digital -verkosto kasvaa vauhdilla ja kattaa pian koko Suomen. Tämän myötä SOK ja Bauer Media Outdoor Finland ovat sopineet tiiviistä yhteistyöstä osana laajempaa kehityssuunnitelmaa ja allekirjoittaneet valtakunnallisen yhteistyösopimuksen Store Digital -myymälämedian kehittämisestä ja yhteistyöstä S-ryhmän myymälöissä sisältäen Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet.

Prisman sisäänkäynti
Prisman sisäänkäynti

Myymälämedian ratkaisuja molemmilta toimijoilta

Uuden sopimuksen myötä Bauer Media Outdoor Finland jatkaa Store Digital -myymälämedian kehittämistä osana laajempaa digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) retail -ympäristöä ja SOK Smart Marketing integroi myymälämedian tiivisti omaan tuoteperheeseensä.

Bauer Media Outdoor Finlandin Store Digital -myymälämedian ratkaisut keskittyvät laajan tavoittavuuden ja toiston tuotepaketteihin. Ne sisältävät diginäyttöjä myymälöiden sisällä ja ulkoalueilla – esimerkiksi käytävillä, sisäänkäynneillä, parkkialueilla sekä myymälän välittömässä läheisyydessä.

SOK Smart Marketing kehittää jatkossa entistä enemmän mahdollisuuksia mainostajille vaikuttaa ostohetken läheisyydessä. Myymäläosastoihin kohdennetut paketit hyödyntävät myymälän sisäpuolisia diginäyttöjä ja täydentävät Bauer Media Outdoor Finlandin Store Digital -verkoston tarjoamaa laajempaa tavoittavuutta. Ensimmäisessä vaiheessa kampanjoita voi kohdentaa esimerkiksi juomahyllyjen, maitotuotteiden ja kylmäkaappien yhteydessä sijaitseville käytävänäytöille.

SOK:n ja Bauer Media Outdoor Finlandin yhteistyö on ainutlaatuinen ja yhdessä he ovat edelläkävijöitä myymälöiden retail median kehityksessä – jopa kansainvälisestikin. Tavoitteena on säilyttää asema alan suunnannäyttäjänä myös tulevaisuudessa.

"Yhteistyömme perustuu yhteiseen tavoitteeseen luoda mainostajille tehokkaita ja moderneja tapoja tavoittaa kuluttajat kaupan ympäristössä. Uudet digitaaliset ratkaisut täydentävät laajan tavoittavuuden ratkaisuja tarjoamalla mahdollisuuden myös tarkempaan kohdentamiseen ja lisäävät mainonnan vaikuttavuutta juuri ostohetken läheisyydessä. On ollut hienoa rakentaa yhdessä uutta ja kehittää kaupallista myymälämediaa, joka palvelee sekä mainostajia että myymäläympäristön asiakaskokemusta" kertoo SOK Smart Marketingin Senior Vice President Anne Sassi.

“Olemme vuosien aikana kehittäneet yhteistyössä S-ryhmän kanssa valtakunnallisesti merkittävän ja menestyvän uuden mainosmedian. Digitaalinen ulkomainonta (DOOH) ja retail myymälämediaratkaisut ovat kansainvälisestikin tunnistettuja digitaalisen median nousevia kanavia, jotka tarjoavat mainostajille entistäkin paremmat mahdollisuudet markkinoida ja edistää tuotteidensa myyntiä. Kehitämme yhteistyössä laajaa ja vaikuttavaa mainosmediaa niin, että molempien toimijoiden vahvuudet tulevat parhaalla mahdollisella tavalla hyödynnettyä”, päättää Bauer Media Outdoor Finlandin CDO Lassi Tolonen.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Prisman sisäänkäynti
Prisman sisäänkäynti
Lataa
Mainospinta S-marketin sisällä
Mainospinta S-marketin sisällä
Lataa
Mainospinta Alepassa
Mainospinta Alepassa
Lataa
Mainospintoja Prismassa
Mainospintoja Prismassa
Lataa
Mainospinta Prismassa
Mainospinta Prismassa
Lataa
Mainospinta Alepan ulkopuolella
Mainospinta Alepan ulkopuolella
Lataa
Mainospinta Alepan ulkopuolella
Mainospinta Alepan ulkopuolella
Lataa
Mainospintoja Prismassa
Mainospintoja Prismassa
Lataa

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Bauer Media Outdoor Suomi Oy

Bikeep ja Bauer Media Outdoor tuovat maksuttomat lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille Cityconin kauppakeskuksiin6.6.2025 09:15:00 EEST | Tiedote

Citycon on ottanut käyttöön Suomen ensimmäiset Bikeep – lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille viidessä kauppakeskuksessaan: Lippulaiva, Iso Omena, Myyrmanni, Trio ja Koskikeskus. Yhteistyössä Bikeepin ja Bauer Media Outdoorin kanssa toteutettu hanke tuo kaupunkeihin konkreettista kestävän liikkumisen infrastruktuuria.

Pääkaupunkiseudun tuleva kaupunkipyöräjärjestelmä Inurba Mobilitylle ja Bauer Media Outdoorille16.5.2025 09:16:00 EEST | Tiedote

Inurba Mobility (KaupunkiPyörä Vantaa Oy) on voittanut yhdessä Bauer Media Outdoorin kanssa pääkaupunkiseudun kaupunkipyöräjärjestelmän kilpailutuksen. Inurba Mobility jatkaa järjestelmän operointia ja Bauer Media Outdoor huolehtii mainos- ja sponsorirahoituksesta. Uuden järjestelmän on tarkoitus käynnistyä aikaisintaan seuraavalle kaupunkipyöräkaudelle 2026.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye