ABC-asemilla voi nyt nauttia Espresso Housen ja Coffee Housen baristatason kahvista

ABC kokeilee uudenlaista kahvilayhteistyötä tuomalla Espresso Housen ja Coffee Housen itsepalvelukahvilat valikoiduille asemille.

Suomalaiset ovat tunnetusti maailman eniten kahvia juova kansa. Kahvilaketjut, kuten Espresso House ja Coffee House kasvavat vauhdilla ja nyt niiden huippukahveja saa myös ABC-asemilta. Alkuvaiheessa on mukana viisi asemaa ja kokeilun perusteella päätetään laajentamisesta.

- Valikoiduille ABC-asemille toteutetaan itsepalvelupiste, jossa asiakas voi tilata itselleen Espresso Housen tai Coffee Housen baristatason latten, cappuccinon tai muun erikoiskahvin laajasta valikoimasta. ABC on mukana lähes jokaisen suomalaisen arjessa ja haluamme nyt testata onko Suomessa tarpeeksi kysyntää laadukkaille erikoiskahveille, joita molemmat vahvat kahvilabrändit edustavat, sanoo kehityspäällikkö Tero Hänninen ABC-ketjuohjauksesta.

Vastaavanlaisia näyttäviä kahvilaketjun itsepalvelupisteitä ei ole Suomessa aiemmin nähty eikä ruotsalainen Espresso House ole toteuttanut vastaavia myöskään muissa Pohjoismaissa.

- Itsepalvelupisteen kahvituotteiden laatu on kehitetty suosittujen kahviloiden erikoisosaamisella ja voimme nyt taata baristatason erikoiskahvit asiakkaillemme, iloitsee Hänninen.

Alkuvaiheessa Espresso Housen itsepalvelupiste löytyy ABC Heinolan, ABC Tiiriön ja ABC Renkomäen asemilta. Coffee Housen piste taas löytyy ABC Riihimäeltä ja ABC Forssasta.

Tero Hänninen, kehityspäällikkö, 040 673 4393, tero.hanninen@sok.fi

ABC on suomalainen huoltoasemaketju, joka on osa S-ryhmää. Haluamme tarjota palveluita helposti ja nopeasti sekä matkailijoille että lähiseudulla asuville vuoden jokaisena päivänä. ABC-ketjuun kuuluu ABC-palveluasemia, ABC-automaattiasemia sekä ABC CarWash -autopesupaikkoja. Ravintoloissamme käytämme 100 % suomalaista lihaa. Myymme vuosittain yli 10 miljoonaa ruoka-annosta ja 24 miljoonaa kuppia kahvia. Palveluita kehitetään myös autoilevan asiakkaan sovellukseen ABC-mobiiliin, jossa on saatavilla jo mobiilitankkaus ja -pesu. www.abcasemat.fi

Ruokamaailman uusi hitti Boltsi saatavilla huomenna kaikista S-kaupoista11.8.2019 21:00:00 EESTTiedote

Kaurasta ja siemenistä leivottu ja paistettu vegepyörykkä Boltsi voitti ruokainnovaatioita metsästävän ensimmäisen Suomalainen Menestysresepti -kilpailun. Trendeissä kiinni oleva, maultaan lihapullamainen Boltsi koukuttaa niin vegejä kuin sekasyöjiäkin. Kilpailu synnytti markkinoille muitakin hitti-innovaatioita: härkäpapujäätelön, kalajauhelihan, kvinoasmoothien, punajuurilevitteen sekä tattarisnacksit -ja murot.

Lumi julkaisee uuden nahkalaukkumalliston – laukut myyntiin vain Prismoihin17.7.2019 08:00:00 EESTTiedote

Marketketju haluaa yllättää asiakkaitaan kotimaisten design-brändien yksinoikeusmallistoilla. Kotimainen Lumi Accessories tunnetaan laadukkaista nahkalaukuistaan, joilla on vankka ihailijakuntansa. Nyt Prisma ja Lumi aloittavat yhteistyön, jonka myötä laukut tulevat kaikkien saataville. Uuden ARKI Collection -malliston uniikit laukut tulevat yksinoikeudella myyntiin Prismoihin 17.7. Mallisto sisältää kolme erikokoista laukkua, jotka on suunniteltu avuksi arjen haasteisiin. Suunnittelussa on tavoiteltu keveyttä, toiminnallisuutta ja helppohoitoisuutta. Kaikki turha on karsittu pois. Tämä näkyy myös laukkujen hinnoissa.