Bauer Media Outdoor Suomi Oy

Espoon digitaaliset suurtaulut Bauer Media Outdoorille – mainosverkosto laajenee myös Vantaalla, Jyväskylässä ja Kuopiossa

Jaa

Bauer Media Outdoor vahvistaa asemaansa ulkomainonnan markkinajohtajana laajentamalla digitaalista mainosverkostoaan Espoossa, Vantaalla, Jyväskylässä ja Kuopiossa.

Luonnoskuva Espoon pystyformaatin digitaalisesta premium-mainospinnasta.
Luonnoskuva Espoon pystyformaatin digitaalisesta premium-mainospinnasta.

Bauer Media Outdoor vahvistaa asemaansa ulkomainonnan markkinajohtajana laajentamalla digitaalista mainosverkostoaan Espoossa, Vantaalla, Jyväskylässä ja Kuopiossa. Espoon kaupunki ja Bauer Media Outdoor laajentavat pitkäaikaista yhteistyötään solmimalla uuden sopimuksen koskien LED-suurtauluja. Bauer Media Outdoor tuo Espooseen 2026 alkuvuodesta 14 uutta pystyformaatin digitaalista premium-mainospintaa. Uusien mainospintojen koko on noin 3 x 5 metriä (15m²/pinta). Yhteistyön toteutus alkaa heti päätöksen saatua lainvoiman. 

Lisäksi Espoon mainosverkostoa kehitetään digitalisoimalla loppuvuodesta kymmeniä pysäkkikatoksissa sijaitsevia mainoslaitteita. Vastaava digitalisointi toteutetaan myös Vantaalla ja Jyväskylässä  vuoden 2025 lopulla ja vuoden 2026 alkupuolella. 

Bauer Media Outdoorin digitaalinen mainosverkosto on Suomen ja pääkaupunkiseudun  laajin, kun tarkastellaan 55-tuumaisia ja sitä suurempia mainospintoja. Yrityksellä on tällä hetkellä Suomessa 6541 digitaalista mainospintaa, joista pääkaupunkiseudulla 2124 kpl. 

“Panostamme näyttäviin ja vaikuttaviin mainospintoihin, jotta voimme tarjota asiakkaillemme korkealaatuisia ja tehokkaita kampanjoita. Voitto Espoon suurista premium-pystymainoslaitteista on merkittävä osa tätä kehitystä. Espoossa mainosverkostomme kattaa jo kuusi kauppakeskusta sekä S-ryhmän myymälät ja keskeiset bussipysäkit, jotka nyt digitalisoimme. Jatkamme investointeja digitaaliseen ulkomainontaan myös Vantaalla, Jyväskylässä ja Kuopiossa”, kertoo Bauer Media Outdoorin CDO Lassi Tolonen. 

Digitaalinen ulkomainonta nostaa mainonnan joustavuuden ja vaikuttavuuden uudelle tasolle. Dynaamiset sisällöt ja interaktiiviset ratkaisut mahdollistavat entistä tehokkaamman mainonnan kohdentamisen ja kuluttajien aktivoinnin.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Luonnoskuva Espoon pystyformaatin digitaalisesta premium-mainospinnasta.
Luonnoskuva Espoon pystyformaatin digitaalisesta premium-mainospinnasta.
Lataa

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Bauer Media Outdoor Suomi Oy

Bauer Media Outdoor saavutti päästötavoitteen vuosia etuajassa19.8.2025 09:15:16 EEST | Tiedote

Bauer Media Outdoor Suomi (entinen Clear Channel Finland) on vähentänyt scope 1 ja 2 -päästöjään vuodesta 2022 peräti 96 % vuoden 2024 loppuun mennessä – kun vähennystavoite oli 90 % vuoteen 2030 mennessä. Science Based Targets Initiative (SBTi) hyväksyi yrityksen tieteeseen perustavana päästövähennystavoitteena 90 %:n leikkauksen oman toiminnan ja ostoenergian päästöihin vuoteen 2030 mennessä. Tämä toteutui jo kuusi vuotta etuajassa, kun vähennys vuoden 2022 tasosta on nyt 96 %.

Bikeep ja Bauer Media Outdoor tuovat maksuttomat lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille Cityconin kauppakeskuksiin6.6.2025 09:15:00 EEST | Tiedote

Citycon on ottanut käyttöön Suomen ensimmäiset Bikeep – lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille viidessä kauppakeskuksessaan: Lippulaiva, Iso Omena, Myyrmanni, Trio ja Koskikeskus. Yhteistyössä Bikeepin ja Bauer Media Outdoorin kanssa toteutettu hanke tuo kaupunkeihin konkreettista kestävän liikkumisen infrastruktuuria.

Pääkaupunkiseudun tuleva kaupunkipyöräjärjestelmä Inurba Mobilitylle ja Bauer Media Outdoorille16.5.2025 09:16:00 EEST | Tiedote

Inurba Mobility (KaupunkiPyörä Vantaa Oy) on voittanut yhdessä Bauer Media Outdoorin kanssa pääkaupunkiseudun kaupunkipyöräjärjestelmän kilpailutuksen. Inurba Mobility jatkaa järjestelmän operointia ja Bauer Media Outdoor huolehtii mainos- ja sponsorirahoituksesta. Uuden järjestelmän on tarkoitus käynnistyä aikaisintaan seuraavalle kaupunkipyöräkaudelle 2026.

Mainostajalle entistäkin tehokkaammat mahdollisuudet hyödyntää DOOH retail mediaa S-ryhmän myymälöissä16.4.2025 11:01:00 EEST | Tiedote

Store Digital -verkosto kasvaa vauhdilla ja kattaa pian koko Suomen. Tämän myötä SOK ja Bauer Media Outdoor Finland ovat sopineet tiiviistä yhteistyöstä osana laajempaa kehityssuunnitelmaa ja allekirjoittaneet valtakunnallisen yhteistyösopimuksen Store Digital -myymälämedian kehittämisestä ja yhteistyöstä S-ryhmän myymälöissä sisältäen Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye