Hollywood-tähdet Arnold Schwarzenegger ja Ralf Moeller Parkside-kampanjan kasvoina
Hollywood kohtaa käsityötaidon Lidlin Parkside-työkalujen kampanjassa, kun Arnold Schwarzenegger ja Ralf Moeller esiintyvät ensimmäistä kertaa yhdessä. He rohkaisevat sekä kokeneita nikkareita että aloittelijoita humoristisella tyylillä puuhastelemaan itse ja ottamaan ohjat omiin käsiinsä.

Arnold Schwarzenegger on jo aiemmista kampanjoista tuttu ja toimii täydellisenä mainoskasvona Parksidelle. Hollywood-tähti ja kaikkien tee-se-itse-nikkaroijien unelmatyökalusarja palaavat yhteen, ja käynnistävät "You got this" -kampanjan seuraavan kierroksen. Hän saa rinnalleen näyttelijä Ralf Moellerin, ja parivaljakon huumori pääsee vauhtiin.
– Terminaattorista motivaattoriksi: kumppanuus Parksiden kanssa on kuin tehty minua varten. Mikään käsityöprojekti ei ole liian monimutkainen, eikä yksikään haaste ole liian suuri, kunhan vain haluat sitä ja uskot itseesi, Arnold Schwarzenegger sanoo.
Schwarzeneggerin lisäksi Moellerin DIY-osaaminen ja innokkuus vakuuttaa. Heitä yhdistää pitkäaikainen ystävyys ja yhteiset arvot, jotka sopivat Parkside-brändin maanläheiseen tyyliin. Kampanjan keskeinen viesti on, että Parksiden avulla jokainen voi nikkaroida taidoista tai budjetista riippumatta. Brändin tavoitteena on rohkaista ihmisiä tarttumaan kaikenkokoisiin DIY-projekteihin. Ei tarvitse tavoitella täydellisyyttä, kunhan asenne ja työkalut ovat kunnossa.
– Omin käsin puuhailu tekee hyvää. On sanoin kuvaamattoman upea tunne luoda jotain itse ja nähdä tuloksena oman kätensä jälki. Minun ei tarvinnut miettiä kahdesti Parkside-kampanjaan lähtemistä, varsinkin kun olen aina ollut kiinnostunut käsillä tekemisestä, Ralf Moeller sanoo.
– Euroopan myydyimpänä DIY-merkkinä Parkside sopii kaikille, jotka etsivät hyvän hinta-laatusuhteen työkalusarjaa, ja jotka ottavat rohkeasti ohjat omiin käsiin. Uusi kampanjamme Arnold Schwarzeneggerin ja Ralf Moellerin kanssa välittää viestiä, että kaikki on mahdollista, kun vain uskoo itseensä. Molemmista kampanjakasvoista huokuu sama päättäväisyys, hyvä draivi ja luottamus siihen, että homma on hallussa, kertoo Lidlin markkinoinnin projektipäällikkö Johanna Granqvist.
Lidleissä myytävän Parkside-brändin uusi monikanavainen kampanja alkaa 1. syyskuuta 2025. Se näkyy laajasti eri kanavissa, muun muassa televisiossa, digikanavissa ja somessa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintä
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiTietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa yli 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5600 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Lidliltä uusi aluevaltaus: avaa ravintolan Henri Alénin kanssa27.10.2025 07:18:51 EET | Tiedote
Lidl avaa Lidlerie-nimisen ravintolan Finnjävelin tiloihin. Lidleriessä on tarjolla Lidl-myymälöiden tutuista raaka-aineista valmistettuja huipputason menuja, joiden annokset Henri Alén on suunnitellut. Menun sisältämät annokset maksavat vain niiden valmistuksessa käytetyn tuotteiden hinnan verran. Esimerkiksi neljän ruokalajin illallisen saa vain 12,69 eurolla. Juomapuolella on todellisia erikoisuuksia: tarjolla on Lidl-viinejä, joita myydään Lidleissä niissä maissa, joissa viinejä saa myydä ruokakaupoissa. Ravintola on auki 25.–29.11.
Lidl jatkaa UEFA:n naisten kumppanuutta vuoteen 2030 asti23.10.2025 13:42:28 EEST | Tiedote
Kansainvälinen Lidl-organisaatio on solminut UEFA naisten kumppanuuden, joka kattaa jalkapallon arvokisat vuosina 2025–2030.
Tuotantoeläinten hyvinvointi kiinnostaa, kunhan siitä ei tarvitse maksaa ekstraa – Lidl ryhtyi toimeen8.10.2025 08:17:00 EEST | Tiedote
76 prosenttia kuluttajista pitää tuotantoeläinten hyvinvointia tärkeänä, mutta harva on kuitenkaan valmis maksamaan juurikaan lisähintaa tuotteesta, jossa hyvinvointi on todennettu. Vain kahdeksan prosenttia kuluttajista tunnistaa eläinten hyvinvoinnista kertovan ELVI-pakkausmerkin.* Lidl haluaa tehdä hyvinvoivan lehmän tuotteista houkuttelevamman vaihtoehdon, ja on laskenut kotimaisten ELVI-merkittyjen tuotteiden hinnat jopa 13 prosentilla.
Lidl on kasvattanut valikoimaansa 20 prosentilla – vakiovalikoimassa nyt 3000 tuotetta7.10.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
Lidl on laajentanut valikoimaansa jopa 500 uudella tuotteella. Kattavampi valikoima vastaa suoraan asiakkaiden toiveeseen saada kaikki tarvittava yhdestä ostopaikasta. Hyllyissä on nyt entistä enemmän kotimaisia tuotteita suosituilta Lidlin omilta merkeiltä sekä tutuilta brändeiltä.
Lidl vakiinnuttaa paistopisteen ilta-alen – hävikki väheni yli 15 %3.10.2025 14:11:00 EEST | Tiedote
Lidlin paistopisteellä testattiin kesän ja alkusyksyn ajan ilta-alennusta, jossa tuotteet myytiin puoleen hintaan ennen sulkemista. Testi oli onnistunut, joten paistopisteen ilta-ale on vakiinnutettu pysyväksi toimintamalliksi kaikissa Lidleissä. Asiakkaat saavat siis paistopisteen tuotteet puoleen hintaan myymälän viimeisenä aukiolotuntina.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme