Lidl avasi 13 uutta outlet-osastoa käyttötavaroille eri puolille Suomea
Kesäkuussa Lidl toi 13 myymäläänsä uudet pop-up-outletit, jotka tarjoavat laajan valikoiman käyttötavaroiden loppueriä jopa 30–70 prosentin alennuksella. Uudet osastot ovat osa Lidlin myymäläkonseptin kehittämistä, jossa panostetaan entistä enemmän ostamisen helppouteen, monipuoliseen valikoimaan ja asiakkaiden toiveisiin.

Outlet-myynti keskittyy muun muassa keittiövälineisiin, työkaluihin, vapaa-ajan tarvikkeisiin, vaatteisiin ja sesonkituotteisiin. Tuotteet ovat saatavilla myymälöiden yhteyteen sijoitetuilla outlet-alueilla tai erillisissä tiloissa myymälän läheisyydessä, ja ne on merkitty selkeästi.
– Outlet-myymälät ovat meille yksi tapa kehittää toimintaamme ja vastata asiakkaiden toiveisiin. Samalla saadaan myytyä tehokkaasti valikoimasta poistuvia tuotteita ja tuotteiden loppueriä. Suurin osa tuotteista on myynnissä edullisesti jopa puoleen hintaan. Nyt käyttötavaroitamme on aiempaa laajemmin saatavilla myös kampanjoiden ulkopuolella, kertoo Lidlin tavaranhallinnan osastopäällikkö Tuukka Turunen.
Kolme Lidl-myymälää on saanut oman erillisen outlet-myymälän ja kymmenen myymälää uuden sisään sijoitetun outlet-alueen. Lisäksi jokaisesta käyttötavaroita myyvästä Lidlistä löytyy outlet-hylly.
Uudet outlet-myymälät löytyvät Helsingin kahdesta myymälästä, Tukkutorilta ja Malmintorilta sekä Kaarinan Krossista. Myymälöiden sisään sijoitetut outlet-alueet on avattu Espoon Bemböleen, Helsingin Graniittitaloon, Vantaan Korsoon, Raumalle, Tampereen Jankaan, Hämeenlinnan Tavastilaan, Seinäjoen keskustaan, Ylivieskaan, Joensuun Pilkkoon ja Oulun Kaakkuriin.
Outlet-myymäläverkosto laajenee kesällä Muurameen ja Helsingin Pitäjänmäkeen. Muurameen outlet-alue avautuu 10.7. ja Pitäjänmäkeen 4.8.
Lidlin ensimmäinen outlet-myymälä avattiin Espoon Nöykkiöön vuonna 2017, ja se on nyt saanut päivityksen. Kulku Nöykkiön uudistuneeseen outlet-myymälään kulkee nykyisin myymälän oman sisäänkäynnin kautta.
Pop-up-outletit palvelevat pääasiassa myymälöiden aukioloaikojen mukaisesti. Nöykkiön, Malmintorin ja Tukkutorin erilliset outlet-myymälät ovat auki torstaisin ja perjantaisin klo 12-18 sekä lauantaisin klo 10-16.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiTietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa yli 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5600 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Lidliltä uusi aluevaltaus: avaa ravintolan Henri Alénin kanssa27.10.2025 07:18:51 EET | Tiedote
Lidl avaa Lidlerie-nimisen ravintolan Finnjävelin tiloihin. Lidleriessä on tarjolla Lidl-myymälöiden tutuista raaka-aineista valmistettuja huipputason menuja, joiden annokset Henri Alén on suunnitellut. Menun sisältämät annokset maksavat vain niiden valmistuksessa käytetyn tuotteiden hinnan verran. Esimerkiksi neljän ruokalajin illallisen saa vain 12,69 eurolla. Juomapuolella on todellisia erikoisuuksia: tarjolla on Lidl-viinejä, joita myydään Lidleissä niissä maissa, joissa viinejä saa myydä ruokakaupoissa. Ravintola on auki 25.–29.11.
Lidl jatkaa UEFA:n naisten kumppanuutta vuoteen 2030 asti23.10.2025 13:42:28 EEST | Tiedote
Kansainvälinen Lidl-organisaatio on solminut UEFA naisten kumppanuuden, joka kattaa jalkapallon arvokisat vuosina 2025–2030.
Tuotantoeläinten hyvinvointi kiinnostaa, kunhan siitä ei tarvitse maksaa ekstraa – Lidl ryhtyi toimeen8.10.2025 08:17:00 EEST | Tiedote
76 prosenttia kuluttajista pitää tuotantoeläinten hyvinvointia tärkeänä, mutta harva on kuitenkaan valmis maksamaan juurikaan lisähintaa tuotteesta, jossa hyvinvointi on todennettu. Vain kahdeksan prosenttia kuluttajista tunnistaa eläinten hyvinvoinnista kertovan ELVI-pakkausmerkin.* Lidl haluaa tehdä hyvinvoivan lehmän tuotteista houkuttelevamman vaihtoehdon, ja on laskenut kotimaisten ELVI-merkittyjen tuotteiden hinnat jopa 13 prosentilla.
Lidl on kasvattanut valikoimaansa 20 prosentilla – vakiovalikoimassa nyt 3000 tuotetta7.10.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
Lidl on laajentanut valikoimaansa jopa 500 uudella tuotteella. Kattavampi valikoima vastaa suoraan asiakkaiden toiveeseen saada kaikki tarvittava yhdestä ostopaikasta. Hyllyissä on nyt entistä enemmän kotimaisia tuotteita suosituilta Lidlin omilta merkeiltä sekä tutuilta brändeiltä.
Lidl vakiinnuttaa paistopisteen ilta-alen – hävikki väheni yli 15 %3.10.2025 14:11:00 EEST | Tiedote
Lidlin paistopisteellä testattiin kesän ja alkusyksyn ajan ilta-alennusta, jossa tuotteet myytiin puoleen hintaan ennen sulkemista. Testi oli onnistunut, joten paistopisteen ilta-ale on vakiinnutettu pysyväksi toimintamalliksi kaikissa Lidleissä. Asiakkaat saavat siis paistopisteen tuotteet puoleen hintaan myymälän viimeisenä aukiolotuntina.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme