Toivottu ominaisuus Lidlin verkkosivulle: kampanjatuotteiden ajantasaiset saatavuustiedot
Lidlin haluttuja käyttötavaratuotteita saapuu myymälöihin aina rajattu erä, ja moni suosikkituote myydään nopeasti loppuun. Lidlin verkkosivulta voi tästä lähtien tarkistaa oman suosikkituotteen saatavuustilanteen eri myymälöissä.

Keskikäytävän käyttötavaratuotteita saapuu Lidlin myymälöihin erät kahdesti viikossa, tavallisesti maanantaisin ja torstaisin. Tuotteita saapuu rajattu erä, ja suosituimmat tuotteet myydään nopeasti loppuun.
Lidl on tuonut asiakkaiden toivoman ominaisuuden verkkosivulleen: käyttötavaran saatavuuden eri myymälöissä voi tarkistaa osoitteesta lidl.fi.
– Haluamme helpottaa asiakkaamme elämää. Kun asiakas selaa tuotteita verkkosivullamme, hän näkee yhdellä silmäyksellä saatavuustilanteen myymälöissämme. Tätä ominaisuutta on meiltä kovasti toivottu, joten on mahtavaa vihdoin päästä tarjoamaan tämä asiakkaillemme! Haluamme tehdä asioinnin meillä mahdollisimman helpoksi, sanoo Lidlin markkinointi- ja asiakkuusjohtaja Meri Aalto.
Jokainen käyttötavarakampanjatuote esitellään verkkosivulla, ja nyt tuotteen oheen on lisätty liikennevalosymbolein tuotteen saldotilanne jokaisessa myymälässä:
- Vihreä väri kertoo, että tuotetta on hyvin saatavilla.
- Keltainen väri kertoo, että tuotetta on enää vähän jäljellä.
- Punainen väri kertoo, että tuote on loppuunmyyty.
- Harmaa väri kertoo, että tuotteesta ei ole saatavuustietoa tai sitä ei ole myynnissä kyseisessä myymälässä.
Vaatteiden osalta saldotilannetta voi tarkastella väri- ja kokokohtaisesti. Saldo päivittyy verkkosivulle lähes reaaliajassa, kun asiakas maksaa tuotteen kassalla. Saldo ei pysty huomioimaan tilannetta, jossa asiakas on jo ottanut tuotteen hyllystä, mutta ei ole vielä maksanut sitä.
Tuotteen saatavuustilannetta voi tarkastella lidl.fi-verkkosivulla aina kyseisen kampanjan ajan, minkä jälkeen tuote poistuu verkkosivulta uuden kampanjaerän tieltä. Uusi erä kampanjatuotteita saapuu myyntiin tavallisesti maanantaina ja torstaina, jolloin tuotteet ja saatavuustiedot ovat nähtävillä maanantaista klo 12 alkaen keskiviikkoiltaan sekä torstaista klo 12 alkaen sunnuntai-iltaan.
Saatavuustiedot ovat nähtävillä ainoastaan niin kutsutuista keskikäytävän käyttötavarakampanjatuotteista. Muiden tuotteiden saatavuustietoja ei toistaiseksi ole lidl.fi:ssä.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintäLidlin viestintä palvelee mediaa arkisin klo 9-16.
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiKuvat

Tietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa yli 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5750 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Vuosi 2025 on määräaika monelle vastuullisuustavoitteelle – Lidlissä vastuullisuustyö etenee suunnitellusti25.9.2025 12:17:28 EEST | Tiedote
Lidl on julkaissut tiedot vastuullisuustyönsä etenemisestä tilikaudelta 2024. Useissa vastuullisuustavoitteissa maali on jo nurkan takana, kun tavoitevuodeksi on kirjattu 2025. Tavoitteet kuluvan tilikauden loppuun mennessä löytyvät esimerkiksi uusiutuvan polttoaineen käytölle sekä suolan ja sokerin vähentämiselle. Tavoitteita on saavutettu hyvässä vauhdissa, mutta osassa riittää vielä kirittävää loppuvuodelle.
Lidliltä massiivinen kansainvälinen brändikampanja – kertoo miksi Lidlissä asiointi kannattaa22.9.2025 16:12:26 EEST | Tiedote
Lidl on käynnistänyt ensimmäisen kansainvälisen brändikampanjansa 31 maassa sloganilla ”Lidl. Se kannattaa”. Uusi slogan ja kampanja alleviivaavat Lidlin ydinlupausta asiakkaille: jokaisella on oikeus laadukkaaseen, vastuulliseen ja halpaan ruokaan.
Lidlin kansainvälinen yhteistyökumppanuus UEFA Eurooppa-liigan ja UEFA Konferenssiliigan kanssa jatkuu18.9.2025 09:45:05 EEST | Tiedote
Lidl jatkaa virallisena kumppanina kaudella 2025–2026.
Lidl täysjyvän asialla – valikoimaan lisätty kotimaisia täysjyvätuotteita4.9.2025 15:36:04 EEST | Tiedote
Suomi on täysjyvän luvattu maa puhtaan kauran ja rukiin ansiosta, mutta suomalaiset syövät täysjyvää aivan liian vähän. Lidlissä on ryhdytty toimeen tämän korjaamiseksi: yhtiö on asettanut kunnianhimoinen tavoitteen täysjyvän lisäämiseksi. Lidl on hiljattain lisännyt valikoimaansa uusia, kotimaisia täysjyvää sisältäviä tuotteita.
Takaisinveto: Dafgårdsin pakasteaterioissa pakkausmerkintävirhe4.9.2025 13:15:58 EEST | Tiedote
Lidl vetää myynnistä erät ruotsalaisen Dafgårdsin valmistamia Wallenbergin pihvejä sekä janssoninkiusausta. Kyseessä on pakasteena myytävät valmisateriat. Takaisinveto tehdään, koska näiden kahden tuotteen tuotepakkauksiin on tarroitettu suomenkieliset ainesosaluettelot virheellisesti ristiin. Näin ollen suomenkieliset tiedot ainesosista ja allergeeneista eivät pidä paikkansa ja tuotteet voivat olla haitaksi allergikoille. Muille tuotteet ovat turvallisia käyttää.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme