Äänekosken ABC-autopalvelualue on uudistunut – uusi autonpesukone, uudistunut mittarikenttä sekä uusi ilme

ABC-autopalvelualue Äänekoskella on uudistettu kokonaisvaltaisesti autopesupalvelun ja mittarikentän osalta. Uusi autonpesukone ja nykyaikaiset mittarikentän jakelu- ja maksulaitteet nopeuttavat asiakkaiden asiointia sekä mahdollistavat sujuvan ja turvallisen mobiilimaksamisen.

Äänekosken ABC-autopalvelualueella on uusittu autonpesukone sekä mittarikentän jakelu- ja maksulaitteet. Kuva: Keskimaa

Äänekosken ABC Carwash -autopesupalveluihin on tehty kokonaisvaltainen uudistus. Kesän jälkeen käynnistyneessä uudistuksessa peruskorjattiin pesuhallikiinteistö sisä- ja ulkopintojen osalta, uusittiin autonpesukone ja päivitettiin kokonaisuuden ABC-ilme. Lisäksi ABC-aseman mittarikentän jakelumittarit sekä maksuautomaatit on uudistettu.

− Äänekosken ABC-autopalvelualueen yli 10 vuotta vanha autopesukone oli jo käyttöikänsä päässä ja myös pesuhalli vaati perusteellista kunnostusta. Uudistimme Äänekosken ABC-autopalvelualueen kokonaisuuden mittarikenttää myöten ja raikastimme myös ulkoisen ilmeen. Uusi autonpesukone pesee entistä nopeammin ja entistä puhtaammaksi. Meille on tärkeää, että asiakkaat pääsevät käyttämään palveluitamme myös mobiilisti. Suosittu ABC-mobiilimaksamisen palvelu onnistuu jatkossa niin mittarikentällä kuin pesupalvelun osaltakin, toteaa Osuuskauppa Keskimaan liikennemyymälä- ja polttonestekaupan toimialajohtaja Heikki Tervanen.

Äänekosken ABC-autopalvelualueen uudistus valmistui ennakoitua nopeammin. Uudistuksen kokonaisinvestointi oli lähes 350 000 euroa.

Keskimaa on investoinut viime vuosina merkittävästi autonpesupalveluihin. Keväällä avattiin Prisma Palokan viereisellä pysäköintialueella sijaitseva uusi ABC Carwash -autonpesupalvelu. Viime vuonna Keskimaa rakennutti kahden pesukoneen autonpesuhallin Prisma Keljonkeskukseen ja vuonna 2019 uudistettiin ABC Palokan liikennemyymälän yhteydessä oleva ABC Carwash.

− Haluamme tarjota asiakkaillemme viimeisimmän autonpesuteknologian mukaiset sujuvat ratkaisut. Haluamme kasvattaa ja kehittää palveluja asiakkaidemme odotusten mukaisesti, Tervanen summaa.

Osuuskauppa Keskimaa, Heikki Tervanen, liikennemyymälä- ja polttonestekaupan toimialajohtaja, 010 767 3064, heikki.tervanen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Osuuskauppa Keskimaa mukaan ennätyslaajaan Pidä huolta -kampanjaan nuorten mielenterveyden edistämiseksi21.9.2021 10:44:58 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena paitsi valtakunnallisesti, myös Keski-Suomessa. Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteisen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteen avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. Osuuskauppa Keskimaa liittyy 10 000 euron lahjoituksella osaksi LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteistä puolen miljoonan euron kokonaislahjoitusta.

Satamankärjen rakentaminen etenee – nimikilpailussa saatiin lähes 9000 ehdotusta17.9.2021 12:30:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan saunaravintolan rakennustyöt Jyväskylän sataman kärjessä etenevät suunnitellusti. Saunaravintolarakennuksen tiloihin rakennetaan uniikki ravintola, kokous- ja juhlatiloja sekä saunamaailmaa. Keskimaa järjesti sataman kärkeen rakentuvalle kohteelle nimikilpailun, nimi julkaistaan myöhemmin tänä syksynä. Ravintolapäälliköksi on nimitetty kokenut ammattilainen Jaska Lahti.

Täysin uusiutuva Nero Diesel myyntiin Hannikaisenkadun ABC-automaattiasemalle ja useita sähköautojen ABC-latauspisteitä rakenteilla18.8.2021 11:15:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on ottanut ABC-ketjun täysin uusiutuvan ja fossiilivapaan Nero Dieselin valikoimiin. Nero Diesel on myynnissä Jyväskylässä Hannikaisenkadun ABC-automaattiasemalla. Lisäksi Keskimaa on käynnistänyt ABC-latausverkoston rakentamisen Keskimaan toimipaikkojen yhteyteen. Ensimmäisessä vaiheessa latauspisteitä saadaan Prisma Palokkaan, ABC Joutsaan, ABC Viitasaarelle sekä Jyväskylän Sokos hotellien yhteyteen.

Osuuskauppa Keskimaan edustajiston vaalien ehdokasasettelu alkaa maanantaina 16.8.13.8.2021 12:00:00 EEST | Tiedote

Edustajisto toimii paikallisena äänitorvena osuuskaupan johdon suuntaan ja huolehtii siitä, että osuuskaupan palveluita ja etuja kehitetään omistajien toiveita kuunnellen. Keskimaan 50-jäsenisen edustajiston vaalit järjestetään lokakuussa 2021 suorana henkilövaalina. Ehdokasasettelu alkaa ma 16.8. ja päättyy ti 31.8.2021. Ehdokkaiksi haetaan Keskimaan asiakasomistajia, jotka ovat kiinnostuneita Osuuskauppa Keskimaan kehittämisestä ja oman alueen arjen parantamisesta.