Logomo Kitchen

Kaupungin lapsiystävällisimmät brunssit löytyvät Logomo Kitchenistä

Logomo Kitchen järjestää syksyllä neljä erityisesti lapsiperheille suunnattua brunssia. Lastenbrunsseja järjestetään Kitchenissä syys-joulukuussa aina kuukauden toisena lauantaina. Muina viikonloppuina pyörivät normaalisti Kitchenin suositut lauantaibrunssit. Lastenbrunsseilla on luvassa myös lapsia hauskuuttavia esiintyjiä.
Lastenbrunssit alkavat Logomo Kitchenissä

- Brunssikulttuuri on Turussa kovassa nosteessa ja Logomo Kitchen haluaa tarjota myös lapsiperheille mahdollisuuden istahtaa viikonloppuisin hetkeksi valmiiseen pöytään nauttimaan hyvästä ruoasta sekä koko perheen mukavasta yhdessäolosta. Kitcheniin on helppo tulla, sillä pihalla on runsaasti pysäköintitilaa autoille ja ensimmäinen pysäköintitunti on maksuton. Myös itse Kitchen on tilana todella avara, jonne mahtuu hyvin niin lastenvaunujen – kuin rattaidenkin kanssa, kertoo Logomo Kitchenin ravintolapäällikkö Maria Salonen.

Syksyn lastenbrunssipäivät ovat 14.9.,12.10., 9.11. sekä 14.12. Lastenbrunssit alkavat tuntia Kitchenin tavallisia lauantaibrunsseja aiemmin.
- Kitchenin brunssit ovat olleet aina lapsiperheystävällisiä, mutta lastenbrunssien aloitusajankohta on kuitenkin jo klo 10, jolloin perheen pienimmät ehtivät hyvin brunssilta kotiin päiväunille.

Jokaisella Logomo Kitchenin lastenbrunssilla on myös luvassa erityisesti lapsille suunnattua ohjelmaa.

Ensimmäisellä lastenbrunssilla 14. syyskuuta esiintyy laulava ja tanssiva nukke Maddaleena, jonka esitys sisältää ripauksen teatteria, taikuutta sekä tuttuja lauluja ja liikunnallisia laululeikkejä Täti Monikasta Tuiki tuiki tähtöseen. Nukkena kujeilee muusikko-tanssija Sari Vainio.

Lokakuun brunssilla esiintyy Taikuri Jari, jonka taikatemppuja myös lapset pääsevät avustamaan. Hämmästyttävän esityksen lisäksi Jari taituroi lapsille kotiin viemisenä taikailmapalloista hauskoja hahmoja.

Marraskuun lastenbrunssilla puolestaan nähdään raisiolainen lastenmusiikkibändi Rokki-Kokki Duo, joka esittää vauhdikasta ja mukaansatempaavaa musiikkia lapsille ja lapsenmielisille. Ohjelmistossa on tarttuvia ja suosittuja lauluja bändin omasta tuotannosta sekä kaikkien tuntemia vanhoja ralleja. Lisäksi yhtye leikittää lapsia hauskoilla laululeikeillä.

Joulukuun esiintyjänä Kitchenissä nähdään Riesa-Pelle, jonka vauhdikas ohjelmanumero sisältää ”pelleilyn” lisäksi koomisia taikatemppuja, jonglöörausta kuin yksipyöräisellä polkupyörällä tasapainoilua.

Ohjelman lisäksi Kitchenin lastenbrunsseilla lapsilla on mahdollisuus askarteluun ja myös brunssipöydästä löytyy joka viikko erityisesti lapsille suunnattuja brunssiherkkuja, kuten lettu- ja jäätelöbuffet.

Aikuisille luvassa on kattava brunssipöytä, jonka menu vaihtuu viikoittain.

Logomo Kitchenin lastenbrunssit
14.9.,12.10., 9.11. sekä 14.12. klo 10-14.30. Muina viikonloppuina lauantaibrunssi klo 11-15. Hinta aikuisilta 19 €, lapset 4-12v. 9€, alle 4-vuotiaat ilmaiseksi. Pöytävaraus yli 10 hengen ryhmiltä. Lastenbrunssien esiintyjät aloittavat klo 12.

Lastenbrunssit alkavat Logomo Kitchenissä

Logomo Kitchen
Köydenpunojankatu 14
20100 Turku

02 44 56 700http://www.logomokitchen.fi

Logomo Kitchen on Turun Logomossa sijaitseva lounas-, brunssi-, ja tapahtumaravintola. Sitä pyörittää Sunborn Catering Oy, joka tarjoaa monipuolisia catering- ja tapahtumapalveluja. Yritys vastaa Logomo Kitchenin lisäksi mm. Helsingin Kulttuuritalon sekä Turun Kaupunginteatterin Logomo- ja Domino-teatterin ravintola- ja cateringpalveluista ja on jo yli kymmenen vuoden ajan luotsannut legendaarisen Naantalin Kaivohuoneen viihde- ja ravintolatoimintoja.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Logomo Kitchen