Äänekosken ABC-autopalvelualue on uudistunut – uusi autonpesukone, uudistunut mittarikenttä sekä uusi ilme

ABC-autopalvelualue Äänekoskella on uudistettu kokonaisvaltaisesti autopesupalvelun ja mittarikentän osalta. Uusi autonpesukone ja nykyaikaiset mittarikentän jakelu- ja maksulaitteet nopeuttavat asiakkaiden asiointia sekä mahdollistavat sujuvan ja turvallisen mobiilimaksamisen.
Äänekosken ABC-autopalvelualueella on uusittu autonpesukone sekä mittarikentän jakelu- ja maksulaitteet. Kuva: Keskimaa

Äänekosken ABC Carwash -autopesupalveluihin on tehty kokonaisvaltainen uudistus. Kesän jälkeen käynnistyneessä uudistuksessa peruskorjattiin pesuhallikiinteistö sisä- ja ulkopintojen osalta, uusittiin autonpesukone ja päivitettiin kokonaisuuden ABC-ilme. Lisäksi ABC-aseman mittarikentän jakelumittarit sekä maksuautomaatit on uudistettu.

− Äänekosken ABC-autopalvelualueen yli 10 vuotta vanha autopesukone oli jo käyttöikänsä päässä ja myös pesuhalli vaati perusteellista kunnostusta. Uudistimme Äänekosken ABC-autopalvelualueen kokonaisuuden mittarikenttää myöten ja raikastimme myös ulkoisen ilmeen. Uusi autonpesukone pesee entistä nopeammin ja entistä puhtaammaksi. Meille on tärkeää, että asiakkaat pääsevät käyttämään palveluitamme myös mobiilisti. Suosittu ABC-mobiilimaksamisen palvelu onnistuu jatkossa niin mittarikentällä kuin pesupalvelun osaltakin, toteaa Osuuskauppa Keskimaan liikennemyymälä- ja polttonestekaupan toimialajohtaja Heikki Tervanen.

Äänekosken ABC-autopalvelualueen uudistus valmistui ennakoitua nopeammin. Uudistuksen kokonaisinvestointi oli lähes 350 000 euroa.

Keskimaa on investoinut viime vuosina merkittävästi autonpesupalveluihin. Keväällä avattiin Prisma Palokan viereisellä pysäköintialueella sijaitseva uusi ABC Carwash -autonpesupalvelu. Viime vuonna Keskimaa rakennutti kahden pesukoneen autonpesuhallin Prisma Keljonkeskukseen ja vuonna 2019 uudistettiin ABC Palokan liikennemyymälän yhteydessä oleva ABC Carwash.

− Haluamme tarjota asiakkaillemme viimeisimmän autonpesuteknologian mukaiset sujuvat ratkaisut. Haluamme kasvattaa ja kehittää palveluja asiakkaidemme odotusten mukaisesti, Tervanen summaa.

Osuuskauppa Keskimaa, Heikki Tervanen, liikennemyymälä- ja polttonestekaupan toimialajohtaja, 010 767 3064, heikki.tervanen@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Urban Bistro avataan alkukesästä kävelykadulle ravintola VENNin tiloihin5.4.2024 10:05:00 EEST | Tiedote

Jyväskylä saa uuden ravintolan kävelykadulle, kun Osuuskauppa Keskimaa avaa ravintola Revolutionin viereiseen liiketilaan uuden Urban Bistron alkukesästä. Urban Bistro on rento ruoka- ja seurusteluravintola, jossa nautitaan ruoat ja juomat yhdessä kaveriporukalla viihtyen. Samalla vuodesta 2018 kävelykadulla toiminut ravintola VENN lopettaa toimintansa vapun jälkeen, ja tilat remontoidaan uutta Bistroa varten toukokuun aikana.

Keskimaan Ilo auttaa 2024 -lahjoituksella järjestetään ikäihmisille digitaitojen koulutusta25.3.2024 09:35:48 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on valinnut kumppanit vuoden 2024 Ilo auttaa -hyväntekeväisyyslahjoituksen toteuttamiseen, mikä kohdistuu ikäihmisten digitaitojen kartuttamiseen. Ikäihmisille järjestetään tulevan kevään ja syksyn aikana maksuttomia digitaitojen valmennuksia sekä koulutetaan digitaitojen vertaisopastajia eri puolille Keski-Suomea. Yhteistyökumppanina koulutuksia järjestävät Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry ja Eläkeliiton Keski-Suomen piiri ry.